از بین بردن سریع جوش صورت

جوش و آکنه صورت، یکی از چیزاییه که باعث میشه پوستت از حالت صاف و یکدستش در بیاد و سطح پوستت ناهموار بشه، در نتیجه هرچقدرم آرایش کنی و وقت بذاری برای میکاپ صورتت، نتیجه‌اش میشه یه پوست غیریکدست و پر از التهاب و قرمزی و حتی گاهی اوقات جوش ها انقدر ملتهب و آلوده میشن که موجب درد قسمتی از صورتت میشن و یا یه لمس کوچیک حس ناخوشایندی بهت میدن. برای حل این مشکل باید یه روتین مراقبتی از پوست جوش دار رو توی برنامه‌ات بگنجونی. آکنه یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی هست که خیلی از افراد، مخصوصاً تو سنین جوانی، باهاش دست و پنجه نرم می‌کنن. این مشکل شاید ساده به نظر بیاد، ولی می‌تونه اعتماد به نفست رو تحت تاثیر قرار بده و باعث بشه همش دنبال راه‌حل‌های مختلف بگردی. حالا راه حلش چیه؟

اول باید علت جوش هات رو شناسایی کنی. چندین دلیل وجود داره که میتونه باعث جوش صورت بشه. در دامه علت هاش رو بهت توضیح میدم و بعدش بهت راهکار میدم و در نهایت بهت محصولی رو معرفی میکنم که با یه دوره استفاده ازش، میتونی از شر جوش و آکنه های صورتت خلاص شی! با من بیا.

چه اتفاقاتی باعث میشه جوش بزنی؟

اولین دلیل میتونه این باشه که منافذ پوستت که همون سوراخ‌های کوچیکی هستن که فولیکول مو توشون قرار داره، با چربی (سبوم)، سلول‌های مرده پوست، مواد آرایشی، آلودگی ها و گاهی باکتری‌ها مسدود می‌شن. حالا این بسته شدن می‌تونه باعث ایجاد جوش سرسیاه، جوش سرسفید، یا حتی التهاب و جوش‌های چرکی بشه که با استفاده از محصولات ضد جوش میتونی برطرفش کنی.

دومین دلیل انواع جوش ها، میتونه تغییرات هورمونی باشه، بارداری، بیماری های وابسته به هورمون ها، تغییرات هورمونی دوره نوجوانی و جوانی، باعث بروز جوش میشه.

دلیل بعدی، استفاده از محصولات نامناسب و غیر متناسب با پوستته، باید اول نوع پوستت رو بشناسی و بعد متناسب با پوستی که داری، از محصولات آرایشی یا بهداشتی استفاده کنی. استفاده از یه محصول نادرست میتونه تورو تا ماه ها درگیر جوش و آکنه کنه.

و دلیل مهم بعدی استرسه؛ شاید به نظر عجیب بیاد، ولی استرس هم می‌تونه باعث بدتر شدن جوش‌ها بشه. وقتی استرس داری، بدن هورمون‌هایی ترشح می‌کنه که می‌تونن تولید چربی رو بیشتر کنن و پوستت رو مستعد جوش کنن. جوش و آکنه های ناشی از استرس معمولا یه دفعه ای پیداشون میشه و یه دفعه ای هم خوب میشن اما ممکنه جاشون تا مدت ها روی پوستت بمونه.

دلایل دیگه ای هم ممکنه سبب بروز جوش و آکنه صورت بشه مثل: رژیم غذایی نادرست، خواب نامناسب، باکتری ها و مصرف بیش از حد لبنیات و مواد غذایی فراوری شده.

معرفی سرم اوردینری نیاسینامید ضدجوش :

برند اوردینری با حذف رایحه‌ها و بسته‌‌بندی‌های غیر ضروری توی تولیداتش، خیلی از هزینه‌‌های اضافی رو حذف کرده و تونسته در کنار امنیت و سلامت محصولاتش، اونا رو با قیمت خیلی مناسب وارد بازار کنه. با بهره‌‌گیری از ترکیبات فعالی مثل رتینول، ویتامین «ث»، اسیدهای آمینه، آبرسان‌های عالی، آنتی‌اکسیدان‌ها، اسید هیالورونیک و… خودشو به عنوان یک تولید کننده‌ی متخصص و حرفه‌‌ای به مردم معرفی کرد.

اون ادعا می‌کنه که فرمول مناسب برای محصولاتش رو به جای مطالعات نظری یا آزمایشگاهی، با کمک معالجه‌‌ی بیماران واقعی و مشاهدات بالینی به‌دست آورده.

سرم اوردینری نیاسینامید ضدجوش یکی از معروف ترین سرم ها برای افرادیه که پوست چرب، مختلط یا نرمالی دارن و دچار لک، تغییر رنگ جوش و آکنه شدن.

وجود دو عنصر اصلی در سرم اوردینری نیاسینامید ضدجوش باعث این اثر بخشی میشه و در کنار بهبود رنگ پوست، بافت پوست رو هم بهبود میبخشه.این دو عنصر چیا هستن؟

مواد موجود در سرم اوردینری نیاسینامید ضدجوش:

نیاسینامید:
این ماده در سرم اوردینری نیاسینامید ضدجوش لکه های پوستی رو کمرنگ و پوست رو تا حد خیلی زیادی روشن تر میکنه و لکه های ناشی از جوش و آکنه رو هم محو میکنه.

وجود زینک در سرم اوردینری نیاسینامید ضدجوش باعث کنترل ترشح چربی پوست میشه که همین قضیه باعث میشه پوست خیلی کمتر دچار جوش و منافذ باز بشه.

از طرفی دیگه سرم اوردینری نیاسینامید ضدجوش کاملا گیاهیه و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی که پوست رو خیلی کامل تغذیه میکنه. به دلیل وجود همین عناصر و مواد معدنی مفبد و مغذی، این سرم برای از بین بردن سریع جوش صورت خیلی مفیده.

جمع بندی

هیالورونیک اسید، یکی از ترکیبات مهمِ مورد استفاده توی انواع محصولات پوستی هست. این اسید به طور طبیعی توی پوست ما وجود داره و اینکه میتونه مقدار خیلی زیادی از آب رو توی پوست ما نگه داره. پس باعث می‌شه پوست چندین برابر آب رو جذب کنه و تو آبرسانی پوست نقش خیلی مهمی داره. با بالا رفتن سن کم کم تولید طبیعی اون کم می‌شه بخاطر همین، بافت پوست نمی‌تونه رطوبت مورد نیازش رو تو خودش نگهداره و به مرور زمان دهیدراته و چروک می‌شه.

توی محصولات اوردینری، انواعی از هیالورونیک اسید وجود داره که می‌تونه این مشکل رو به خوبی برطرف کنه و به حفظ رطوبت تو پوست، کمک کنه. مهم‌ترین نکته توی از بین بردن جوش صورت اینه که صبور باشی و مداومت داشته باشی. جوش‌ها یک شبه به وجود نمیان و از بین بردنشون هم زمان می‌بره. کاربرد انواع سرم های اوردینری رو بدونی، خیلی راحت میتونه نیازهای پوستت رو برطرف کنی و از داشتن پوستی شاداب و سالم لذت ببری!

خرید از سایت مای سفورا:

این فروشگاه آنلاین به عنوان یکی از معتبرترین منابع برای محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته می‌شه و انواع مختلفی از برندها و محصولات رو ارائه می‌ده. از عطر و لوازم آرایش گرفته تا محصولات مراقبت از پوست و مو، می‌تونی به راحتی هر چیزی که نیاز داری رو پیدا کنی. با طراحی کاربرپسند وب‌سایت، جستجو و انتخاب محصولات به‌سادگی انجام می‌شه و توضیحات دقیق درباره هر محصول به تو کمک می‌کنه تا انتخاب بهتری داشته باشی.

مای سفورا یک فروشگاه آنلاین ایرانیه که محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال و معروف از برندهای معتبر جهانی رو ارائه میده. این سایت نمایندگی رسمی برندهایی مثل کلینیک، مک، اوردینری، و استی لادر هست و به خاطر همین، خیلی از افرادی که دنبال محصولات اصل و معتبر هستند به این فروشگاه مراجعه می‌کنن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل