ازدواج زن و شوهر با دوست دختر مشترک شان + عکس

ازدواج زن و شوهر با دوست دختر مشترک 

ازدواج زن و شوهر با دوست دختر مشترک شان، باعث جنجال در فضای مجازی شده است. ریچل میر، 42 ساله، اهل فلوریدا، ایالات متحده، و همسرش هر دو عاشق زن دیگری شدند. آنها نقشه ای ترتیب داده تا از دوست دختر مشترک شان، خواستگاری کنند. این حرکت عجیب آنها باعث تا کاربران در فضای مجازی به شدت به اینکار آنها واکنش نشان دهند.

 

وقتی دوست دخترم، کیسی، معمای آخر را حل می‌کرد، با هیجان تماشا می‌کردم، نفسم را حبس کردم و منتظر ماندم تا کشو باز شود تا حلقه الماسی که پنهان کرده بودم باز شود. 5 ژوئن 2022 بود، و من یک بعدازظهر را در اتاق فرار ترتیب دادم تا تولد 41 سالگی ام را جشن بگیرم. به کیسی 32 ساله، که از نقشه ما بی‌اطلاع بود، پیشاپیش زنگ زدم و یک پیشنهاد غافلگیرکننده ترتیب دادم.

 

همانطور که او حلقه الماس را پیدا کرد، من روی یک زانو پشت سر او نشستم. اما این یک پیشنهاد ازدواج معمولی نبود. در کنار من شوهر 42 ساله ام هم، زانو زده بود. کیسی نیز دوست دختر او بود و ما حلقه را با هم انتخاب کرده بودیم تا کیسی را غافلگیر کنیم. از زمان ملاقات با کیسی در آگوست 2019، ما در آنچه به عنوان یک رابطه سه گانه اخلاقی شناخته می شود زندگی می کردیم.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی کانیه وست و همسرش در قایق

 

ازدواج با دوست دختر مشترک

در یک رابطه سه گانه، سه نفر در یک شراکت عاشقانه با هم برابر هستند. ما از یک زندگی جنسی سالم و دوست داشتنی لذت می بریم – اگر دو نفر از ما بخواهیم صمیمی باشیم و نفر سوم در هم اطراف مان باشد، این یک دعوت درب باز است و هیچ کس از رابطه جنسی مستثنی نیست. بنابراین ما گاهی اوقات به صورت سه نفره رابطه جنسی داریم.

ازدواج زن و شوهر با دوست دختر مشترک

وقتی من و آرون، مدیر حسابداری، در سپتامبر 2006 سوگند عروسی مان را گفتیم، فکر می کردم آینده ما تک همسری و بچه ها خواهد بود. ما تا آن زمان، پس از ملاقات در دانشگاه، پنج سال با هم بودیم. من خیلی زود متوجه شدم که دوجنس گرا هستم و از همان ابتدا با هارون در مورد علاقه به زنان دیگر صحبت می کردم، اما در ابتدا، این فقط یک فانتزی بود.

 

بعد از ازدواج، ما بیشتر به شغل خود علاقه مند بودیم تا تشکیل خانواده، و در مورد آزمایش کردن با شرکای دیگر فکر باز داشتیم، بنابراین سعی کردیم کمی تاب بازی کنیم. هارون مرد رک و روراستی است، اما از تمایل من برای ملاقات با زنان حمایت کرد. اینکار در ابتدا سرگرم کننده بود، اما پس از 10 سال ما هوس کردیم که ارتباط عمیق تری برقرار کنیم.

 

بیشتر بخوانید: جوانسازی آلت تناسلی با شوک درمانی توسط میلیاردر معروف!

 

رابطه زن و شوهر با دوست دختر مشترک

من در رشته روانشناسی آموزش دیده بودم و به عنوان یک مربی روابط کار می کردم. بنابراین در مورد غیرتک همسری، چند همسری و رابطه جنسی سه گانه تحقیق کردم. سپس، در ژانویه 2019، در مورد همه اینها با هارون صحبت کردم. آن تابستان، ما احساس می کردیم که آماده هستیم تا کارها را به جلو ببریم، بنابراین من یک نمایه در برنامه دوستیابی در Bumble ایجاد کردم.

ازدواج با دوست دختر مشترک

در این اپلیکیشن دوست یابی، من در مورد ازدواج و اینکه هر دو خواهان شراکت با شخص دیگری هستیم شفاف بودم. پس از گپ زدن با چند نفر، کیسی، مدیر آموزش مشتریان یک شرکت نرم افزاری، اولین زنی بود که تصمیم گرفتیم با او ملاقات کنیم. سپس، من و آرون در آگوست 2019 با کیسی برای نوشیدنی در یک بار در فضای باز قرار گذاشته و با هم آشنا شدیم.

 

احساس خجالت می کردم، در ابتدا پشت عینک آفتابی ام پنهان شدم و به صحبت های آرون و کیسی در مورد فوتبال گوش دادم. اما با غروب خورشید، عینکم را برداشتم و در نهایت با کیسی تماس چشمی برقرار کردم. عشق در نگاه اول بود. با نگاهی به هارون، می دانستم که او هم این عشق شیمیایی را احساس می کند.

 

بیشتر بخوانید: رسوا کردن زن خیانتکار در مراسم عروسی

 

واکنش ها به رابطه سه گانه ریچل، آرون و کیسی

بعد از صحبت کردن در تمام شب، مشخص بود که همه ما همدیگر را دوست داریم، بنابراین شروع به قرار گذاشتن با هم کردیم. خیلی سریع متوجه شدیم که همه ما در یک طول موج عاطفی هستیم، مایل به تفریح هستیم و علاقه ای به بچه دار شدن نداریم. من ارتباط خاصی با کیسی احساس می کردم. آرون هم می گفت که به عنوان یک زن علاقه مند به ورزش، او بهترین های هر دو دنیا را به رابطه ما می آورد.

رابطه سه گانه ریچل، آرون و کیسی

ازدواج زن و شوهر با دوست دختر مشترک شان

آن دسامبر، من و آرون به خانه کیسی در کلرادو نقل مکان کردیم و تبدیل به یک زوج سه نفر شدیم. وقتی این خبر را به عزیزانمان دادیم، در ابتدا خیلی ها با آن مشکل داشتند. خانواده‌ام فکر می‌کردند که آرون برای آن زن خیلی جوان است. همچنین، خانواده آرون فکر می‌کردند که من فقط می‌خواهم یک رابطه همجنس‌گرا وارانه داشته باشم.

 

و خانواده کیسی هم فکر می‌کردند که ما از او سوء استفاده می‌کنیم. می دانستیم که همه آنها به زمان نیاز دارند تا بفهمند ما سه نفر عاشق یکدیگر شده ایم. تقریباً یک سال طول کشید تا احساس راحتی کنیم که با دوستان بزرگ‌تر، خانواده‌های بزرگ‌تر و در رسانه‌های اجتماعی در این مورد صحبت کنیم.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی زندانبان زن با مرد زندانی در آمریکا

 

رابطه جنسی سه نفره و زندگی مشترک سه نفره

ما سه نفر به زودی وارد یک روال معمول شدیم، از جمله رابطه های جنسی منظم سه‌گانه در آخر هفته و گذراندن وقت با هم در طول هفته. و ما یک روتین برای قرارهایمان ایجاد کردیم. آرون و کیسی که فوتبال تماشا می‌کردند، من و آرون با هم آشپزی می‌کردیم، و من و کیسی از کلاس‌های رقص و تماشای رام‌کام لذت می‌بردیم.

 

مثل داشتن چهار رابطه متفاوت است – من و آرون، من و کیسی، آرون و کیسی، و رابطه با هر سه ما. البته در رابطه ما حسادت کمی هم وجود دارد، اما در ابتدا هر یک از ما ترس های خود را داشتیم. کیسی در حال ورود به یک دهه جدید در زندگی اش بود، آرون با چیزی جدید بین من و کیسی روبرو شد و من نگران از دست دادن پویایی ام، با آرون بودم.

 

اما ما مرتب وضعیت یکدیگر را چک می‌کردیم و سخت کار می‌کردیم تا بفهمیم ناامنی‌هایی که در دهن ما هستند، از کجا می‌آیند. باید بگوییم که این زوج 3 نفره هم اکنون به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می کنند. البته ممکن است که این خبر در غرب عجیب باشد، اما در خاورمیانه دو زنه بودن و به طور کلی چند همسری یک چیز تعریف شده است و کسی از آن تعجب نمی کند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات