آرتام جم کیست؟ + بررسی تولد آرتام جم

آرتام جم، فرزند مهراد جم و دنیا جهانبخت می باشد؛ در این مقاله به پشت صحنه های زندگی این کودک می پردازیم.

آرتام جم کیست؟

آرتام جم کیست؟

آرتام جم چه کسی است؟ بیوگرافی آرتام جم چیست؟ در این قسمت به این موارد به صورت اختصاصی می پردازیم. آرتام جم، متولد 2021/11/11 و یا 20 آبان 1400 می باشد. وی به گفته دنیا جهانبخت که مادر او است، پسر مهراد جم، خواننده ایرانی پاپ است که به ترکیه مهاجرت کرد و برای مدتی به عنوان همسر دنیا جهانبخت شناخته شد اما پس از گذر زمان، زمانی که دنیا حامله بود، به ایران برگشت.

محل تولد این کودک در شهر لندن در انگستان بوده است. او در یک بیمارستان کاملا حرفه ای فرزند خود را به دنیا آورده است. این بیمارستان لحظه به لحظه به دنیا آمدن فرزند را به صورت فیلم ثبت می کند. زمانی که این کودک هنوز به دنیا نیامده بود، دنیا جهانبخت برای وی صفحه اینستاگرامی را فعال کرد. این صفحه تا قبل از به دنیا آمدن این کودک، بالای یک میلیون دنبال کننده داشت!

در حال حاضر نیز روزمرگی های این کودک در این صفحه منتشر می شود. اما سوال هایی که در پشت پرده زندگی این شخص وجود دارد چیست؟ در ابتدا بسیاری از افراد بر این باورند که اصلا دنیا جهانبخت حامله نبود و این کودک از رحم اجاره ای به وجود آمده است. آن ها معتقد بودند تمامی عکس های دنیا جهانبخت که حامله است، با شکم مصنوعی گرفته شده است. خبرهای دیگری نیز که درمورد این که اصلا پدر این شخص کیست منتشر شده که باعث به وجود آمدن دوگانگی شده است. در ادامه به این موضوع می پردازیم.

بررسی تولد آرتام جم

همان طور که می دانید پس از رابطه داشتن مهراد جم و دنیا جهانبخت، پسری به نام آرتام متولد شد. دنیا در سال 1400 فرزند خود را به دنیا آورد و به طور کامل، بزرگ کردن او را برعهده گرفت چرا که در زمان بارداری، مهراد او را ترک می کند. دنیا دو سال است که برای پسرش تولدهای بسیار باشکوهی را برگزار می کند و هر بار با دیزیان های خاص و عروسک های تولد و غیره آرتام را شگفت زده می کند. مهراد که تا کنون از فرزند خود هیچ صحبتی نکرده بود، بلاخره تولد او را تبریک گفت.

مهراد فقط در زمان تولد پسرش از او یاد می کند و دیگر هیچ ارتباطی با او ندارد. مهراد برای تولد دو سالگی آرتام پستی منتشر کرد که این گونه نوشته بود، تولدت مبارک پسرم، بعضی وقتا کم آوردم، سخت بود همه چی، خسته شدم ولی باز پا شدم و دویدم و جنگیدم. واسه وجود توعه که من باز سر و پام، مهراد کامنت های این پست را بازگذاشت تا نظرات دیگران را ببیند. اما دنیا برای تولد دو سالگی آرتام سنگ تمام گذاشته بود. دنیا بهترین لایف استایل را برای آرتام فراهم کرده است و او را در ناز و نعمت بزرگ کرده است.

آرتام در تاریخ 2021/11/11 در یکی از بهترین و لوکس ترین بیمارستان های لندن متولد شد. برخی منابع بیان کرده بودند که برای به دنیا آمدن آرتام جم بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده بود. کلیپ آرتام جم را در سایت های معتبر دیگری نیز قرار داده اند تا افراد بتوانند به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند.

مادر آرتام جم

همان طور که در ابتدا این مقاله به آن اشاره کردیم، مادر آرتام جم، دنیا جهانبخت می باشد. دنیا جهانبخت در ابتدا کار خود را در اینستاگرام به عنوان مدلینگ آغاز کرد. او مدل برندهای بسیار معروف در دبی می شد، تا این که به انگلیس مهاجرت کرد. پس از این که به انگلیس مهاجرت کرد، زمانی که خبر رابطه او با ساسی مانکن منتشر شد و سپس فیلم های خودکشی او و تتو نام او منتشر شد، در واقع حواشی او شروع شد. می توانید عکس های حاملگی دنیا جهانبخت را از طریق صفحه رسمی اینستاگرام وی مشاهده کنید.

شناسنامه آرتام جم

در پیج آرتام جم، تا به امروز عکس شناسنامه این کودک منتشر نشده است. دنیا جهانبخت خود در یکی از لایو هایش که درمورد شناسنامه کودکش بود، گفت که قصد ندارم نام مهراد را در شناسنامه کودکم بگذارم. اشاره کرد که او پدری است که من و فرزندش را وقتی بسیار به او احتیاج داشتیم ترک کرده است و من هم قصد ندارم نام مهراد را در شناسنامه آرتام قرار دهم. البته ولی تا به امروز، همواره آرتام را با فامیلی جم می شناسند. با این که جم، فامیلی اصلی مهراد نیست! به نظر این موضوع کمی پیچیده می آید و آن هم بخاطره این است که دنیا جهانبخت هیچ چیزی را شفاف سازی نمی کند.

آهنگ مهراد جم برای آرتام

آهنگی در سایت های مختلف منتشر شده است با موضوع آهنگ مهراد جم که برای بچه دنیا جهانبخت و خودش خوانده است. زمانی که این آهنگ را دانلود می کنید، متوجه می شوید که آهنگ خام است و به حالت ضبط شده نیست. البته که در صفحات مختلف اینستاگرام، این آهنگ نیز با همین مضمون منتشر شده است، اما هیچ کی از صفحات مربوط به این خواننده و یا شخص مهراد جم در اینستاگرام خودش، به این موضوع اشاره ای نداشته که این آهنگ مخصوص آرتام هست یا خیر. البته که از مضمون این آهنگ نیز می توان حدس زد که این آهنگ برای آرتام نیست.

شباهت آرتام جم به مهراد 

زمانی که  پسر دنیا جهانبخت یعنی آرتام به دنیا آمد، در ابتدا او چهره این کودک را نمایان نمی کرد که البته این موضوع معلوم بود برای چه دلیل می باشد. نشان ندادن چهره کودک خود و در انتظار گذاشتن افراد در واقع شیوه ای بود که این شخص پیش گرفته بود تا تعداد فالوورهای خود و پسرش را بالا ببرد و هم چنین افراد زیادی کانال یوتیوب وی را دنبال کنند تا از این طریق نیز بتواند کسب درآمد کند. اما زمانی که عکس این کودک منتشر شد، بسیاری از افراد بر این نظر بودند که آرتام هیچ شباهتی به مهراد ندارد.

از سویی، مادر مهراد به دنیا پیام داده بود و گفته بود که پسر تو سبزه است. مهراد وقتی به دنیا آمد سفید بود، او هیچ شباهتی به مهراد ندارد و احساس می کنم به تو رفته! هم چنین اشاره کرده بود که بینی آرتام بزرگ است و اصلا شبیه به بینی مهراد نیست به هر حال، دنیا تا زمانی اصرار داشت که آرتام بسیار شبیه به کودکی های مهراد می باشد.

شباهت آرتام به تتلو

خبر دیگری که به یک باره در صفحات مجازی پیچید، این بود که پدر اصلی این کودک، امیر تتلو می باشد. زمانی که مهراد جم هنوز به انگلیس مهاجرت نکرده بود، دنیا جهانبخت برای زمانی به عنوان دوست دختر تتلو بود. البته این دو شخص از نزدیک اصلا یک دیگر را ندیده بودند و به عنوانی یک رابطه لانگ دیستنس داشتند. پس از این که مهراد جم به انگلیس آمد، تا آن موقع خبری از دیدار دنیا و تتلو نبود. زندگی دنیا و مهراد جم آغاز شد. سپس خبر ازدواج و حامگلی این شخص مشخص شد. پس از رفتن مهراد، خبر این که مهراد پدر آرتام نیست به یک باره در تمامی صفحات مجازی پیچید.

افرادی با این خبر که آرتام شباهت بسیاری به تتلو دارد و او پسر مهراد نیست منتشر کردند. هم چنین مهراد نیز در یکی از مصاحبه های خودش به این موضوع اشاره کرده است. این که سرنوشت آرتام دنیا جهانبخت قرار است چه چیزی باشد مشخص نیست، اما معلوم است که وی قرار است زندگی ای پیچیده داشته باشد.

امین فردین خطاب به مهراد جم راجب آرتام چه گفت؟

امین فردین، یکی از افرادی است که در اینستاگرام به افشاگری زندگی افرادی هم چون دنیا جهانبخت و یا دیگر شاخ های مجازی می پردازد. او خطاب به مهراد جم راجب به آرتام گفته بود که تو همه چیز در زندگی ات داشتی از اقامت انگلیس گرفته تا پول و شهرت و چیزی که مردم آرزو آن را دارند و تو یک شبه توانستی به آن ها دست پیدا کنی. زمانی که بچت بزرگ شد، اگر در یکی از کنسرت های تو شرکت کرد و گفت چرا منو به دنیا آوردی و بعد تنها گذاشتی، چی می خوای جوابش رو بدی؟

البته که مهراد جم تا به امروز همواره به این موضوع اشاره کرده و می کند که من پدر آرتام نیستم و اصلا بچه ای در زندگی ام ندارد. او اصرار دارد که بچه از فرد دیگری است و من در این موضوع دخیل نیستم.

عکس جدید آرتام جم را چگونه می توان دید؟

برای مشاهده کردن تصاویر آرتام راه های مختلفی وجود دارد. دنیا جهانبخت که یکی از معروف ترین شاخ های مجازی است، قبل از به دنیا آمدن آرتام صفحه ای را در اینستاگرام ایجاد کرد و تصاویر سونوگرافی و لباس هایی که برای آرتام می خرید را منتشر می کرد. پس از به دنیا آمدن آرتام دنبال کنندگان این پیج بیش تر از قبل شد و دنیا از همان زمان نوزادی تصاویر آرتام را در پیج فرزندش منتشر می کرد.

اکنون می توانید به پیج آرتام مراجعه کنید و تصاویر جدید او را مشاهده کنید. ARTAM نام پیج فرزند دنیا جهانبخت می باشد. او دارای 1 میلیون و 700 هزار دنبال کننده است و تا کنون بیش تر از 90 ویدئو و تصویر را در آن پست کرده است. دنیا روزانه تعداد بسیاری استوری در این پیج منتشر می کند که تمامی آن ها مربوط به آرتام جم است. می توانید در مرورگر گوگل خود نام آرتام را در قسمت جست و جو بنویسید و سرچ نمایید. تصاویر بسیاری از آرتام پیدا می شود که در میان آن ها تصاویر جدید او موجود است.

پیج آرتام جم بسیار فعال است و از زمانی که ایجاد شده است تبلیغات زیادی برای آن می شود و دنیا از هر روشی استفاده می کند تا پیج او را به بالا ترین تعداد دنبال کننده برساند. او در این پیج لباس ها و لوازم لوکس کودکان را توسط آرتام تبلیغ می کند و از کودکی آرتام را برای مدل شدن و موفقیت در آینده آماده می کند. اگر به این کودک و خبرهای پیرامون او علاقه مند هستید می توانید پیج او را دنبال کرده تا از تمام جزئیات زندگی و فعالیت های او مطلع شوید.

تاریخ تولد آرتام جم

همان طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، آرتام جم، در تاریخ 2021/11/11 به دنیا آمده است. او در لندن در یکی از بیمارستان های بسیار مجهز به دنیا آمده. اگر بخواهیم تاریخ تولد وی را به شمسی بگوییم، باید بگوییم که وی متولد 20 آبان ماه 1400 می باشد.

آیا سرپرستی این کودک با دنیا جهانبخت است؟

آرتام جم، در حال حاضر در کنار مادر خود زندگی می کند. زمانی که مهراد جم به ایران بازگشت و ادعا کرد که پدر این کودک نیست، دنیا جهانبخت نیز سرپرست کامل این کودک شد. دنیا هم چنین اشاره کرده است که هیچ زمان قصد ندارد سرپرستی آرتام را به مهراد بدهد، حتی زمانی که مهراد خود قصد داشته باشد تا به زندگی قبلی اش با دنیا برگردد و به عنوان پدر آرتام باشد.

حرف های مهراد جم درباره پدر آرتام

مهراد جم، در ابتدا که خبر حاملی دنیا جهانبخت منتشر شد، خبری از این که این بچه، فرزند من نیست را منتشر نکرد. او عاشقانه در کنار دنیا جهانبخت بود و ویدیو و عکس های بسیاری از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر می کرد. در آن زمان شاید هنوز مطمعن نبود که قرار است به ایران باز گردد، اما زمانی که به ایران برگشت، موضوع تغییر کرد. او شروع به منتشر کردن فیلم هایی کرد که در آن اشاره داشت، آرتام بچه من نیست و می توانید آزمایش DNA از من بگیرید. حتی اشاره کرده است که پدر آرتام تتلو است و می تواند این موضوع را نیز ثابت کند.

چرا مهراد فرزندش را نمی خواهد؟

مهراد جم به دلیل عشق زیادی که به دنیا داشت، قید مجوز و کنسرت و فعالیت های خود را زد و به لندن رفت تا با او زندگی کند. او هیچ وقت در مورد پدر شدن خود صحبت نکرده است و گویا این فرزند را قبول نداشته است. همین موضوع باعث شد تا بسیاری از دنبال کنندگان مهراد به او واکنش های منفی نشان دهند و بیان کنند با وجود این که دنیا همیشه درگیر حاشیه سازی های مختلف است، اما مادر شدن او نمی تواند جنبه مادی داشته باشد.

آن ها در کامنت ها می گفتند که ممکن است او واقعا آرتام را به دنیا آورده باشد. دنیا پس از زایمان خود جای بخیه هایش را در ویدئویی نشان داد تا به همه ثابت کند که او مادر واقعی آرتام جم می باشد. او برای گرفتن شناسنامه آرتام، فامیل جم را بر روی او گذاشت؛ اما مهراد در این مورد اعتراض کرده بود و تمایلی به گذاشتن فامیش برروی آرتام نداشت. او در همه صحبت هایش اعلام می کرد که تتلو و دنیا با یک دیگر همکاری کرده اند و فرزند خود را به گردن او انداخته اند.

مهراد جم در انتها فرزندش را قبول کرد؟

زمانی که دنیا حامله شده بود، مهراد در ماه های اول در کنار او بود و خوشحالی خود را با اجرای یک آهنگ و گیتار زدن برای دنیا، ابراز می کرد. در بسیاری از سایت ها، این آهنگ به عنوان ترانه مهراد برای آرتام نامیده شد. مهراد جم تا قبل از تولد دو سالگی آرتام، او را نپذیرفته بود. او در مورد آرتام می گوید که شباهت زیادی به امیر تتلو دارد و از آن جایی که دنیا و تتلو رابطه زیادی با یک دیگر داشتند، مهراد دچار شک و تردید شده بود.

اما با گذشت زمان و بزرگ تر شدن آرتام، همه افراد متوجه شباهت زیاد او به مهراد شدند. مهراد همیشه بر این باور بود که پدر واقعی آرتام نیست و از حضور او در ترکیه سوء استفاده شده است و فرزند دنیا را که معلوم نیست از چه فردی است، به نام او زده اند. اما اکنون پس از دو سال، مهراد بلاخره آرتام را به فرزندی خود پذیرفت.

لایو جدید دنیا جهانبخت در مورد فرزندش

دنیاجهانبخت که یکی از معروف ترین اینفلوئنسرهای فضای مجازی است، تا کنون لایوهای بسیاری را اجرا کرده است. او پس از متولد شدن فرزندش، بیش تر به همراه او در لایوهایش حاظر می شد. او در یکی از لایوهایش آرتام را نشان داد که خوابیده بود و بیان می کرد که او فقط با صدای شسوار خوابش می برد. او از مردم درخواست می کرد که پیج آرتام را آنفالو نکنند و او را حمایت کنند تا بتواند در آینده به یک اینفلوئنسر موفق تبدیل شود. لایوهای جدیدی هم توسط دنیا و آرتام انجام می شود که دنیا با آرتام صحبت می کند و او هم با زبان کودکانه خود با مادرش صحبت می کند. جهانبخت آرتام جم را خیلی دوست دارد و تلاش زیادی برای خوشحالی او می کند.

بازی دنیا جهانبخت با آرتام جم

از زمانی که آرتام متولد شده است، دنیا بسیاری از زمان خود را با او می گذراند و با او بازی های مختلفی را انجام می دهد. دنیا در گذشته همیشه مشغول مهمانی ها و پارتی های مختلف بود و هر بار با پسرهای مختلفی دیده می شد. اما پس از تولد آرتام جم، او همیشه به همراه پسرش است و دست از کارهای گذشته خود برداشته است.

او ویدئوها و استوری های زیادی منتشر می کند و بازی کردن آرتام را منتشر می کند. دنیا جهانبخت که حالا به یک مادر مهربان تبدیل شده است، سعی می کند زمانی را در روز با آرتام بازی کند و او را سرگرم کند. او شرایط بسیار خوبی را برای آرتام فراهم کرده است و بهترین لوازم بازی را برای آرتام تهیه می کند و ساعت ها به بازی کردن با او مشغول می شود. می توانید به اینترنت مراجعه کنید و کلیپ های بسیاری از بازی کردن دنیا جهانبخت با آرتام جم را مشاهده نمایید.

در اینستاگرام آرتام جم نیز ویدئوهای زیادی منتشر شده است که در آن ها می توانید نحوه بازی کردن آرتام و دنیا را مشاهده کنید. در این صفحه می توانید لباس های گران قیمت و اکسسوری های گران قیمت او را مشاهده کرد.

گریه کردن آرتام برای پدرش مهراد

حدود چهار ماه پیش ویدئویی از طرف دنیا جهانبخت منتشر شد. دنیا در این کلیپ با آرتام جم صحبت می کرد و از او می خواست که کلمه مامان را بگوید. آرتام هم با بازیگوشی این کلمه را تکرار می کرد. آرتام در این ویدئو بارها کلمه بابا را تکرار کرد. مهراد هم این ویدئو را در استوری خود منتشر کرد و متن احساسی ای را برای آن نوشته بود. این ویدئو جدید ترین کلیپ آرتام در مورد پدرش بود اما در این ویدئو خبری از گریه کردن آرتام نبود.

ویدئوی دیگری هم منتشر شده است که مربوط به دوران نوزادی آرتام می باشد. در این ویدئو آرتام خوابیده است و دنیا یکی از آهنگ های مهراد را پخش کرده است و آرتام جم پس از شنیدن صدای پدرش به گریه می افتد. می توانید ویدئوهای آرتام جم جدید را در صفحه اینستاگرام آرتام و یا در یوتیوب دنیا جهانبخت مشاهده نمایید. آرتام مهراد جم را به عنوان پدر خود نمی شناسد چرا که او تاکنون یک بار هم با پدر خود ملاقات نکرده است.

سوالات متداول

  1. آرتام جم در کدام کشور به دنیا آمده است؟

    او در کشور انگلیس شهر لندن در یکی از بیمارستان های بسیار مجهز به دنیا آمده است.

  2. چه حاشیه هایی برای آرتام جم به وجود آمده است؟

    این که پدر او مهراد نیست و هم چنین او بچه دنیا جهانبخت نیست و از رحم اجاره ای به وجود آمده است.

  3. از چه طریقی می توان عکس های این فرد را مشاهده کرد؟

    با مراجعه به صفحه اینستاگرام دنیا و یا آرتام می توانید تمامی عکس های وی را مشاهده کنید.

  4. آیا حرف های مهراد جم درمورد آرتام واقعیت دارد؟

    مهراد جم در یکی از لایوهای خود این موضوع را گفته از تمامی حرف های خود نیز اطمینان کامل دارد.

5/5 – (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل