آیا ربکا پس از جدایی از پارتنر قبلی خود رابطه جدیدی را آغاز کرده است؟ + دوست پسر جدید ربکا کیست؟

اخبار دوست پسر جدید ربکا بعد از ماجرای جدایی ربکا قادری از آرتا میر جنجال های بسیاری در فضای مجازی به پا کرده و سوژه بسیاری از اخبار هنرمندان شده است. در ادامه به توضیحاتی درباره این موضوعات خواهیم پرداخت.

دوست پسر جدید ملیکا تهامی بعد از علی یاسینی + عکس های دو نفره آن ها در اختیار شما کاربران محترم می باشد.

ربکا پس از جدایی

آیا ربکا پس از جدایی از پارتنر قبلی خود رابطه جدیدی را آغاز کرده است؟

واکنش جدید ربکا به خیانت آرتا وانتونز و … اخبار و موضوعاتی هستند که این روز ها در اینستاگرام بین کاربران دست به دست می شود‌. ربکا قادری یکی از مدلینگ های معروف ایرانی است. خبر های جدایی ربکا از دوست پسر خود در این روز ها در فضای مجازی بسیار جنجال برانگیز بوده است.

آرتا میر که یک خواننده مشهور می باشد، به مدت پنج سال با ربکا رابطه ای عاشقانه داشتند. اما به طور ناگهانی خبر هایی از خیانت آرتا افشا شد که در ابتدا کسی این خبر را باور نداشتند، اما ربکا این خبر را تایید کرده است. گفته می شود دوست دختر آرتا دختری زیبا با نام هانیه است. هانیه یکی از چهره های اینستاگرامی معروف است. ربکا یک فرد مشهور و موفق در ایران است و او هم به تازگی وارد رابطه شده است.

دوست پسر جدید ربکا کیست؟

ربکا یکی از مدلینگ های معروف و از بهترین طراح های ایرانی می باشد. او مدتی است که با دوست پسر سابق خود کات کرده است. ماجرای جدایی ناگهانی او از آرتا در بسیاری از سایت ها و صفحات اینستاگرامی خبرساز شده است. ربکا پس فهمیدن خیانت آرتا از او جدا شده و به شروع زندگی جدید پرداخت. مسلما ربکا بعد از آرتا غمگین و ناراحت نخواهد ماند و به فکر شروع رابطه جدید خواهد شد. در برخی از خبرگزاری ها گفته می شود، ربکا با یکی از همکارهای خود در عرصه مدلینگ وارد رابطه شده است. تا به کنون خبر دقیق و کاملی از رابطه او با دوست پسر جدیدش منتشر نشده است.

عکس های دوست پسر جدید ربکا را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده عکس های جدید ربکا و دوست پسر جدیدش تنها راهکار مراجعه به صفحه اینستاگرامی ربکا است. مدلینگ برتر ایرانی در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد. او معمولا بیشتر روزمرگی های خود را در اینستاگرام به اشتراک فالور های خود می گذارد. ربکا پس از جدایی از آرتا به سرعت در اینستاگرام استوری گذاشته و فالور های خود را از جدایی و دلیل جدایی اش با خبر کرد.

در برخی از استوری های این دختر تصویری از یک آقا با استایل خاصی دیده می شود که برخی از طرفداران گمان می کنند او دوست پسر جدید ربکا است. اما هنوز ربکا به صورت آشکار خبری از پارتنر خود منتشر نکرده است. اگه از فالور های ربکا در اینستاگرام و یا یوتیوب باشید، بدون شک به زودی از تصاویر و آی دی اینستاگرام دوست پسر جدید ربکا با خبر خواهید شد.

ربکا  و پارتنر جدیدش کجا زندگی می کنند؟

ربکا پس از به اتمام رساندن رابطه خود با آرتا به ترکیه نقل مکان کرد‌‌. ربکا در فروردین ماه سال ۱۳۷۷ در تهران به دنیا آمد. او پس از گذراندن دوران تحصیلی خود و وارد شدن به عرصه مد و طراحی از ایران به دبی مهاجرت کرد. ربکا در حال حاضر در ترکیه اقامت دارد. او در اینستاگرام خود دلیل مهاجرتش را دوری از شهری که بهش خیانت شده عنوان کرده است. ربکا با آرتا میر رابطه بسیار عاشقانه ای داشتند، اما به طور ناگهانی خبر خیانت آرتا به ربکا در فضای مجازی منتشر شد و ربکا این خبر را نیز تایید کرده است. او به ترکیه مهاجرت کرد و گفته می شود در حال حاضر با دوست پسر جدید خود در یک خانه زندگی می کنند.

 پیج اینستاگرام دوست پسر جدید ربکا

آدرس پیج اینستاگرام دوست پسر جدید ربکا چیست؟

همانطور که در قسمت قبل اشاره کرده ایم ربکا هنوز اطلاعات دقیقی از دوست پسر جدید خود در فضای مجازی منتشر نکرده است. برخی از اخبار هنرمندان در فضای مجازی نوشته اند: ربکا هنوز در حال آشنایی با دوست پسر جدید خود است و به همین دلیل تا شروع یک رابطه جدید اطلاعاتی از پارتنر جدید خود نمی دهد.

اما اگر از طرفداران و فالور های اینستاگرام او باشید، بدون شک تا چند روز آینده اطلاعاتی از دوست پسر جدید ربکا به دست می آورید. ربکا تمام اطلاعات زندگی کاری و شخصی خود را در اینستاگرام و یوتیوب منتشر می کند و بدون شک به زودی تصاویری از پارتنر جدید خود و آیدی اینستاگرامی او منتشر می کند.

سوالات متداول

  1. دیس های ربکا به آرتا در یوتیوب وجود دارد؟

    ماجرای جدایی ربکا از آرتا و دیس های آن ها به هم در یوتیوب وجود دارد.

  2. افشا ماجرای دوست پسر جدید ربکا و ماجرای جدایی ربکا از آرتا را در کجا مشاهده کنیم؟

    داستان جدایی ربکا از پارتنر سابق خود و افشای رابطه دوست پسر جدید ربکا را با دنبال کردن صفحه اینستاگرام او می توانید مشاهده کنید.

  3. دوست پسر سابق ربکا چه کسی بوده است؟

    آرتا میر خواننده گروه وانتونز دوست پسر سابق خانم مدلینگ بوده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات