ازدواج یک زن با زرافه  + دلیل علاقه مند شدن یک زرافه به یک زن

یک زن جوان و میانسال از شدت علاقه بـه یک زرافه با او همبستر شد و ازدواج کرد در ادامه با برقراری رابطه جنسی یک زن میانسال با زرافه!! «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

ازدواج یک زن با زرافه 

یک زرافه کـه از دست هاي‌ یک زن غذا می خورد حیرت همگان را دریک شهر جلب کرده اسـت این زرافه ک بـه این زن اعتماد کرده اسـت هر موقعه گرسنه می شود پیش این زن می‌آید.

برقراری رابطه جنسی یک زن میانسال با زرافه!! «+عکس»

و از دستش یا جلوی پنجره اش غذا می خورد او بـه غذا خوردن از دست این زن عادت کرده اسـت این زن می گوید حیوانات هر چقدر وحشی باشند اگر بـه انسانها اعتماد نمایند دوست داشتنی تر خواهند شد در ادامه تصاویر عشق بازی و رابطه عاشقانه زن بیوه با زرافه را در سایت هاتم بت خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

” Joe Witkowski” عکاس حیات وحش اسـت کـه مدتی پیش برای تهیه مجموعه‌اي عکس از حیوانات بـه کنیا سفر کرد. این عکاس 66 ساله با سکونت در هتل آپارتمان کوچکی در کنیا، شاهد صحنه‌هاي‌ ناآشنایی بود کـه برایش عجیب بـه نظر می‌آمد. بـه گزارش هاتم بت وی در مدتی کـه دراین هتل‌آپارتمان سکونت داشت، شاهد غذا دادن یکی از ساکنان هتل بـه یک زرافه 18 فوتی بود.

 

بیشتر بخوانید: عکس های پورن استار جسیکا رابین jessica robbin

 

دلیل علاقه مند شدن یک زرافه به یک زن

این زرافه کـه عادت بـه غذا خوردن از این مکان داشت، خم میشد و غذاهایی کـه در لبه پنجره گذاشته شده بود را میخورد.“Joe” می گوید: محبت بـه حیوانات باعث نزدیک شدن آن ها بـه انسان‌ها میشود .

ازدواج یک زن با زرافه 

مغز صاحبان سگ ها بـه همان شکل پدر و مادر ها عمل می‌کند. زمانی کـه مادر ها بـه عکس فرزندشان یا سگشان نگاه میکنند، نقاط یکسانی از مغزشان بـه فعالیت می‌پردازد کـه احساسات یکسانی را بـه همراه دارد. نگاه کردن بـه سگ و فرزند، احساس لذت یکسانی بـه همراه دارد.

 

دلیل وابستگی به حیوانات چیست ؟‌

اکسی توسین کـه “هورمون وابستگی و عشق” نیز نامیده می شود، موجب بروز رفتارهای وابستگی، مهربانی و رفتارهایی می شود کـه در شرایط اجتماعی بروز می‌کنند. روابط آرام و مثبت میان انسان و سگ، باعث افزایش هورمون اکسی توسین در انسان و سگ می شود. این پدیده، بـه طور مشابهی در روابط پدر و مادر و کودک نیز مشاهده می شود. این دو رابطه، اساس بیولوژیکی مشترکی دارند.

دلیل علاقه مند شدن یک زرافه به یک زن

 

بعضی از نژادهای سگ ها و گربه ها، ظاهر کودکانه اي دارند و اندازه ان ها کوچک اسـت. برای مثال، شی هواهوا، نژاد کوچکی اسـت با پیشانی برجسته، چشم هاي‌ بزرگ و بینی کوچک کـه بسیار شبیه بـه کودک اسـت.

 

این فرآیند، نئوتنی نامیده می شود. اگر سگ یا گربه هایي بـه انسان نشان داده شود کـه چهره کودکانه ان ها بیشتر باشد، حتی اگر این چهره ساختگی هم باشد، ان ها توسط افراد، ترجیح داده می شوند. این چهره هاي‌ با مزه حیوانات، افراد را بـه یاد کودک انسان می اندازد و خیلی سریع ناخودآگاه توجهشان بـه سوی ان ها جلب می شود و واکنش هاي‌ عاطفی از خودشان نشان می‌دهند.

 

بیشتر بخوانید: اندام این دختر میمون نما شما را دیوانه میکند!! «+عکس» 

 

برقراری رابطه جنسی یک زن میانسال با زرافه!! «+عکس»

بیشتر افراد، با حیوان خانگیشان با صدای ریز و تغییر داده شده صحبت می‌کنند. این نحوه صحبت، شبیه بـه شیوه صحبت پدر و مادر ها با فرزندشان می‌باشد. تحقیقات ثابت کرده اسـت زمانی کـه با سگ ها بـه این شیوه صحبت می شود، توجهشان بیشتر جلب می شود. در نتیجه، از این‌که بـه این شکل صحبت کنید، خجالت نکشید. صحبت کردن کودکانه، این امکان را میدهد کـه روابط عاطفی محکم تر شوند، پیام هاي‌ عاطفی بـه وضوح انتقال پیدا کنند و روابط، موثرتر گردند.

دلیل وابستگی به حیوانات چیست ؟‌

 

حیوانات خانگی و کودک انسان، از نظر روابط عاطفی و نیاز بـه مراقبت، شباهت زیادی بـه یک دیگر دارند. حیوانات خانگی برای دسترسی بـه غذا، بـه صاحبانشان نیاز دارند؛ ما محیط زیست ان ها را نظارت میکنیم، تولید مثل ان ها، روابط ان ها و فعالیتشان را تنظیم میکنیم.

 

شباهت و علاقه مندی

این وابستگی، مزایایی دارد و بـه این طریق می‌توانیم از سلامت و بقای ان ها خاطرجمعی حاصل کنیم. البته معایبی نیز وجوددارد و ان؛ این اسـت کـه اگر بـه نیازهای ان ها توجه نشود، موجبات ترس و وحشت ان ها فراهم می شود! با این حال باید آگاه باشیم کـه حیوان خانگی بر عکس کودک انسان، موجودی مستقل اسـت و می‌تواند بر عکس کودک انسان، در محیط طبیعی خودش زندگی کند اما کودک، در ابتدا توانایی فیزیکی و شناختی ندارد و بـه مرور ان را کسب می‌کند.

 

برقراری رابطه جنسی یک زن میانسال با زرافه!! «+عکس»

برقراری رابطه جنسی یک زن میانسال با زرافه!! «+عکس»

هر چقدر هم کـه این حیوانات خاص و متفاوت باشند وقتی بـه انسان‌ها اعتماد کنند، دوست‌داشتنی و بی‌خطر می شوند.گونه‌هاي‌ در حال انقراض زرافه درکنار همین هتل‌آپارتمان نگه‌داری می شوند و “Joe” برای تهیه عکس از بلندترین حیوانات جهان بـه این مکان سفر کرده بود.

 

بیشتر بخوانید: عکس های داغ بریتنی اندروز پورن استار آمریکایی «۱۸+»

 

این زن علاقه ي زیادی بـه زرافه پیدا کرده اسـت و زرافه هم فقط بـه عشق همسر جدیدش کـه یک انسان اسـت هرروز بـه سراغ او می اید و یک رابطه عاشقانه جالبی پیش اومده اسـت.برقراری رابطه جنسی یک زن میانسال با زرافه!! «+عکس»

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات