آناهیتا کریمی کیست؟ + بررسی رابطه آناهیتا کریمی و مادرش 

آناهیتا کریمی، زن سردار آزمون یکی از چهره هایی است که معروف شده و دلیل معروفیت او نامزد کردنش با سردار آزمون بوده است. وی مانند مادرش آرایشگر بوده و یکی از مجلل ترین سالن های زیبایی را در تهران دارند. امروز می خواهیم به معرفی آناهیتا کریمی بپردازیم، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

آناهیتا کریمی کیست؟

آناهیتا کریمی کیست؟

او در ۲۱ آذر سال ۱۳۷۱ در تهران متولد شد. آناهیتا لیسانس رشته مدیریت را داشته و باید گفت که در دوران تحصیلش وی در فرانسه و در مدرسه بیوتی بوده است و اکنون در سالن زیبایی در کنار مادر خود مشغول به کار می باشد.

مادر او میکاپ آرتیست بوده و سالن بسیار مجللی دارد اما بیشتر با بازیگر ها و سلبریتی ها کار می کند و خود آناهیتا تک فرزند می باشد و به دلیل نامزدی خود با سردار آزمون بوده که به یک چهره معروف تبدیل شد. وی پس از بازی ایران و عراق در مقدمات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با همسر خود به دبی سفر کرده که عکس های دو نفره آن ها نیز منتشر شده و باعث ایجاد بعضی از حاشیه ها برای این زوج جوان شد.

بررسی رابطه آناهیتا کریمی و مادرش 

بررسی رابطه آناهیتا کریمی و مادرش 

آناهیتا کریمی دارای دو مدرک تحصیلی می باشد، یکی مدرک مدیریت و دیگری مدرک زیبایی است. وی در حال حاضر با مادرش یک سالن زیبایی زده اند و در آن مشغول به کار هستند.

آناهیتا کریمی تک فرزند است به همین دلیل خانواده اش به او اهمیت زیادی می دادند و وی را از همه لحاظ حمایت می کردند. او رابطه بسیار نزدیکی با مادرش دارد. مادر آناهیتا یک آرایشگر معروف است و بیشتر مشتریان او را سلبریتی ها و افراد مشهور تشکیل می دهند وی سالن آرایش بزرگی دارد و از این راه درآمد بالایی به دست می آورد.

وجود آناهیتا نیز برای او دلگرمی بزرگی است. از پدر او اطلاعاتی در دست نیست. اما مشخص است که آناهیتا از لحاظ عاطفی هیچ مشکلی نداشته و پدرش او را همه جوره حمایت می کرده است.

سالن زیبایی مادر آناهیتا کریمی

سالن زیبایی مادر آناهیتا کریمی

همان طور که در قسمت قبل عرض کردیم مادر آناهیتا سالن زیبایی بزرگی در بهترین منطقه های پایتخت دارد. آناهیتا نیز درحال حاضر با مادرش کار می کند چون او مدرک زیبایی از دانشگاه بیوتی فرانسه را دارد و داشتن مدرک از کشوری مانند فرانسه توانسته به جلب مشتری بیشتر به آن ها کمک کند. البته مادر وی نیز از بهترین آرایشگران در این حوزه است.

وی با ارائه متدهای مختلف در حوزه آرایشگری می تواند به شهرت سالن زیبایی مادرش کمک کند. رفت و آمد افراد سرشناس مانند بازیگران در این سالن توانسته نظر بسیاری را جلب کند و آن ها را برای این که به آن جا سری بزنند تشویق کند. مادر آناهیتا از کشورهای مختلف نیز مشتری دارد که برای انجام خدمات آرایشگری به ایران می آیند و به سالن زیبایی مادر آناهیتا می روند.

وی تمام خدمات آرایشگری من‌ جمله کاشت ناخن، رنگ موهای متنوع، شنیون، بافت، تتو، میکروبلیدینگ، میکاپ و بسیاری خدمات دیگر به مشتریان خود ارائه می کند. مادر آناهیتا مدرک معتبر آرایشگری از یکی از آموزشگاه هایی به نام استانبول ترکیه دارد. او یک هنرمند در این حوزه است و میکاپ ها و کارهای فوق العاده ای انجام‌ می دهد.

این فرد هم اکنون کجا زندگی می کند؟

این فرد هم اکنون کجا زندگی می کند؟

آناهیتا در حال حاضر با همسرش در تهران زندگی می کند. اما سردار به خاطر شرکت در اردوهای تیمی به کشورهای زیادی سفر کرده است. البته در بیشتر سفرها آناهیتا و سردار با هم بودند. بیشتر سفرهای آن ها به شهرهای کشور ترکیه بوده است. افرادی مانند سردار کشورهای زیادی را به چشم دیده اند.

او از لحاظ مالی و عاطفی همسر خود را به خوبی حمایت می کند، البته آناهیتا خود هنرمند است و درآمد زیادی از طریق آرایشگری به دست می آورد و نیاز چندانی به حمایت های مالی سردار ندارد.

آناهیتا کریمی چه نسبتی با سردار آزمون دارد؟

آناهیتا کریمی چه نسبتی با سردار آزمون دارد؟

سردار آزمون در سن ۱۷ سالگی به لیگ روسیه رفته و در تیم روبین کاران بازی کرد. استعدادی که او تا کنون از خود نشان داده است باعث تبدیل شدنش به یک ستاره شده است و کمتر کسی است که تا کنون نام او را نشنیده باشد. وی همچنین تا کنون در تیم ها و باشگاه های حرفه ای بازی کرده است. همان طور که در بالا گفتیم او نامزد سردار آزمون است.

قبل از همه گیری کرونا سردار آزمون در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که ۹۹ درصد قرار است ازدواج کند البته اگر خانواده عروس جواب بله را بدهند و درباره سوالی که با چه کسی ازدواج می کند گفت که یکی از دختر های آشنا ها و اقوام دور بوده که بعد از اولین دیدار به یکدیگر علاقه مند شده اند.

عکس های زن سردار آزمون را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های زن سردار آزمون را در کجا مشاهده کنیم؟

پیج اینستاگرامی او خصوصی است و در دسترس عموم قرار ندارد. ولی شما می توانید به سایت های معتبر و همچنین پیج های فیک و فن پیج های او که یکی از سلبریتی های معروف ایران می باشد، برای مشاهده عکس های وی مراجعه کنید. عکس های زیادی از او و همسرش از مسافرت ها و قرار های عاشقانه شان در فضاهای مجازی منتشر شده است.

شغل این فرد چیست؟

همان طور که در بالا گفتیم وی در فرانسه و مدرسه بیوتی تحصیلات داشته و به همراه مادرش در سالن زیبایی مجلل خود مشغول به کار هستند.

این فرد چه حاشیه هایی داشته است؟

آناهیتا بر خلاف بسیاری از محبوب ترین سلبریتی ایران در فضای مجازی فعالیتی ندارد و پیج آن در اینستاگرام خصوصی بوده و از حواشی دوری می کند. سردار آزمون با انتشار عکسی دو نفره در هواپیمای شخصی خود و نوشتن جان منی؛ حاشیه ای را رقم زد. این عکس در آن موقع با کپشن سال نو مبارک در فضای مجازی دست به دست شد.

یکی دیگر از حواشی به وجود آمده برای او آن است که سردار آزمون به دلیل شهرتی که دارد با دختران روسی و هواداران خود سلفی های زیادی گرفته است و حاشیه به وجود آمده از این قرار بوده است که دختری در کازان از سردار نفقه ای با مبلغ ۷۵۰ هزار یورو قصد دارد دریافت کند. البته صحت آن مشخص نمی باشد ولی این قضیه یکی از حواشیه جنجالی برای این زوج بوده است.

خبر حاملگی آناهیتا کریمی حقیقت دارد

خبر حاملگی آناهیتا کریمی حقیقت دارد؟

بعد از ازدواج آناهیتا با سردار آزمون، حدود دو سال بعد خبر حاملگی آناهیتا توسط سردار اعلام شد. وی اولین گل ملی خودش را به فرزندش تقدیم کرد و این شد که همه متوجه شدند که سردار به زودی قرار است پدر شود‌. این اولین بارداری آناهیتا بود و چون به خاطر سردار مجبور بود در کشور غریب بماند کمی برایش سخت بود.

اما عشق به زندگی و همسرش این سختی را برایش کمی آسان می کرد. البته به گفته برخی رسانه ها این اولین بار نبود که سردار پدر می شد. قبل از ازدواج با آناهیتا حرف هایی مبنی بر این که سردار با یک دختر روس رابطه داشته و آن دختر روس از وی باردار است در فضای مجازی پیچیده بود. گفته می شد این بار دوم است که سردار بچه دار می شود.

آناهیتا کریمی چگونه معروف شد؟

وی با نامزدی خودش با سردار آزمون توانست به معروفیت چشم گیری دست یابد. چرا که سردار آزمون یکی از افراد بسیار پر طرف دار در ایران می باشد و مردم به دنبلا کسب اطلاعات نسبت به زندگی شخصی او می باشند. به همین دلیل نیز آناهید به عنوان همسر سردار آزمون به یکی از افراد معروف تبدیل شده است.

عروسی آناهیتا کریمی و سردار آزمون

عروسی آناهیتا کریمی و سردار آزمون

در بالا به ماجرای آشنایی سردار آزمون با آناهیتا کریمی پرداختیم و حال می خواهیم بگوییم آن ها قبل از بیماری کرونا با یک دیگر نامزد کردند و بعد از تمام شدن این بیماری عروسی خود را برگزار کردند که در حال حاضر، در یک خانه به همراه فرزند شان در کنار هم زندگی می کنند.

شایعات جدایی این فرد از همسرش به چه خاطر است؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که آناهیتا کریمی چطور با سردار آزمون آشنا شد. آناهیتا و سردار فامیل خیلی دور هستند و از کودکی همدیگر را می شناختند و این شناخت باعث شد تا آن ها در جوانی به هم برسند. این زوج عاشق هم هستند اما مدتی در رسانه ها خبر جدایی آناهیتا از سردار به چشم می خورد.

ماجرا این بود که گفته شد سردار به آناهیتا خیانت کرده و دل او را شکسته است. آناهیتا از این موضوع سرخورده شده بود و به ادامه زندگی با سردار شک داشت. اما همان طور که می دانید حاشیه در زندگی افرادی مانند سردار که از سلبریتی های ایران می باشد، وجود دارد. اگر خود به دنبال حاشیه نباشند دیگران حتما این کار را انجام می دهند.

آیا آناهیتا کریمی از آزمون فرزندی دارد؟

بله، در بالا تر نیز نسبت به حاملگی و تعداد فرزند های این دو فرد برای تان توضیحاتی را بیان نمودیم. اگر در ارتباط با تعداد فرزند های این دو شخص معروف برای تان تعجب ایجاد شده است، باید این نکته را بیان کنیم که با توجه به درآمد فوتبالیست ها که بسیار بالا می باشد، آن ها می توانند با تعداد زیادی بچه نیز بسیار خوشبخت باشند.

پیج اینستاگرام این فرد چیست؟

پیج رسمی آناهیتا به آدرس anaap71 و anapp71 است اما باید گفت این صفحه خصوصی بوده و از دسترس مردم خارج است. اما پیج های فیک زیادی هستند که عکس های وی را گذاشته و به جذب فالور می پردازند.

درآمد آناهیتا کریمی چقدر است؟

درآمد آناهیتا کریمی چقدر است؟

او همراه مادرش همان طور که در بالا گفتیم سالن زیبایی داشته و بیشتر هم با سلبریتی ها کار می کنند و هر کسی با توجه به حرفه ای که داشته و میزان تجربه و تبحرش در آن درآمدش با دیگری متفاوت است.

آیا آناهیتا کریمی در یوتیوب هم فعال است؟

آناهیتا در شبکه های اجتماعی مانند اینستا و یوتیوب فعالیت دارد. وی کارهای بسیاری از میکاپ های جدید و به روز را در صفحات خود به اشتراک گذاشته است. البته عکس های بسیاری نیز از آناهیتا به همراه همسرش سردار آزمون در صفحه یوتیوب وی وجود دارد. آن ها علاقه زیادی به هم دارند.

حتی سردار آزمون در یکی از استوری های خود عکسی از آناهیتا گذاشته و عشق و علاقه خود را در یک متن کوتاه به وی ابراز کرده بود. سردار در یک مصاحبه اعلام کرده بود که اگر با آناهیتا ازدواج کنم هم در زندگی شخصی و هم در زندگی حرفه ای من یعنی فوتبال تاثیر زیادی خواهد داشت.

سوالات متداول

آناهیتا کریمی قبل از عمل

آناهیتا مدرک زیبایی خود را از دانشگاه بیوتی فرانسه دریافت کرده است. او از نظر زیبایی چهره معصومی دارد و استانداردهای یک زن زیبا را نیز دارد و نیازی به عمل جراحی ندارد. البته او یک عمل جراحی داشته و آن هم به خاطر پولیپ بینی اش بوده است. وی به تمام فوت و فن های آرایشگری مسلط است و می توان این موضوع را از آرایش هایی که می کند متوجه شد.

در این مقاله در مورد آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون صحبت کردیم و اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. از این که با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم. امیدواریم حاشیه هایی که توسط افراد ناآگاه برای سلبریتی های کشورمان گفته می شود باعث به هم ریختن یک زندگی و از دست رفتن آرامش درونی آن ها شود.

سوالات متداول

  1. همسر آناهیتا کریمی چه کسی است؟

    آناهیتا کریمی حدود ۶ سال قبل با سردار آزمون نامزد کرده.

  2. همسر آناهیتا، سردار آزمون از چه سالی حرفه خود را شروع کرده است؟

    وی حرفه فوتبال را از ۹ سالگی شروع کرده و اولین باشگاهی که در آن حضور داشته است عقاب گنبد بود.

  3. آناهیتا چگونه با همسرش آشنا شده است؟

    او به گفته خود سردار آزمون وی و همسرش از آشنا ها و اقوام دور بوده اند که در اولین دیداری که با هم داشته اند به یکدیگر علاقه مند شده و این گونه بوده است که با هم نامزد کردند.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات