آنالیز و بررسی بازی های لالیگا

– پیش بینی بازی های این هفته لالیگا
– آمارتیم های لالیگا
– پیش بینی بازی بین دو تیم بازسلونا و سلتاویگو
– پیش بینی بازی بین دوتیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید

در این بخش، قصد دارم پیش‌ بینی‌های خود را درباره نتایج نهایی فصل جدید لالیگا براساس آمار و احتمالات ارائه شده توسط سایت فوتبالی بررسی کنم. همچنین، برای هر تیم، اخبار و تحلیل‌های تیمی را نیز بررسی می‌کنم.

بازی های لالیگا این هفته ادامه خواهد داشت و بازی یکشنبه شب بین رئال مادرید و آتلتیکو مادرید در پایتخت، پرچم‌ داربازی های این هفته می باشد .

رئال مادرید تاکنون همه پنج بازی لیگ را برده است، اما خیرونا و بارسلونا با قدرت در تعقیب این تیم هستند. پس از بازی‌ های شنبه، هر یک از آنها ممکن است در صدر جدول قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: با سایت شرط بندی وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بازی بین دو تیم خیرونا و مایورکا

خیرونا در این فصل ازبازی های لالیگا بسیارخوب عمل کرده استو ۱۳ امتیازممکن توانسته ۱۵ امتیاز را کسب کند و فقط با اختلاف دو امتیاز از رئال مادرید، تیم صدرنشین،فاصله دارد.

در بازی دوشنبه گذشته که توانستند با نتیجه ۴-۲ مقابل گرانادا پیروز شوند، عملکرد شگفت انگیزی داشتند؛ اما وقتی در ورزشگاه خود بازی می‌کنند، بیشتر روی دفاع تمرکز می‌ کنند.

خیرونا در ورزشگاه مونتیلیوی در هر دو بازی خانگی خود، دروازه خود را بسته نگه داشته است و ختافه را با نتیجه ۳-۰ و لاس پالماس را با نتیجه ۱-۰ شکست داده است.

خیرونا درروز شنبه میزبان تیم مایورکا است، تیمی که فقط یک بار در این فصل موفق به کسب برد شده است که در مقابل سلتا ویگو اتفاق افتاده است. این پیروزی، تنها دومین برد خارج از خانه مایورکا بعد از یک پیروزی قبل از جام جهانی سال گذشته بوده است.

هرچند مایورکا در بازی‌ های خارج از خانه کمی دچار مشکل است، ولی در همه بازی‌ های خارج از خانه این فصل موفق به گلزنی شده اند و می‌توانند خیرونا را دچار چالش کنند.

خیرونا با اعتماد به نفس زیادی بازی می‌ کند. پیش‌بینی پیروزی در خانه با بیش از ۲٫۵ گل با ضریب ۳٫۶۱۰* مورد توجه است.

پیش بینی بازی بین دوتیم بارسلونا و سلتاویگو

بارسلونا در ورزشگاه موقتی خود، استادی اولیمپیک لوئیس کومپانیس، به نظر می‌ رسد که کاملاً راه افتاده و با آرامش و قدرت بازی می‌ کند. تیم با کسب دو پیروزی متوالی با نتیجه‌ ای شگفت‌انگیز ۵-۰ در مقابل تیم‌های رئال بتیس و آنتورپ، نشان‌ دهنده عملکرد فوق‌العاده‌اش در این ورزشگاه جدید است. این عملکردها نه تنها اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش داده، بلکه هواداران را نیز با امید و انتظار برای بازی‌های آتی پر کرده‌ است.

یک پیروزی مجدد با نتیجه ۵-۰ با ضریب ۲۸٫۲۰۰* واقعاً جذاب است، و این امکان زیادی دارد که در مقابل تیم سلتا که در هفته گذشته با نتیجه ۱-۰ در خانه به دست مایورکا شکست خورد، اتفاق بیافتد. ولی نکته‌ ای که باید به آن توجه کرد این است که سلتا، با وجود این باخت در خانه، در بازی‌های خارج از خانه این فصل در لالیگا هنوز به هیچ تیمی شکست نداده است. این به این معناست که آنها در بازی‌های خارج از خانه توانمندی خاصی دارند و بارسلونا نباید از آنها ساده بگیرد. با این وضعیت، ما شاهد یک مسابقه جذاب و حماسی خواهیم بود که تیم‌ها با همه توان خود برای کسب سه امتیاز می‌ جنگند.

تیم سلتاویگو در بازی‌ های خارج از خانه خوب عمل کرده‌اند؛ با نتیجه ۱-۱ در مقابل رئال سوسیداد مساوی و در مقابل آلمریا با نتیجه ۳-۲ برنده بوده اند. همچنین، در آخرین دیدار با بارسلونا در ماه ژوئن، با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند. با توجه به این نتایج، بارسلونا باید هوشیار باشد و سلتا را جدی بگیرد.

اما وقتی بارسلونا به ورزشگاه مونیسیپال دو بالاییدوس سفر کرد، قهرمانی را قبلاً جلب کرده بود، و شاید داستان در روز شنبه متفاوت باشد.

بارسا این فصل فقط چهار گل خورده و سلتاویگ جمعا چهار گل زده است. پیش‌ بینی پیروزی بارسا همراه با کلین شیت با ضریب ۲٫۳۸۰* مناسب به نظر می‌ رسد.

پیش بینی بازی بین دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید

در شروع فصل جاری لالیگا، خیرونا یکی از تیم‌هایی بوده که بسیاری را شگفت‌ زده کرده‌ است. با وجود اینکه برخی ممکن است فکرنکرده باشند این تیم به چنین موفقیتی دست یابد، خیرونا با نمایش‌های قوی و مستمر خود، به طور کامل ارزش ده امتیازی را که از دوازده امتیاز موجود کسب کرده‌اند، نشان داده و به تمامی منتقدان خود پاسخ داده‌اند.

طی این بازه زمانی، تیم میشل با دفاعی خوب و مستحکم تنها دو بار گل خورده و با نمایش‌های بی‌نظیر و درخشان، بر تیم‌های لاس پالماس، سویا و ختافه غلبه کرده است.

تساوی ۱-۱ در بازی خارج از خانه مقابل سوسیداد در اولین روز فصل نیز یک عملکرد قابل توجه و چشمگیر است.

این نکته نشان‌دهنده‌ی توانمندی و برتری خیرونا است در مقابل تیم گرانادا که در انتهای جدول رده بندی قرار دارد، پس از اینکه در سه از چهار مسابقه‌ اش شکست خورده و دارای ضعیف‌ ترین دفاع در لیگ است.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم ختافه بارسلونا

در نهایت، بیایید به یکی از پرانتظارترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های هفته در اروپا نگاهی بیندازیم. رقابتی که هر دو تیم فوتبال پایتخت اسپانیا، رئال مادرید و آتلتیکو مادرید، را به میدان می‌برد. این دو تیم همیشه رقابت‌هایی داغ و حساس با یکدیگر داشته‌اند و هر دیدار آنها بر انتظارات فوتبال دوستان جواب می‌دهد. در این بازی، هم نام و افتخار و هم سه امتیاز مهمی در لیگ برای گرفتن است.

رئال مادرید با شروع قوی در لالیگا، پنج پیروزی متوالی را کسب کرده‌ است. در تابستان، انتظار می‌ رفت تیم یک جایگزین برای کریم بنزما جذب کند، اما این موضوع به واقعیت پیوسته نشد. ولی با ورود جوان و پرتوان، جود بلینگهام، هواداران کمتر حس فقدان بنزما را احساس می‌ کنند. بلینگهام با زدن پنج گل در پنج بازی اولیه‌ ی خود در لالیگا نشان داده است که می‌ تواند یکی از ستون‌ های اصلی حمله رئال مادرید باشد و به تیم کمک کند تا به اهداف بزرگ‌ تر خود نزدیک‌ تر شوند.

رقیب محلی رئال، اتلتیکو مادرید، با شوک شکست ۳-۰ مقابل والنسیا روبرو شد و به دنبال بازگشت قوی در بازی‌های بعدی بود. در مسابقه بعدی خود با لاتزیو، اتلتیکو تا دقایق پایانی در حال حاکم بودن بر بازی و کسب سه امتیاز بود، اما با گلی که در دقیقه ۹۵ دریافت کرد، فرصت برای جبران شکست قبلی را از دست داد. این نتایج نشان‌دهنده چالش‌ها و فشارهایی است که آتلتیکو در این فصل با آن مواجه شده است.

تیم اتلتیکو مادرید به رهبری دیگو سیمئونه در ورزشگاه خانگی‌ شان عملکردهای قوی‌ ای داشته است. در فصل گذشته فقط در سه مسابقه لیگ در ورزشگاه متروپولیتانو شکست خورده‌اند و در تنها بازی خانگی این فصل، گرانادا را با نتیجه ۳-۱ شکست داده‌اند. ولی جالب است که رئال مادرید یکی از این سه تیم بوده که سال گذشته توانسته در ورزشگاه اتلتیکو پیروز شود. با این حال، با ضریب ۲٫۶۹۰*، امیدواری‌هایی برای تکرار این پیروزی از سوی رئال وجود دارد.

—————
اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات