آشنایی با بیوگرافی شاپور ملتفت + شاپور چگونه عضوی از گروه ملتفت شد؟

شاپور ملتفت یکی از رپرهای نسل ۴ است که با انتشار آثار جذابش و هم چنین همکاری با برخی از رپرهای موفق، توانسته در میان مردم ایران به ویژه علاقه مندان به رپ جایگاه ویژه‌ ای را از آن خود کند. همچنین به شهرت و معروفیت بسیار زیادی نیز رسیده است و طرفداران فراوانی را هم بدست آورده است.

آشنایی با بیوگرافی شاپور ملتفت

آشنایی با بیوگرافی شاپور ملتفت

این روزها برای برخی از افراد که با شاپور آشنایی زیادی ندارند سوالی که به وجود می آید این است که شاپور ملتفت کیست. به همین دلیل در ادامه قرار است به بیوگرافی او بپردازیم و اطلاعات دقیق و جالبی را در رابطه با این رپر بااستعداد قرار دهیم.

شاپور متولد ایران و استان کردستان می‌ باشد او با توجه به علاقه و استعداد بسیار خوبی که در حرفه خوانندگی و سبک رپ داشته است. به همین دلیل سال ها قبل تصمیم گرفت تا فعالیت خود را در این حرفه شروع کند. به این گونه او فعالیت خود را به عنوان رپر زیرزمینی در ایران شروع کرد و چندین ترک هم منتشر کرد. اما پس از مدتی شاپور با گروه ملتفت آشنا می‌ شود و با دعوت اعضای گروه به ملتفت می پیوندد. پس از آن نام هنری ملتفت را برای خود انتخاب می‌ کند و این روزها با نام شاپور ملتفت شناخته می شود.

گفتنی است که شاپور با عضویت در این گروه توانست جایگاه بهتری را در رپ فارسی به دست آورد و بیشتر از قبل در میان مردم شناخته شده و معروف شد. حال ناگفته نماند که خیلی از افراد تمایل دارند تا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شاپور به مشاهده شاپور ملتفت ویکی پدیای او بپردازند. در این باره بهتر است بدانید هنوز ویکی پدیای این رپر ساخته نشده است.

شاپور چگونه عضوی از گروه ملتفت شد؟

گفتنی است که در مورد چگونگی آشنایی شاپور با گروه ملتفت تا به اکنون صحبت‌ های بسیار زیادی شده است. اما با این حال برخی از منابع معتبر بیان کردند که آثار منتشر شده این رپر و استعداد شاپور در رپ کردن مورد توجه سروش هیچکس یکی از اعضای گروه ملتفت که رهبری این گروه را هم بر عهده دارد قرار گرفته است.

به این گونه هیچکس از شاپور دعوت می‌ کند تا عضو این گروه شود و این رپر که نیز از طرفداران پروپاقرص هیچکس بوده است. به همین دلیل فوراً این دعوت را می‌ پذیرد و به این گونه فعالیتش را در این گروه آغاز می کند.

بهترین آهنگ های شاپور ملتفت

بهترین آهنگ های شاپور ملتفت

شاپور از استعداد بسیار بالایی در رپ کردن برخوردار است و صدای بسیار خوبی هم دارد. حال ناگفته نماند او تا به اکنون آهنگ‌ های متعددی را خوانده و منتشر کرده است که تمام آهنگ‌ های این رپر مورد استقبال طرفدارانش و علاقه‌ مندان به رپ قرار گرفته است.

البته ناگفته نماند که در این میان برخی از آهنگ‌ های شاپور با توجه به تعداد دانلود و نظر شنوندگان در لیست بهترین آهنگ‌ های او قرار گرفته اند که در ادامه قرار است به معرفی این آهنگ ها بپردازیم.

قاسم کجایی

یکی از آهنگ های معروف شاپور ملتفت قاسم کجایی نام دارد. بهتر است بدانید که این رپر معروف این آهنگ را به تنهایی خوانده و منتشر کرده است. این رپر با انتشار آهنگ قاسم کجایی توانست توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند و به میزان محبوبیت و شهرت خود افزود.

مرگ بر کل نظام

شاپور ملتفت مرگ بر کل نظام را در سبک رپ خوانده و منتشر کرده است. این رپر بر این باور است که این آهنگ یکی از بهترین آهنگ‌ هایی است که او تا به اکنون خوانده و منتشر کرده است. هم چنین ناگفته نماند که پس از انتشار آهنگ مرگ بر کل نظام تا مدت‌ ها این آهنگ در صدر لیست بیشترین تعداد دانلود قرار گرفت.

میام پیشت

از دیگر آهنگ‌ های پرطرفدار شاپور که در لیست بهترین آهنگ‌ های او هم قرار دارد می‌ توان به آهنگ میام پیشت اشاره کرد. این آهنگ از متن فوق العاده‌ ای برخوردار است و این رپر آن را در سبک رپ خوانده و منتشر کرده است. می توانید برای دانلود شاپور ملتفت اهنگ میام پیشت به سایت های موسیقی موجود در اینترنت مراجعه نمایید.

اطلاعات

به جرات می‌ توان بیان کرد که یکی از معروف‌ ترین و پرطرفدارترین آهنگ‌ های شاپور ملتفت آهنگ اطلاعات نام دارد. زمانی که این آهنگ منتشر شد برای بار دیگر توجهات بسیار زیادی به سمت شاپور ملتفت جلب شد. هم چنین آهنگ شاپور ملتفت اطلاعات مورد تعریف خیلی از شنوندگان قرار گرفت.

آچمز 

آهنگ شاپور آچمز که آن را با همکاری اشکان فدایی خوانده است یکی دیگر از آهنگ‌ های محبوب و پرطرفدار این رپر به شمار می‌ رود. زمانی که این آهنگ منتشر شد تا مدت‌ ها رکورد دانلود را از آن خود کرد. هم چنین خیلی از افراد پس از شنیدن آهنگ آچمز به تعریف و تمجید از آن پرداختند.

دیس ترک جدید شاپور ملتفت به گادپوری و هیپ هاپولژیست

مدتی است که درگیری بین شاپور ملتفت با گاد پوری و هیپ هاپولوژیست از رپرهای نسل جدید مشاهده می‌ شود. البته خیلی از افراد بر این باورند که جدیداً خیلی از رپرهای نسل چهار تمایل دارند تا درگیری‌ هایی را با رپرهای قدیمی به وجود آورند.

به این گونه آن ها در کانون توجهات قرار می گیرند و بازدید آهنگ‌ هایشان نیز افزایش می یابد. به هر حال درگیری این رپرهای تا جایی ادامه پیدا کرد که شاپور یک آهنگ به نام الکی دیس به گادپوری و هیپ هاپولژیست رپرهای نسل چهار منتشر کرد. این دیس ترک از متن بسیار قوی برخوردار است و پس از انتشار مورد استقبال خیلی از علاقه مندان به رپ قرار گرفت.

چهره شاپور ملتفت لو رفته است؟

چهره شاپور ملتفت لو رفته است؟

در این رابطه باید بگوییم که شاپور ملتفت در لیست سلبریتی هایی قرار دارد که در ابتدا سعی داشت کسی چهره او را نبیند و در واقع هویت خود را مخفی می کرد. با این حال اما چندی پیش عکسی از این رپر منتشر شد و همه چهره اصلی او را دیدند. گفته می شود که این رپر علاقه زیادی به چنین موضوعی نداشته اما در پی انتشار عکس خود توسط برخی افراد واکنشی نشان نداده اسست.

در این راستا برخی منتقدین بعد از دیدن تصاویر وی سعی داشتند که این رپر را مسخره کنند و در مقابل اما برخی بسیار خوشحال شدند که چهره رپر مورد علاقه خود را دیده اند. به هر حال هر سلبریتی سبک خاص زندگی خود را دارد و شاپور ملتفت نیز چنین می باشد. به هر حال این روزها همه مخاطبین او را می شناسند و صورت او را نیز دیده اند. اگر از علاقه مندان به این رپر هستید چنین امکانی را دارید که با جست و جو نام او در گوگل تمامی تصاویر مربوط به او را مشاهده بکنید.

شاپور ملتفت با چه رپرهایی همکاری داشته است؟

بهتر است بدانید شاپور از زمانی که فعالیت خود را به صورت جدی در حرفه‌ خوانندگی و سبک رپ شروع کرده است تا به اکنون همکاری‌ های بسیار شنیدنی با برخی از رپرهای دیگر داشته است. حال این موضوع را هم باید افزود که شاپور ملتفت تا به اکنون با رپرانی همچون فدایی، هیچکس، علی قاف و برخی دیگر همکاری های بسیار خوبی داشته است. گفتنی است شاپور با همکاری‌ اش با رپرهای دیگر توانسته به میزان شهرت و معروفیت خود بی‌ افزاید و بازدید آهنگ‌ هایش را افزایش دهد.

بررسی دیس بک گاد پوری به شاپور ملتفت

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم مدتی قبل شاپور یک دیس ترک قوی خطاب به گاد پوری و هیپ هاپولژیست منتشر کرد. البته ناگفته نماند که این دیس ترک بی‌ جواب نماند. چرا که پس از آن گاد پوری رپر با استعداد نسل چهار آهنگی به نام اماله را دیس به شاپور و سایر اعضای گروه ملتفت منتشر کرد. بهتر است بدانید این دیس ترک جنجال‌ های بسیار زیادی را به وجود آورد و پس از آن نام گاد پوری بر سر زبان ها افتاد.

آدرس اینستاگرام شاپور ملتفت چیست؟

آدرس اینستاگرام شاپور ملتفت چیست؟

اگر از طرفداران شاپور هستید شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در اکتبر ۲۰۲۰ شاپور یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه‌ اندازی کرد تا به این گونه بتواند با طرفداران و مخاطبانش در ارتباط باشد. هم چنین به معرفی آثار جدیدش بپردازد. حال اگر تمایل دارید تا آدرس اینستاگرام این رپر معروف را پیدا کنید. پیشنهاد می‌ کنیم تا با قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید و نام شاپور ملتفت را به انگلیسی جستجو کنید. به این گونه پیج شاپور با بیش از ۶۶ کا فالوور برای شما نمایش خواهد یافت.

حال شما با دنبال کردن صفحه اینستاگرام این رپر می‌ توانید از جدیدترین فعالیت‌ های او مطلع شوید. هم چنین به مشاهده شاپور ملتفت عکس های او که برای طرفدارانش در صفحه شخصی خود آپلود می‌ کند بپردازید.

شاپور در یوتیوب هم فعالیت می کند؟

مدتی است که شاپور همانند خیلی از رپرهای دیگر فعالیت خود را در یوتیوب شروع کرده است. در حال حاضر او تمام ویدیوهای خود به ویژه موزیک ویدیوهایش را در چنل یوتیوب خود آپلود می‌ کند. شاپور در یوتیوب سابسکرایب‌ های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل تمام ویدیوهایی که تا به اکنون در یوتیوب آپلود کرده است از بازدید بسیار بالایی برخوردار شده اند. حال گفتنی است که شاپور از طریق یوتیوب توانسته یک منبع در مورد خوب برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند.

مروری بر حواشی شاپور ملتفت

با توجه به این که شاپور یکی از رپرهای مشهور و سرشناس به شمار می‌ رود که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد. به همین دلیل تمام فعالیت‌ های او در کانون توجهات مردم و رسانه‌ ها قرار گرفته است. این موضوع باعث شده تا هر از گاهی در پیرامون این رپر مشهور نیز حاشیه‌ هایی مشاهده شود.

حال از مهم‌ ترین حواشی پیرامون شاپور می‌ توان به موضوعاتی همچون: مهاجرت او به خارج از کشور، جدایی شاپور از گروه ملتفت، درگیری‌ هایی که او با برخی از رپرهای دیگر به ویژه رپرهای نسل چهار داشته است، دیس ترک‌ هایی که او تا به اکنون منتشر کرده است، روابط شخصی شاپور و غیره اشاره کرد. البته ناگفته نماند که شاپور ملتفت تا به اکنون به هیچ کدام از حواشی پیرامونش واکنشی نشان نداده و آن ها را تایید و یا تکذیب نکرده است.

نظرها در مورد این رپر به چه صورت می باشد؟

در رابطه با شاپور ملتفت رپر معروف ایرانی نظرات متفاوتی وجود دارد. در واقع عده ای از مخاطبین معتقد می باشند که او استعداد زیادی در این زمینه ندارد و فقط به دلیل حمایت هایی که مهدیار آقاجانی از او کرده به چنین جایگاهی رسیده است. علاوه بر این برخی دیگر از طرفداران نیز مدعی می باشند که او رپر خوبی است و ترک های شاپور را به صورت گسترده می شنوند و او را حمایت می کنند.

البته باید بگوییم که این چهره معروف چون همیشه درگیری هایی داشته و دیس ترک های بسیاری منتشر کرده است اخیرا به چهره منفوری در رپ فارس تبدیل شده است. گفته می شود که مدتی پیش رپری به نام شاکی به همراه دوست دختر سابق شاپور لایوی منتشر می کند و در رابطه با وی بدگویی هایی داشته اند. آن ها مدعی می باشند که شاپور، اشکان و مهدیار در یک گروه می باشند و سر دسته آن ها مهدیار است. همچنین باید بگوییم که شاکی و دوست دختر سابق شاپور بیان کردند که دلیل جدایی هیچکس از این گروه نیز چنین موضوعاتی بوده است.

در واقع شاپور عضو جدید گروه ملتفت می باشد و او در دورانی با این گروه همکاری کرد که به دلیل برخی مسائل هیچکس از آن ها جدا شد و ملتفت دیگر همانند قبل طرفدار نداشت. در نتیجه چنین موضوعاتی باعث شد که نظرات منفی در رابطه با شاپور و دیگر اعضای گروه بیشتر شود و آن چنان مورد حمایت مخاطبان قرار نداشته باشند.

در بیف جدید شاپور و گادپوری برنده چه کسی بود؟

در بیف جدید شاپور و گادپوری برنده چه کسی بود؟

مدتی پیش دیس جدید شاپور به گاد پوری منتشر شد و پوری نیز در جواب وی دیس بکی ارائه داد. این دو رپر تا مدت ها با هم درگیر بودند و جنجال های زیادی به وجود آوردند. برخی از مخاطبین مدعی بودند که این دو رپر فقط برای جلب توجه دست به چنین اقداماتی می زنند و سعی دارند با این گونه فعالیت ها بیش تر دیده بشوند.

جالب است بدانید که در این دوران رپر نسل ۵ یعنی آشنا دیس ترکی به دوست دختر سابق خود داد و بسیار مورد توجه همه قرا گرفت. وی در مدت زمان یک ماه حدود یک میلیون فالوور به دست آورد و باید بگوییم که بعد از وایرال شدن ویدیوی او همه توجه ها از روی گاد پوری و شاپور ملتفت برداشته شد. در نتیجه این دو رپر دعوا و درگیری بین خود را تمام کردند و این موضوع برنده خاصی نداشت.

در این راستا برخی خبر رسانی های مربوط به عرصه رپ مدعی شدند که یک رپر نسل ۵ که سن کمی هم دارد بیشتر از این دو رپر مورد توجه قرار گرفته است چرا که استعداد بیش تری در این زمینه دارد. به هر حال در این جریان ها حواشی زیادی به وجود آمد و افراد بسیاری پوری و شاپور را نقد کردند. به هر حال دیس و دیس بک در دنیا رپ جذاب می باشد اما اخیرا برخی از رپرها به صورت افراطی در این زمینه فعالیت دارند و به همین دلیل با استقبال خوبی همراه نمی شوند.

تا کنون مصاحبه ای با شاپور ملتفت صورت گرفته است؟

در واقع باید بگوییم که اعضای گروه ملتفت باورها و عقاید خاص خود را دارند و معمولا صحبتی در رابطه با زندگی شخصی و فعالیت های خود ارائه نمی دهند. در نتیجه باید بگوییم که شاپور ملتفت نیز تا کنون مصاحبه خاصی نداشته و به نظر می رسد که علاقه ای هم به چنین موضوعاتی ندارد. این سلبریتی حتی مدت ها سعی داشت که چهره خود را به مخاطبانش نشان ندهد.

البته باید بگوییم که او دلیل خود را نیز برای چنین رفتار و پنهان کاری هایی نگفته است. در نتیجه اگر از طرفداران این چهره معروف هستید باید بگوییم که برای دسترسی به اطلاعات زندگی او مصاحبه خاصی وجود ندارد و همه جزئیات توسط نزدیکان شاپور منتشر شده اند.

بررسی دیس ناموسی شاپور ملتفت به سروش هیچکس

بررسی دیس ناموسی شاپور ملتفت به سروش هیچکس

یکی از مواردی که باعث شد افراد زیادی شاپور را نقد بکنند این موضوع می باشد که او مدتی پیش با هیچکس درگیر شد و دیس ناموسی به او داد. در واقع شاپور، مهدیار و اشکان فدایی ادعا کردند که هیچکس عضو فرقه خاصی می باشد و مخالف با مردم ایران است. در پی این ماجرا سروش هیچکس با آن ها درگیر شد و تصمیم گرفت که از گروه ملتفت خارج شود. بعد از آن شاپور نیز هیچکس را دیس کرد و از این بایت نیز مورد انتقاد زیادی قرار گرفت.

در واقع بسیاری از مخاطبان مدعی می باشند شاپور که عضو جدید از این گروه می باشد نباید با شخصی چون هیچکس که بنیان گذار ملتفت می باشد درگیر بشود چرا که بی احترامی بزرگی است. با این حال اما شاپور ملتفت به چنین نظراتی توجهی نکرد و به فعالیت های خود در این زمینه ادامه داد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات