آنالیز و بررسی بازی های سری آ ایتالیا

– پیش‌ بینی بازی‌های سری آ
– آمار و ارقام لیگ سری آ
– پیش‌بینی بازی بلونیا در مقابل ناپولی
– پیش‌بینی بازی تورینو مقابل رم

پیش از بازی‌ های این هفته سری آ، پیش‌ بینی‌های خود را بر اساس اطلاعات، آخرین اخبار و تجزیه و تحلیل تیم‌ها، در سایت فوتبالی آپدیت و بهتر کنید.

پیش بینی بازی بین دو تیم بلونیا و ناپولی

ناپولی با دو پیروزی متوالی که به دست آورد به عنوان مدافع عنوان قهرمانی شروع کرد، ولی در دو بازی گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده است. آن‌ها امیدوارند که روز یکشنبه با بازی مقابل بولونیا به مسیر پیروزی بازگردند.

ناپولی با یک نمایش قوی در وسط هفته‌، با نتیجه‌ ی ۲-۱ مقابل براگا در لیگ قهرمانان به پیروزی دست یافتند. اکنون با روحیه و انرژی، آن‌ها برای پیروزی مقابل بولونیا می‌آیند، اما کلین شیت ممکن است برایشان سخت باشد.

در پایان فصل گذشته، بولونیا د دیدار با ناپولی به تساوی ۲-۲ رسید. حالا هم، حتی اگر نتوانند به پیروزی دست یابند، امکان گلزنی به ناپولی بالاست.

روسوبلو در پنج بازی از هفت بازی اخیرخانگی خود، که تا فصل پیشین امتداد دارد، موفق به گلزنی شده و جمعا ۱۱ گل را به ثمر رسانده است. اکنون، آن‌ها با دفاع ناپولی رو به رو هستند که تاکنون در چهاربازی از پنج بازی این فصل گل خورده است.

اما ناپولی که در دیدار با براگا نشانه‌هایی از بهبود کیفیت بازی داد، امیدوار است که پس از موفقیت در لیگ قهرمانان، روز یکشنبه سه امتیاز مهمی در سری آ نیز کسب کند.

پیش‌ بینی درست برای این بازی، پیروزی ۲-۱ به نفع ناپولی است. بولونیا در این فصل در مقابل تیم‌های بزرگ ایتالیا به خوبی عمل کرده و با یک تساوی ۱-۱ در مقابل یوونتوس و ۲-۰ شکست مقابل AC میلان را تجربه کرده است. از زمان شکست ۶-۱ از سوی اینتر میلان در نوامبر، بولونیا تنها یک بار در۳۰ بازی اخیرش بیشتر از دو گل دریافت کرده است، بنابراین احتمالاً ناپولی نمی‌ تواند با تفاوت زیادی پیروز شود.

پیش بینی بازی بین دو تیم تورینو و رم

پس از یک شروع نا امیدکننده در ابتدای فصل، رم با یک هفته فوق‌العاده، در حال بازسازی وهماهنگی تیمی قرار دارد. تیم ژوزه مورینیو هفته گذشته با نتیجه ۷-۰ مقابل امپولی پیروز شد، در حالی که روملو لوکاکو در آن بازی به تیم پیوست و ظاهری تاثیرگذار داشت. بازیکن بلژیکی همچنان در میانه هفته با گل زدن در پیروزی ۲-۱ مقابل شریف، عملکرد برجسته‌ ای داشت.

با نگاه به عقب، شروع کند تیم جالوروسی در لیگ به نظر می‌آید که کمی گمراه کننده باشد، اما این ترتیب ناشی از این است که آن‌ها کمترین تعداد شوت را در میان تمام تیم‌های لیگ داشته‌اند. حالا آن‌ها فرصت دارند که روند خود را در مقابل تورینو در روز یکشنبه ادامه دهند، و لوکاکو به عنوان یک گزینه مناسب به نظر می‌ رسد تا به تعداد گل‌های خود که چهار گل در چهار بازی مقابل آن‌ها کسب کرده، افزوده کند.

تاریخچه این دیدار برای تورینو در گذشته خیلی خوشایند نبوده است، زیرا رم بیشترین تعداد پیروزی‌ها را در مقابل آن‌ها نسبت به هر تیم دیگری در لیگ برتر کسب کرده است. همچنین، جالوروسی از ۱۳ دیدار اخیر با آن‌ها، ۱۰ بار به پیروزی رسیده و از پنج سفر اخیر خود به این ورزشگاه، چهار بار برنده شده است.

پیروزی تیم رم در این بازی به نظر می رسد گزینه خوبی باشد.


اختصاصی وب سایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات