آنالیز و بررسی بازی های لیگ ۱ فرانسه

– پیش‌بینی بازی‌های لیگ ۱
– آمار و ارقام لیگ ۱
– پیش‌ بینی بازی پاری سن ژرمن مقابل مارسی
ـ پیش‌ بینی بازی استراسبورگ مقابل مونت پلیر

پیش از بازی‌ های جدید لیگ ۱، پیش‌ بینی‌های خود را بر اساس اطلاعات، آخرین اخبار و تجزیه و تحلیل تیم‌ها، آپدیت و بهتر کنید.

در هفته ششم مسابقات فصل لیگ ۱ فرانسه، چندین دیدار جذاب و دیدنی برگزار خواهد شد. اما همگان منتظر اولین “ال کلاسیکو” این فصل هستند. در این مواجهه، دو تیم بزرگ و رقیب دیرینه، پاری سن ژرمن و مارسی، در ورزشگاه معروف پارک دِ پرنس در پایتخت فرانسه، پاریس، به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار که در روز یکشنبه برگزار می‌شود، بدون شک یکی از پرحاشیه‌ ترین و مهم‌ ترین بازی‌های فصل خواهد بود.

آخر هفته در فوتبال فرانسه حسی مشابه داربی دارد. تیم صدرنشین، موناکو، در “داربی کوت دازور” میزبان تیم نیس خواهد بود. این بازی که جمعه شب برگزار می‌شود، شروع‌ کننده بازی‌های این هفته خواهد بود.

موناکو در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز در صدر جدول است. اما با وجود تازگی فصل، جدول هنوز هم پرتلاطم است، و فقط چهار امتیاز تفاوت میان تمام تیم‌ های نیمه بالای جدول وجود دارد.

بخوانید: .

پیش بینی بازی بین دو تیم پاریسن ژرمن و مارسی

برای پاری سن ژرمن، مدافع عنوان قهرمانی در لیگ فرانسه، شروع خوبی در فصل جدید نداشته است. آنها فقط در دو بازی از پنج بازی افتتاحیه لیگ ۱ موفق به پیروزی شده‌اند و در جدیدترین بازی لیگی خود، به دست نیس با نتیجه ۳-۲ در زمین خانگی شکست خوردند.

این وضعیتی نیست که سرمربی لوئیس انریکه می‌خواهد در اولین “لو کلاسیک” خود داشته باشد. اما مارسی نیز در حالت خیره‌ کننده‌ای نیست، زیرا در سه از چهار بازی آخرین لیگ ۱ به تساوی رضایت داده‌اند.

پاری سن ژرمن با یک پیروزی ۲-۰ مقابل بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، روحیه‌ اش را بالا برده است. و اگرچه در تابستان به بازیکنان بزرگی مانند مسی و نیمار اجازه رفتن داده، اما همچنان کیلیان امباپه در ترکیب است که با هفت گل در فصل جاری لیگ ۱ به خوبی عمل می‌کند.

در سه بازی اخیر لیگ بین این دو تیم، پاری سن ژرمن در هر سه بازی پیروز شده و فقط یک گل دریافت کرده است. پیش‌ بینی پیروزی پاری سن ژرمن بدون دریافت گل با نرخ ۳٫۵۷۰* انتخاب مناسبی به نظر می‌ رسد.

پیش بینی بازی بین دو تیم موناکو و نیس

موناکو فصل جدید را به خوبی شروع کرده و در پنج بازی اول لیگ ۱، سه بار برده و هیچ مسابقه‌ ای را نباخته است. همچنین با ۱۵ گل، بیشترین گل را در لیگ زده‌اند.

ویسام بن یدر تاکنون چهار گل زده است و در چهار فصل گذشته، برترین گل‌ زن موناکو بوده است. اما این فصل، ممکن است فولارین بالوگان با او رقابت کند، که گل اول خود را در بازی مساوی ۲-۲ هفته گذشته مقابل لوریان به ثمر رساند.

موناکو در دو بازی اخیر خود که در خارج از خانه بوده به مساوی رسیده است، ولی در خانه، با یک نمایش جذاب دو تیم استراسبورگ و لانس را با نتیجه ۳-۰ به زانو درآورده است.

تیم مهمان یعنی نیس در این فصل شروع خوبی داشته است و تاکنون بدون باحت بوده است و در بازی هفته گذشته مقابل پاریسن ژرمن با نتیجه ای باورنکردنی ۳ -۲ توانست پیروز شود.

این رویارویی میان دو تیم تشنه ی گل‌ زنی است. همین امر، شرط بندی برای ثبت بیش از ۲٫۵ گل در این بازی با ضریب ۱٫۶۶۲* را فوق‌ العاده جذاب می‌ کند.

پیش بینی بازی بین دو تیم برست و لیون

روز شنبه، در ورزشگاه فرانسیس-لو بله، برست که در رتبه دوم است با لیون که جزء سه تیم آخر جدول است، به مصاف هم می‌روند. دو تیم با شروع‌ های بسیار متفاوت به این فصل پرداخته‌ اند.

تیم برست که در فصل گذشته بیشتر برنامه خود را برای جلوگیری از سقوط صرف کرد، اما در این فصل خیلی خوب شروع کرده است. آمار جالب تر این است که در بازی‌های خانگی، که از دو بازی، چهار امتیاز بدست آورده است. آن‌ها تنها در یکی از هشت بازی اخیر خانگی در ورزشگاه فرانسیس-لو بله شکست خورده‌اند.

در مقابل، لیون هنوز در این فصل به پیروزی نرسیده است و با مربی اصلی‌ شان، لوران بلانک، قطع همکاری کرده اند. فابیو گروسو به جای او منصوب شده و روز شنبه برای اولین بار تیم لیون را هدایت می‌ کند.

لیون در چهار بازی اخیر خارج از خانه فقط یک امتیاز بدست آورده است، و این نتایج ضعیف تا فصل گذشته نیز ادامه داشته. با توجه به وضعیت خوب برست، به نظر می‌ رسد که مشکلات لیون ادامه خواهد داشت. پیروزی برست با ضریب ۲٫۶۰۰* قابل پیش‌بینی است.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات