آشنایی با پویان مختاری

آشنایی با پویان مختاری این روز ها برای طرفداران این سلبریتی اهمیت فوق العاده زیادی دارد. پویان مختاری یکی از خوانندگان پاپ ایران می باشد که بعد از مهاجرت به ترکیه سایت حضرات را تاسیس و پول زیادی بدست آورد. پویان زمانی که در کشور ایران زندگی می کرد با اجرا کردن یک قطعه 40 ثانیه ای مشور شد و بر سر زبان ها افتاد. از این رو به خوانندگی ادامه داد و بعد از رفتن به ترکیه مشور و به شهرت رسید.

مختاری در کشور ترکیه در فضای مجازی فعالیت زیادی داشت و توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند و به این فکر افتاد تا سایت بازی انفجار حضرات را تاسیس کند. پویان با راه اندازی این سایت که در رابطه با پیش بینی مسابقات فوتبال بود توانست پول زیادی در بیاورد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از بت کلونی از میزان ثروت پویان مختاری آگاه شوید.

آشنایی با پویان مختاری
آشنایی با پویان مختاری

بیوگرافی پویان مختاری

پویان مختاری در سال 1369 چشم به جهان گشود. بعد از مدتی به شهر اصفهان که محل کار پدرش رفت و تحصیلات خود را تا فوق دیپلم ادامه داد و ترک تحصیل نمود. پویان برای جراحی زیبایی به تهران می رود و با منشی آن مطب به نام نیلی افشار آشنا می شود. این آشنایی تا جایی پیش می رود که رابطه آن ها خیلی زیاد می شود و بعد از مدتی مختاری به کشور ترکیه مهاجرت می کند.

وقتی که نیلی افشار می بیند پویان به کشور ترکیه عزیمت نموده او هم راهی ترکیه می شود. آن ها در کشور ترکیه با کمک یک دیگر آهنگ های زیادی می سازند و در اینستاگرام نیز فعالیت خوبی داشتند. آن ها سایت های بازی انفجار و بت را تبلیغ می کردندو خیلی زود سایت حضرات را تاسیس نمودند.

شهرت پویان مختاری با آهنک لرکه لرکه

پویان اهنگ های زیادی را اجرا کرده اما معروف ترین آن ها آهنگ لرکه لرکه می باشد و به زبان لری در اکثر سایت ها وجود دارد. این آهنگ یکی از بهترین اجراهای پویان مختاری می باشد که طرفداران زیادی دارد و همه او را تحسین می کنند. اما یکی دیگر از آهنگ های معروف پویان لوکه می باشد که به زبان لری می باشد و مورد استقبال طرفداران او قرار کرفت.

اینستاگرام پویان مختاری

پویان مختاری زمانی که به ترکیه رفت فعالیت زیادی را در اینستاگرام شروع کرد. او تمام مسائل شخصی خود را در فضای مجازی منتشر می کرد و همین قضیه باعث شد او در اینستاگرام موفق ظاهر شود. پویان تا این لحظه حدود 50 پست از خود و پست های مختلف خود منتشر کرده است. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از پست های او بازدید نموده و از او تشکر کردند.

سایت بازی انفجار پویان مختاری

پویان مختاری زمانی که به ترکیه رفت به فکر راه اندازی سایت حضرات افتاد. در ترکیه به کمک نیلی افشار توانست به هدف خود برسد و طرفداران زیادی برای خود جمع کند. آن ها با هم سایت حضرات را تبلیغ و سعی کردند کاربران زیادی را به سایت بیاوردند. انها با تاسیس سایت حضرات پول زیادی بدست آوردند و در حال حاضر یکی از بهترین سایت های بازی انفجار سایت حضرات بت می باشد.

ثروت پویان مختاری

پویان مختاری زمانی که از ایران مهاجرت و به کشور ترکیه رفت با ساخت اهنگ های زیبا توانست خود را اداره کند. آن ها بعد از بررسی های زیاد سایت حضرات را به کمک هم که از بهترین سایت های ایرانی می باشد راه اندازی کردند. در مدت زمان کوتاهی با بیشتر شدن کاربران در سایت حضرات به پول زیادی دست پیدا کردند.

5/5 – (1 امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات