آدام بیلزریان کیست؟ + آدام بیلزریان چه حاشیه هایی داشته است؟

آدام بیلزریان فرزند پاول بیلزریان و برادر دن بیلزریان یکی از ثروتمندترین قماربازها می باشد. آدام همانند برادرش پوکر بازی کرده است و یک نویسنده نیز می باشد. او متولد آمریکا است و بعد از اتفاقاتی که برای پدرش افتاد زندگی اش تغییر کرد و به کشور دیگر مهاجرت کرد. امروز می خواهیم به بیوگرافی این پوکر باز معروف و ثروتمند بپردازیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

آدام بیلزریان کیست؟

آدام بیلزریان کیست؟

آدام بیلزریان و دن بیلزریان برادر او از پوکر بازهای حرفه ای می باشند. او شاید همانند برادرش معروف نباشد ولی وقتی میزان ثروت او را بفهمید هوش از سرتان خواهد پرید! باید بگوییم شهرت آدام به دلیل نسبت او با دن بیلزریان معروف که یکی از مشهورترین بازیکنان پوکر می باشد است. در ادامه بیشتر به دن بیلزریان خواهیم پرداخت. توجه کنید که می توانید از ویکی پدیا Adam Bilzerian هم کمک بگیرید.

درباره این سوال باید بگوییم او در فلوریدا بزرگ شده است. پدرش پاول بیلزریان در سال ۲۰۰۱ به علت تقلب و دزدی توسط اف بی آی دستگیر شد و به زندان فرستاده شد. شغل محبوب آدام خدمت به ارتش بوده است که بعد از این اتفاق در آن دچار شک شد و با خود گفت ارزشش را نداشت که بخواهم از کشورم دفاع کنم که کارشان زندان انداختن پدرم بوده است.

در سال ۲۰۰۷ آدام از آمریکا مهاجرت کرد و شهروند کشور سنت کیتس و نویس شد. در همین زمان بود که او با بازی پوکر آشنا شد و با بازی در تورنومنت های مختلف هم اکنون ثروتش به طور عجیبی در حال افزایش است.

آدام بیلزریان چه حاشیه هایی داشته است؟

آدام بیلزریان چه حاشیه هایی داشته است؟

آدام برعکس برادرش دن بیلزریان زندگی بدون حاشیه و آرامی داشته است. حتی یکی از سوالاتی که برای اکثر مخاطبان ایجاد شده است این است که چرا آدام بر خلاف برادرش است و تا به امروز حاشیه ای نداشته است؟

اما باید بگوییم شایعه هایی در مورد رابطه داشتن او با دو ایرانی به نام های آنا وکیلی و مندی وکیلی بر سر زبان ها افتاده است که هنوز نمی توان در مورد صحت یا رد این موضوع نظر قطعی داد. از این رو بیشتر از این در ارتباط با این مورد صحبت نخواهیم کرد.

نگاهی به دوست دخترهای این سلبریتی

این پوکر باز مشهور، زیاد اهل حاشیه سازی نیست. به همین دلیل زندگی شخصی خود را در فضای مجازی به اشتراک نمی گذارد. درباره رابطه آدام بیلزریان باید بگوییم، او تا کنون شخصی را به طور رسمی معرفی نکرده است. از همین رو درباره دوست دختر آدام بیلزریان اطلاعاتی در دست نمی باشد.

بررسی زندگی مجلل آدام بیلزریان

بررسی زندگی مجلل آدام بیلزریان

آدام یکی از ثروتمند ترین پوکر بازها می باشد. او زندگی بسیار مجللی را برای خود دارد. با این حال همه درآمد وی از طریق بازی پوکر نمی باشد. پدر او فرد ثروتمندی بود. که دارای های خود را به فرزندانش داد. از این طریق آدام به ثروت خیلی بالایی دست پیدا کرد. ماشین آدام بیلزریان و خانه آدام بیلزریان از بهترین خانه ها و ماشین ها می باشد.

با این حال آدام بارها درباره ثروتش گفته است. که این ثروت فقط از طریق پدرش نمی باشد و نیمی از آن با بازی در پوکر به دست آمده است. خانواده آدام همیشه در مرکز توجه مردم قرار گرفته اند. ثروت آن ها نیز این توجه را بیشتر کرده است. به همین دلیل این خانواده یکی از معروف ترین خانواده ها می باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برادر و پدر و مادر او به سایت های معتبر مراجعه کنید.

آدام بیلزریان و دن بیلزریان چه نسبتی دارند؟

دن بیلزریان که یکی از ده پوکر باز برتر می باشد، برادر آدام است. دن زندگی مجللی پر از ثروت، جشن، شهرت و پول دارد. در صورتی که آدام مردی آرام و ساکت بوده و ترجیح داده است زندگی بدون حاشیه و آرامی بر خلاف برادرش دن بیلزریان داشته باشد.

درآمد این پوکر باز چقدر است؟

درآمد این پوکر باز چقدر است؟

درآمد او در هر تورنمنت پوکر با توجه به مقامی که کسب می کند متفاوت بوده است. ولی در حال حاضر ثروت او صد میلیون دلار تخمین زده شده است. آدام در ایالات متحده رتبه ۱۱۲۰ از برندگان جوایز نقدی قرار دارد. همچنین از نظر محبوبیت در مقام ۵۷۰ است و علاوه بر آن در رتبه ۱۵۱ برنده جوایز نقدی نوادا ایالات متحده می باشد.

این شخص کجا زندگی می کند؟

او در کودکی در آمریکا بوده است که در سال ۲۰۰۷ بعد از به زندان افتادن پدرش به کشور سنت کیتس و نویس مهاجرت کرده است و هم اکنون نیز در آن جا حضور دارد.

آدام بیلزریان در چه تورنومنت هایی شرکت کرده است؟

آدام بیلزریان در چه تورنومنت هایی شرکت کرده است؟

او در مسابقه wsop در سال ۲۰۰۹ توانست به رتبه ۴۷ رسیده و در سال ۲۰۱۴ به رتبه ۶۱ برسد همچنین در این مسابقه در سال ۲۰۱۵ موفق شد به رتبه ۷۵ دست یابد. با شرکت در مسابقه نولیمیت هولدم در سال ۲۰۱۷ موفق شد به مقام ۴۴ رسیده و در سال ۲۰۱۶ به رتبه ۱۲۲ دست یابد.

درست است که آدام مانند برادرش در این حرفه مشهور نیست ولی موفق شده اسم و رسمی از خود برجا بگذارد و به گفته خود او ثروت خالصش از برنده شدن در بازی های پوکر بوده است.

این پوکر باز چه جوایزی دریافت کرده است؟

این پوکر باز چه جوایزی دریافت کرده است؟

در این قسمت مقاله در ارتباط با جایزه هایی که این بهترین پوکر باز دریافت کرده است برای تان صحبت خواهیم کرد. چرا که یکی از اصلی ترین دلیل های ثروتمند بودن این شخص، جوایز فوق العاده ای است که از مسابقه ها و تورنمنت های پوکر دریافت می کند.

  • در سال ۲۰۰۹ با شرکت در مسابقه WSOP توانست مبلغ ۱۳۸۵۶۸ دلار را برنده شده و به رتبه ۴۷ دست یابد.
  • در سال ۲۰۱۷ با شرکت در مسابقه نولیمیت هولدم توانست مبلغ ۲۱۷۰۰ دلار در مقام ۴۴ بدست آورد.
  • در سال ۲۰۱۴ با شرکت کردن در مسابقه wsop توانست به رتبه ۶۱ با مبلغ ۴۱۶۴ دست یابد.
  • آدام با شرکت در مسابقه WSOP در سال ۲۰۱۵ موفق شد به مبلغ ۴۳۹۰ دلار در مقام ۷۵ بدست آورد.
  • همچنین در سال ۲۰۱۶ در مسابقه نولیمیت هولدم شرکت کرده و توانست به رتبه ۱۲۲ و جایزه ۲۲۳۴ دلاری دست یابد.

آدام بیلزریان چه کتاب هایی نوشته است؟

آدام بیلزریان یکی از پوکر بازان مشهور می باشد. که تا کنون موفق شده است، ثروت خوبی را از طریق بازی پوکر به دست آورد. او نه تنها در زمینه بازی های پوکر فعال است، بلکه تا کنون چندین کتاب نگاشته است. ما در این متن قصد داریم تعدادی از کتاب های وی را معرفی کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعاتی را درباره این کتاب ها با شما به اشتراک بگذاریم.

Love It Or Leave It, So I Left

کتاب «دوستش داشته باش یا ترکش کن» یکی از اثرهای این هنرمند می باشد. این کتاب در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. این کتاب اولین کتاب وی بود که منتشر شد. با این حال بسیار پر بار و مفید بوده است. از همین رو طرفداران بالایی را گرفت و بسیاری از طرفداران آدام این کتاب را خریداری کردند.

Land of the Free, My Ass

کتاب «سرزمین آزادگان» یکی دیگر از کتاب های آدام بیلزریان می باشد. این نویسنده در سال ۲۰۱۱ این کتاب را منتشر کرد. که همانند کتاب اول بازخورد خوبی را گرفت. آدام با انتشار این کتاب بیش از قبل حرفه و هنر خود را به رخ کشید. شما می توانید برای دسترسی به این کتاب به سایت های معتبر مراجعه کنید. سپس از طریق این سایت ها، سرزمین آزادگان را خریداری کنید.

Null America

کتاب «آمریکا پوچ» از دیگر اثرهای این نویسنده می باشد. که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. این کتاب طرفداران بالایی را پیدا کرد و فروش فوق العاده را داشته است. از این رو آدام بیشتر از قبل با انتشار این کتاب به شهرت رسید.

سوالات متداول

  1. دن بیلزریان کیست؟

    نام اصلی او دن براندون بیلزریان بوده که در ۷ دسامبر سال ۱۳۸۰ به دنیا آمده است. او از معروف ترین نویسنده ها و پوکر بازهای جهان است.

  2. آیا خانواده بیلزریان شرکت دارند؟

    بله، شرکت بزرگ بیلزریان که یک شرکت ارمنی آمریکایی می باشد.

  3. آدام بیلزریان تا کنون چه کتاب هایی نوشته است؟

    نام یکی از کتاب های او Land of the Free, My Ass می باشد. مابقی کتاب های او را در طول مقاله برای تان معرفی نموده ایم.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات