اشکان کاگان کیست؟ + معروف ترین آهنگ های اشکان کاگان کدامند؟

اشکان کاگان یکی از رپر های نسل چهارم رپ فارسی است که کارش را از تهیه کنندگی در این سبک موسیقی آغاز کرد. او علاوه بر تهیه کنندگی مدتی به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده با خوانندگان رپ فارسی همکاری داشت. تا اینکه در سال های اخیر در حال تجربه خوانندگی در رپ و هیپ هاپ فارسی است. او در حال حاضر یکی از بهترین تهیه کنندگان و آهنگسازان در این سبک موسیقی هم هست.

اشکان کاگان کیست؟

اشکان کاگان کیست؟

اشکان کاگان که نام اصلی او همان اشکان و فامیلی اش بشیری است، متولد آذر ماه سال 1373 است و در حال حاضر 29 سال سن دارد. او از جمله رپرهای ایرانی است و به نظر می رسد اهل استان مازندران و شهر بابلسر باشد. نام او در کنار دو رپر دیگر این استان مانند هیپ هاپولوژیست و شایان رگ زیاد شنیده می شود و همکاری هایی هم در زمینه اجرای موزیک با یکدیگر داشته اند. آن ها که از رپرهای استان مازندران هستند با گادپوری که از رپرهای استان گیلان است مشکلاتی با هم دارند که گاهی از انتشار دیس و دیس بک فراتر می رود و به دعوای خیابانی تبدیل می شود. رپ اشکان کاگان بسیار شبیه به رپ دوستش یعنی سروش هیپ هالوژیست است.

او از نوجوانی علاقه زیادی به رپ و هیپ هاپ داشت و با یادگیری موسیقی و بیت ساختن توانست در جوانی به این حرفه مشغول شود. اشکان از سال 1395 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آهنگسازی و تهیه کنندگی موزیک آغاز کرد و با توجه به استعدادی که در این کار داشت خیلی زود معروف شد. اشکان کاگان ویکی پدیا ندارد و اطلاعات بیشتری در مورد زندگی شخصی و تحصیلات این خواننده موجود نیست.

معروف ترین آهنگ های اشکان کاگان کدامند؟

معروف ترین آهنگ های اشکان کاگان کدامند؟

این خواننده جوان فعالیتش در زمینه انتشار آهنگ را از حدود دو یا سه سال پیش آغاز کرد و قبل از آن در زمینه تهیه کنندگی و آهنگسازی در زمینه موسیقی رپ و هیپ هاپ فعالیت می کرد. البته او هنوز هم یکی از آهنگسازان و تهیه کنندگان رپ و هیپ هاپ است، اما برای تفریح و البته به دلیل علاقه اش به این سبک از موسیقی، خوانندگی هم می کند.

او در همین مدت زمان محدود دو سه سال آهنگ هایی با کیفیت منتشر کرد که موجب شد تعداد طرفداران و دنبال کنندگان او به یکباره افزایش زیادی داشته باشد. تقریبا تمام آهنگ های او همکاری هایی با رپرهای شناخته شده دیگر است و همین موجب شد زودتر نامش در این عرصه شنیده شود. البته او در زمینه تهیه کنندگی و آهنگسازی در این سبک موسیقی بسیار شناخته شده است. در این بخش به معرفی تعدادی از بهترین آهنگ های این خواننده جوان می پردازیم.

آهنگ قرص

این آهنک در زمان انتشارش در دو سال پیش با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و موجب افزایش طرفداران این خواننده که تازه کارش را در زمینه خوانندگی آغاز کرده بود، شد. اشکان کاگان در این آهنگ خواننده ای شناخته شده و با تجربه یعنی هیپ هاپولوژیست را هم در کنارش داشت و این موجب شد که آهنگش بیشتر دیده یا شنیده شود. در واقع این آهنگ فیت سروش هیپ هاپولوژیست با اشکان کاگان تهیه کننده و آهنگساز کارهایش است. برای شنیدن این آهنگ کافی است نام آن به همراه نام خوانندگان آن را در مرورگر خود وارد کنید.

آهنگ آژیر

آهنگ آژیر هم یکی از اجراهای مشترک او با سروش هیپ هاپولوژیست است که این دو خواننده یک موزیک ویدئو هم برای آن منتشر کرده اند. در صورت تمایل می توانید موزیک ویدئو آژیر را در یوتیوب مشاهده کنید. این آهنگ و آهنگ قرص هیپ هاپولوژیست از نظر طرفداران او از بهترین اجراهای این دو خواننده هستند.

آهنگ نبض

این آهنگ در سال 2022 و حدود یک سال پیش با یک موزیک ویدئو منتشر شد. باز هم اشکان کاگان در این آهنگ با هیپ هاپولوژیست و خواننده دیگری به نام آتور همکاری داشت. برای شنیدن این آهنگ و دیدن موزیک ویدئو آن می توانید به یوتیوب یا سایت های دانلود موزیک یا کانال های تلگرامی فعال در این زمینه مراجعه کنید.

آهنگ فروتن باش

یکی دیگر از آهنگ هایی که باز هم نام اشکان کاگان در کنار هیپ هاپولوژیست دیده می شود، آهنگ فروتن باش هیپ هاپولوژیست است که می توانید آن را در سایت های مختلف موزیک و تنها با یک جستجوی ساده بیابید و گوش کنید. همکاری های این دو نفر تا جایی ادامه داشت که حدود دو ماه پیش یک آلبوم مشترک هم با یکدیگر به نام لیک شیت روانه بازار موسیقی رپ کردند.

آهنگ جون سخت

این آهنگ باز هم یکی از اجراهای مشترک این خواننده با یک رپر دیگر است که این بار این رپر شایان رگ است. شایان رگ هم مانند اشکان به تازگی آهنگ هایی منتشر کرده است و اتفاقا از دوستان هیپ هاپولوژیست و از رپرهای استان مازندران هم هست. برخی از دیگر آهنگ های اشکان کلاغ، دوپام، پرواز، شهر خدا، 1727 و ماریو پوزو نام دارد.

بهترین آلبوم های اشکان کاگان کدامند؟

بهترین آلبوم های اشکان کاگان کدامند؟

این خواننده جوان بیشتر فعالیتش در زمینه آهنگسازی و ساخت بیت برای رپرهای فارسی و به خصوص هیپ هاپولوژیست است. او در دو سه سال اخیر به عنوان خواننده در کنار هیپ هاپولوژیست حضور دارد و هنوز آهنگی به تنهایی منتشر نکرده است. شما می توانید برای دانلود بیت های اشکان کاگان به آهنگ های این خواننده و یا کانال یوتیوب اشکان کاگان که در ادامه معرفی خواهد شد، مراجعه کنید.

او تا دو ماه پیش هیچ آلبومی به نام خود روانه بازار نکرده بود؛ اما گویا به تازگی آلبومی به صورت مشترک با هیپ هاپولوژیست منتشر کرده است. در حال حاضر هیچ آلبوم تکی از او در مارکت موسیقی رپ موجود نمی باشد و تنها آلبومی که نام او در آن به عنوان خواننده معرفی شده است، آلبوم لیک شیت است.

او به تازگی در اینستاگرام خود یک پست منتشر کرده است و از آلبومی که دو ماه پیش یعنی در آوریل 2023 توسط هیپ هاپولوژیست منتشر شده بود، رونمایی کرد. این آهنگساز و خواننده جوان که کار تهیه و آهنگسازی آهنگ های این آلبوم را هم بر عهده دارد، این آلبوم با نام لیک شیت LEAKSHIT را به طور مشترک با هیپ هاپولوژیست منتشر کرده است.

در این آلبوم خوانندگان دیگری با نام تهم tahaminjast ، سینا زا sinazza ، آیسام isam.0 و هلیوم heliy0m رپر زن به عنوان خواننده و آرتیست مهمان حضور دارند. برای دانلود و یا شنیدن آهنگ های این آلبوم می توانید نام آن را در سایت های مختلف موزیک جستجو کنید و قبل از دانلود آن ها را گوش کنید.

اشکان کاگان چه حاشیه هایی داشته است؟

به طور کلی دنیای رپ فارسی پر از درگیری و حاشیه است و هیچ خواننده ای در این عرصه نتوانسته از حاشیه دور بماند. رپرهای داخل ایران هم حاشیه های خاص خود را دارند و آن هم درگیری های لفظی در فضای مجازی و کری خواندن برای دیگر خواننده های رپ فارسی است. خوانندگان رپ اغلب این درگیری ها و انتقادات را در قالب آهنگ هایی با نام دیس ترک و دیس بک منتشر می کنند.

اشکان کاگان هم یکی از رپرهای فارسی است که چنین درگیری ها و حاشیه هایی در کار خود دارد. او به دلیل دوستی و رابطه نزدیک و البته رابطه کاری که با سروش هیپ هاپولوژیست دارد، تا حد زیادی خود را درگیر بیف های او با دیگر رپرها و حاشیه های این خواننده هم کرده است. البته این برای خوانندگان رپ فارسی روشی برای بیشتر دیده شدن خودشان و شنیده شدن آهنگ هایشان است و برخی این حاشیه ها را خودشان عمدا و گاهی با هماهنگی هم ایجاد می کنند.

هیپ هاپولوژیست و گاد پوری دو تن از خوانندگان رپ فارسی نسل چهارم هستند که با هم مشکلات زیادی دارند و به جز دیس و دیس بک دادن و استوری ها و لایو هایی که در آن به هم حمله می کنند، قرار حضوری هم برای دعوا داشتند. ویس های زیادی از اشکان کاگان هم در این مورد موجود است که در صورت تمایل می توانید در یوتیوب آن ها را دنبال کنید.

سال گذشته اشی کاگان و تتلو هم با یکدیگر ماجرایی داشتند که مربوط به توییت اشکان کاگان خطاب به امیر تتلو ( سلامتی اشی کاگان ) بود که در آن نوشته بود، سه ماه پیش گفتیم گوش ندادین، به سلامتی اشی کاگان. هیپ هاپولوژیست هم در یک لایو به امیر تتلو فحش داده بود و کاگان هم در این لایو حضور داشت. گویی طرفداران امیر تتلو به خانه اشکان کاگان حمله کرده بودند و شیشه های خانه او را شکسته بودند که فیلم هایش در یوتیوب هم موجود است و در صورت تمایل می توانید ببینید.

هیپ هاپولوژیست و اشکان کاگان که خودشان از رپرهای نسل چهارم هستند، ادعا دارند که رپ فارسی پوست انداخته است و رپ نسل چهارم بهتر از نسل یک است. آن ها می گویند دیگر کسی طرفدار رپر های قدیمی و نسل یک و دو نیست و آن ها با آمدن رپر های نسل چهار محبوبیت خود را از دست داده اند. درگیری نسل چهارم رپ فارسی و نسل یک رپ فارسی یکی از درگیری هایی است که حاشیه های زیادی برای این خوانندگان ایجاد کرده است.

علاوه بر این او درگیری هایی هم با محمد رضا شایع رپر دیگر ایرانی داشت که حاشیه هایی را برای این دو نفر ایجاد کرده بود. او چندین بار در اینستاگرامش با گذاشتن یک استوری به او تیکه انداخت و دیس هایی هم به او و گروهش به خصوص دانیال اصلی داشت.

اشکان کاگان کجا زندگی می کند؟

بیشتر رپرهای ایرانی برای اینکه بتوانند بدون محدودیت فعالیت کنند و کنسرت برگزار کنند به ترکیه مهاجرت کرده اند. اما برخی از آن ها هم در ایران و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی فعالیت خود را در این زمینه ادامه می دهند. اشکان کاگان مانند شایان رگ و هیپ هاپولوژیست از رپرهای شمالی کشورمان و اصالتا مازندرانی هستند. گفته می شود او در حال حاضر هم ساکن ایران و شهر زیبای بابلسر است.

این خواننده، آهنگساز و تهیه کننده موزیک رپ و هیپ هاپ هنوز صحبتی در مورد مهاجرت و ترک ایران نکرده است. به نظر نمی رسد اشکان کاگان فعلا برنامه ای برای ترک ایران داشته باشد و از کار و درآمدش در ایران راضی است.

درآمد اشکان کاگان چقدر است؟

درآمد اشکان کاگان چقدر است؟

درآمدی که این خواننده کسب می کند بیشتر از تهیه کنندگی و آهنگسازی او برای رپرهای دیگر است و به نظر می رسد خوانندگی برای او یک تفریح محسوب می شود تا یک کار که از آن درآمد کسب کند. او به دلیل علاقه ای که در نوجوانی به سبک موسیقی رپ و هیپ هاپ داشت به سمت این نوع موسیقی کشیده شد و حالا خودش علاوه بر ساخت آهنگ و بیت برای دیگر خوانندگان به خوانندگی هم روی آورده است.

او سال های زیادی است که در این زمینه فعالیت می کند و به نظر می رسد درآمد خوبی هم از این راه به دست می آورد. البته او تا به حال در مورد میزان درآمد و دارایی خود صحبتی نکرده است اما باید در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمده باشد که توانسته در سن زیر 25 سالگی به کار تهیه کنندگی موزیک مشغول شود.

پیج اینستاگرام اشکان کاگان چیست؟

این تهیه کننده، آهنگساز و به تازگی خواننده رپ فارسی در اینستاگرام فعالیت دارد و می توانید او را با آیدی prodbykagan پیدا کنید. او از سال 2013 به این شبکه اجتماعی پرطرفدار در ایران و جهان پیوسته است، پیج اینستاگرام اشکان کاگان بیشتر از 140 هزار دنبال کننده دارد. در صفحه اینستاگرام او می توانید از طریق لینک پیج های او در یوتیوب، اسپاتیفای و ساندکلاود او را در این شبکه های اجتماعی هم دنبال کنید و آهنگ هایش را در آن ها گوش کنید.

این خواننده جوان در یوتیوب هم فعالیت دارد و با نام و آیدی Ashkan Kagan می توانید کانال یوتیوب او را بیابید. تعداد سابسکرایب های او در کانال یوتیوبش کمی بیشتر از 10 هزار نفر است و او 87 ویدئو در این کانال منتشر کرده است. ویدئوهای اشی کاگان برای او بیشتر از 500 هزار بازدید داشته است.

او در بیو صفحه اینستاگرام خود و این کانال یوتیوب خود را رئیس گروهی به نام 6Cartel معرفی کرده است. این گروه که در زمینه تهیه کنندگی موزیک فعالیت می کنند شامل خود اشکان کاگان و نام های دیگری چون مانی Fp، متینم، مور شاهین، Kiyot و Yxnglost در ایران است. در صورت تمایل می توانید برای اطلاع از فعالیت های این گروه به سایت آن ها مراجعه کنید.

عکس های اشکان کاگان را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن عکس اشکان کاگان این خواننده جوان بهتر است نام او را در گوگل جستجو کنید، به این ترتیب عکس هایی که از این خواننده جوان در سایت های فارسی موجود است را مشاهده می کنید. از نظر کاربران فضای مجازی اشکان کاگان قد کوتاهی دارد که این موضوع را می توان با دیدن عکس های او به خصوص وقتی در کنار هیپ هاپولوژیست قرار دارد به طور واضح دید.

اشکان کاگان تا کنون چه کنسرت هایی برگزار کرده است؟

او اگر چه در حال حاضر به عنوان خواننده سبک رپ و هیپ هاپ فعالیت دارد، اما هنوز کنسرتی برگزار نکرده است. البته او بیشتر در کنار دیگر خوانندگان رپر اجرا داشته است و هنوز به تنهایی آهنگی منتشر نکرده است. او تهیه کننده و آهنگساز است و به تازگی در برخی کارهایی که برای هیپ هاپولوژیست ساخته است در کار اجرا هم حضور دارد و می خواند. از طرفی بیشتر خوانندگانی که او با آن ها کار می کند هم هنوز کنسرت برگزار نکرده اند وگرنه او می توانست در کنار آن ها در کنسرت های این خوانندگان حضور داشته باشد.

همسر اشکان کاگان کیست؟

همسر اشکان کاگان کیست؟

به نظر نمی رسد اشکان کاگان تا به حال ازدواج کرده باشد و در حال حاضر هم مجرد است. او در مورد روابط خصوصی اش اطلاعاتی منتشر نکرده است و مشخص نیست با چه کسی در ارتباط است و دوست دختر او کیست. در واقع ویدئوها و عکس هایی که از سبک زندگی او و دوستانش منتشر می شود به افرادی که همسر دارند و متاهل هستند، هیچ شباهتی ندارد.

معروف ترین دیس های اشکان کاگان کدامند؟

اشکان کاگان به طور مشترک دیس هایی با هیپ هاپولوژیست دارد که بیشتر مخاطب آن ها گاد پوری بوده است. هیپ هاپولوژیست به همراه او و شایان رگ از جمله کسانی هستند که با گاد پوری و افرادی که با او در ارتباط هستند مشکلاتی دارند و این مشکلات را در قالب دیس و دیس بک هم نشان داده اند.

آهنگ هایی مانند بدپولی از این دو نفر دیس به گاد پوری است یا یکی از آهنگ های این دو خواننده جوان دیس به دانیال اصلی عضو گروه علی رضا شایع است. بسیاری از آهنگ هایی که از او منتشر شده است دیس به دیگر رپرهای فارسی نسل های مختلف است.

اشکان کاگان تا کنون با کدام رپر ها همکاری کرده است؟

او موزیک ویدئویی را حدود سه ماه پیش در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که فیت سروش هیپ هاپولوژیست و سپهر خلسه است که کار آهنگسازی و بیت آن را خودش بر عهده دارد. اشکان کاگان تا کنون آهنگی به صورت سولو و به تنهایی منتشر نکرده است و اکثر کارهایش فیت با دیگر رپرهای جوان بوده است.

او در آهنگ قرص و آژیر با سروش هیپ هاپولوژیست، در آهنگ نبض با هیپ هاپولوژیست و آتور، در آهنگ دوپام با اژدر، در آهنگ خیمه شب بازی با بابک تایگ، در آهنگ هنوز نمی شناسمت با حسام مولایی و در آهنگ جون سخت با شایان رگ همکاری داشته است. این ها نمونه هایی از همکاری های این رپر جوان با دیگر خوانندگان این سبک از موسیقی است. تمام این آهنگ ها را می توانید در صورت تمایل با جستجوی آن ها در گوگل و یا کانال های تلگرامی دانلود موزیک پیدا کنید.

سوالات متداول

  1. اشکان کاگان تا کنون چه آهنگ هایی منتشر کرده است؟

    تعدادی از آهنگ های اشکان کاگان شامل نبض، قرص، آژیر، دوپام، خیمه شب بازی، هنوز نمی شناسمت و غیره است. برای اطلاع از معروف ترین آهنگ های او می توانید این مطلب را در سایت بخوانید.

  2. اشکان کاگان کجا زندگی می کند؟

    این آهنگساز، تهیه کننده و خواننده موسیقی رپ و هیپ هاپ در ایران و در شهر بابلسر متولد شده است و در حال حاضر هم ساکن همین شهر است.

  3. اشکان کاگان چند سال دارد؟

    او متولد آذرماه سال 1373 است و در حال حاضر 29 سال سن دارد.

  4. آدرس پیج اینستاگرام اشکان کاگان چیست؟

    او در اینستاگرام با آیدی prodbykagan با بیش از 140 هزار دنبال کننده و در یوتیوب با آیدی Ashkan Kagan با بیش از ده هزار سابسکرایب فعالیت دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات