اعترافات زن متاهل که با مردان دیگر می خوابد  + زن متاهل که با مردان دیگر رابطه جنسی دارد

اعترافات زن متاهل که با مردان دیگر می خوابد 

در این پست، اعترافات زن متاهل که با مردان دیگر می خوابد را به اشتراک گذاشته ایم. این زن جوان می گوید: من متاهل هستم اما برای کار و کسب درآمد، با مردان دیگر می خوابم – اصلاً احساس گناه نمی کنم. لیلا کلی، سازنده محتوا، می‌گوید از اینکه برای کار با مردان دیگر ارتباط برقرار می‌کند، احساس گناه نمی‌کند. او قبلاً فاش کرده بود که شوهرش به او یک (گذرنامه) داده تا با پسران دیگر بخوابد.

 

یک زن متاهل که به عنوان بخشی از شغل تولید محتوا با مردان دیگر می‌خوابد، نشان داده است که کوچک‌ترین احساس گناه نمی‌کند. لیلا کلی، اهل نیوزلند، قبلاً فاش کرده بود که شوهر 17 ساله‌اش، به عنوان بخشی از شغلی که دارد، به او (گذرنامه ای) داده است تا با پسران دیگر ارتباط برقرار کند. او گفت که خوابیدن با مردان دیگر (گام منطقی بعدی) است که باید با محتوای خود بردارد.

 

لیلا کلی گفته که: همسرش با این موضوع کنار آمده و روشنفکر است. و او گفت که از این بابت احساس بدی ندارد، زیرا این زوج قبل از اینکه اتفاق بیفتد در مورد همه چیز توافق پیدا کرده اند. لیلا که در مورد زندگی جنسی خود صحبت می کند، اذعان می کند که اختلاف بین او و همسرش “ماجراجویی” است. او همچنین اصرار می‌ورزد که از شوهرش می‌خواهد با زنان دیگر هم بخوابد.

 

بیشتر بخوانید: رسوا کردن زن خیانتکار در مراسم عروسی + عکس

 

زن متاهل که با مردان دیگر رابطه جنسی دارد

این زن جوان در مورد تنظیم ازدواج منحصر به فرد خودش با یک رسانه خبری معتبر صحبت کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال از خوابیدن با فردی خارج از ازدواج خود برای کار احساس گناه می کند، گفت: نه. قبل از انجام کار، ما همیشه صحبت می کنیم و توافق می کنیم که چه اتفاقی بیفتد. بنابراین هیچ غافلگیری برای هیچ یک از ما وجود ندارد.

اعترافات زن متاهل که با مردان دیگر می خوابد 

در واقع، لیلا می‌گوید که شوهرش از خوابیدن او با مردان دیگر ناراحت نمی شود. او گفت: شوهرم فکر می‌کند خیلی خوب است که پسران دیگر من را می‌خواهند. او دوست دارد که ما بتوانیم چنین زندگی جنسی سرگرم‌کننده‌ای داشته باشیم. خانم کلی همچنین فاش کرد: او خودش یک خالق محتوا نیست، اما اگر تصمیم بگیرد که این همان چیزی است که می‌خواهد، من از او حمایت کامل خواهم کرد.

 

ممکن است لیلا برای شوهرش کار تولید محتوای جنسی را انجام دهد. زیرا لیلا فاش کرد که در سال گذشته 320000 دلار نیوزلند (157000 پوند) از محتوای خود کسب کرده است. و او قصد دارد در 12 ماه آینده حتی بیشتر از این هم محتوا بسازد. او گفت: امیدوارم امسال 50000 تا 100000 دلار (25000 تا 50000 پوند پوند) به آن اضافه کنم.

 

بیشتر بخوانید: درگیری 2 زن با مرد متاهل خیانتکار در کازینو لاس وگاس! + عکس

 

با شوهرم درباره اینکه با چه کسی بخوابم بحث می کنم

این مدل جوان در مورد اینکه چگونه با افرادی که می‌تواند با آن‌ها بخوابد موافقت می‌کنند، گفت که با شوهرش بحث می‌کنند. آنها درمورد اینکه لیلا با چه کسی بخوابد یا دوست شود صحبت می کنند. باید بگوییم که این زوج جوان در اوج روشنفکری هستند. اما این تنها حقه آنها برای کسب درآمد از محتوای جنسی است که درآمد بسیار بالایی محسوب می شود.

زن متاهل که با مردان دیگر رابطه جنسی دارد

او گفت: ما همیشه از خود می‌پرسیم که این همکاری چه سودی برای من دارد؟ من نمی‌رفتم و با کسی که پلتفرم ندارد یا نمی‌تواند من را در معرض دید قرار دهد، فیلمبرداری نمی‌کردم، زیرا اگر اینطور بود. من فقط می توانستم از شوهرم استفاده کنم. نظرات او پس از آن بیان شد که مشخص شد لیلا به عنوان بخشی از روند “هات‌ویفینگ” با یک پورن استار رابطه جنسی برقرار کرده است.

 

بیشتر بخوانید: خیانت فوتبالیست مشهور به همسرش + عکس

 

خوابیدن با ستاره مرد فیلم های پورن

هنگامی که او در پایان سال گذشته به استرالیا سفر کرد، این مدل با یک ستاره مرد فیلم های پورن رابطه جنسی برقرار کرد. البته مشخص نیست که او فیلم این رابطه را برای کسب درآمد در پیج های خودش منتشر کرده یا نه. اما او توضیح داده که از این رابطه جنسی بسیار راضی بوده است. زیرا که پورن استار مرد آموزش دیده و می دانسته که چگونه لیلا را راضی کند.

خوابیدن با ستاره مرد فیلم های پورن

ما قبلا هم اخبار شیرین کاری ها این زن جوان را به اشتراک گذاشته بودیم. از جمله اینکه او به همراه دوست جوانش در یک فروشگاه لخت شده بودند و محتوا تولید کرده بودند. آنها به خاطر اینکار بازداشت شده و از ورود به فروشگاه برای همیشه منع شدند. و در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه پست های بیشتر و اخبار جالب جهان، می توانید به لینک های پیشنهادی ما مراجعه کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات