آهنگ قدیمی پویان مختاری + ریمکس قدیمی پویان مختاری

پویان مختاری آهنگ قدیمی یکی از تاپیک هایی است که می تواند برای افراد زیادی در فضای مجازی جذاب باشد. پویان مختاری خواننده محبوب موسیقی پاپ و رپ بختیاری است. مختاری با اجرای زیبایی خود توانست بسیار در دل مخاطبان شعر و موسیقی قرار بگیرد. ترانه و آهنگ های را که پویان می خواند همه با تنظیم و ساخت خود بود. مهارت بسیار خوبی را در ساخت آهنگ ها و ترانه هایش داشت که از او یک خواننده با کویش بختیاری را به وجود آورد. در لیست کارنامه هنری پویان آهنگ های زیبایی است که در ادامه مطلب در مجله بت کلونی همراه باشید تا با آهنگ های قدیمی پویان بیشتر آشنا شوید.

پویان مختاری آهنگ قدیمی
پویان مختاری آهنگ قدیمی

 آهنگ قدیمی پویان مختاری

آقای مختاری خواننده خوش صدا محلی بختیاری آهنگ های زیادی را به نام خود ثبت کرده است که به تعدادی از آهنگ های او اشاره داریم. آهنگ پاییز پویان بسیار زیبا و شنیدنی است که شما می توانید با دانلود آن از این آهنگ قدیمی و زیبای پویان لذت ببرید. آهنگ هنوزم، لحن انار از دیگر اهنگ های قدیمی پویان به شمار می اید که از پنج امتیاز چهار امتیاز را کسب کردند. بوی گل از آهنگ های خوب پویان در موسیقی است که چهار و نیم امتیاز را برای خود کسب کرده است و بسیار در بین آهنگ ها پر طرف دار است.

زیر بارون و آهنگ تی به رهت از دیگر آهنگ های قدیمی پویان است. آهنگ شب دیدار آقای مختاری که در اسفند هزار و سیصد و نود چهار است از قدیمی ترین آهنگ های پویان به شمار می آید. سراب نیز یک دیگر از قدیمی های آهنگ پویان است. آهنگ نجف به نام مشکی و نجف به نام مرنجانم از دیگر آهنگ های قدیمی پویان در سال هزار و سیصد و نود و نه است.

ریمکس قدیمی پویان مختاری

پویان درطول فعالیت موسیقی و خوانندگی خود توانست کارهای زیبایی را در پرونده هنری خود به ثبت برساند. کاربران زیادی به دنبال آهنگ های قدیمی پویان در فضای مجازی اینستاگرام هستند. کاربران می توانند با جستجو و دانلود آهنگ در کوگل می توانند به این آهنگ های زیبا و قدیمی پویان دسترسی پیدا کنند. ریمکس آهنگ برای آخرین بار پویان بسیار شنیدنی است که شما کاربران با دانلود این ریمکس می توانید لحظاتی را در سکوت به این آهنگ زیبا گوش فرا دهید و لذت ببرید.

دانلود آهنگ های قدیمی پویان مختاری

کاربران زیادی دوست دارند که گلچینی از بهترین اهنگ های قدیمی پویان را داشته باشند. شما کاربران می توانید با دانلود قدیمی ترین آهنگ های آقای مختاری لحظاتی شاد را برای خود رقم بزنید. با دانلود این آهنگ ها می توانید به راحتی این ترانه ها و آهنگ ها را در سکوتی باور نکردنی گوش دهید و لذت ببرید. کاربران می توانند با سرچ کردن نام آهنگ قدیمی پویان در اینترنت و گوگل دانلود کنند. دسترسی به آهنگ های قدیمی پویان  این روزها در اینترنت بسیار آسان است و شما به راحتی می توانید با داشتن نام آهنگ های قدیمی این آهنگ ها را دانلود کنید. طرف داران صدای آقای مختاری بسیار زیاد هستند و بیشترین طرفدارانش از طایفه های لر هستند.

نظرخودتان را ثبت نمایید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات