اموزش رابطه جنسی برقرار کردن در آب  + اموزش کامل سکس در استخر دوش و جکوزی

رابطه جنسی در آب یکی از خفن ترین و جذاب ترین روشها برای پارتنرها و زن و شوهر ها می‌باشد در ادامه با 5 روش جذاب سکس در آب «خفن ترین روش رابطه» هاتم بت را دنبال کنید .

 

اموزش رابطه جنسی برقرار کردن در آب 

یکی از ویژگی هاي‌ بارز رابطه جنسی خیس بودن اسـت.برای این کـه رابطه جنسی برای هردو طرف لذت بخش باشد، بـه نوعی ماده روان کننده نیاز دارید – بزاق، ترشحات طبیعی واژن یا یک روان کننده شخصی کـه از یک فروشگاه جنسی خریداری کرده‌اید.

5 روش جذاب سکس در آب «خفن ترین روش رابطه»

بـه همین دلیل منطقی بـه نظر می رسد کـه سناریوهای مربوط بـه آب می توانند مردم را بـه فکر سکس مجبور کنند

 

. همچنین این واقعیت وجوددارد کـه طبق معمولً؛ زمانی کـه در آب هستیم، یا عریان هستیم یا لباس اندکی. شـما با لباس‌هایتان حمام نمی کنید، و بسیاری از افراد با لباس‌هاي‌ شنای مناسب شنا می کنند کـه حتی لباس‌هاي‌ زیر کم‌چیز را حجیم و محتاطانه نشان می دهد.

 

بیشتر بخوانید: ماساژ جنسی زنان و مردان ویژه سکس «+عکس»

 

اما علیرغم تمام ان موقعیت‌هاي‌ مبتنی بر آب کـه افراد را در خلق و خوی رابطه جنسی قرار میدهد، استفاده از ان در آب آنقدرها هم کـه بـه نظر می رسد ساده نیست «و قطعا راه‌هایي برای انجام اینکار اشتباه وجوددارد».

 

برای کمک بـه خاطرجمعی از ایمن بودن و سرگرمی‌تان، در این جا راهنمای نحوه برقراری رابطه جنسی در آب – از اقیانوس گرفته تا دوش، آورده شده اسـت.

 

اموزش کامل سکس در استخر دوش و جکوزی

یکی از نخستین چیزهایی کـه باید در مورد رابطه جنسی در آب بدانید این اسـت کـه می تواند بسیار خطرناک باشد. شـما نباید در حال انجام رابطه جنسی در آب با هر یک از طرفین کـه کاملاً در زیر سطح قراردارند، انجام دهید  .

این می تواند بسیار اشتباه باشد، و غرق شدن آخرین چیزی اسـت کـه میخواهید رابطه جنسی در آب منجر بـه ان شود.

 

بنابر این مطمئن شوید کـه هر دوی شـما سرتان را بالای آب نگه دارید، و اقدامات احتیاطی لازم را کـه در غیر این صورت درصورت نداشتن رابطه جنسی انجام می‌دادید .

 

انجام دهید – در نزدیکی خشکی بمانید، درصورت نیاز از دستگاه‌هاي‌ شناور استفاده کنید، بـه جایی کـه جریان دارد نروید. یا امواج بزرگ و غیره

 

نکته مهم دیگری کـه باید در مورد رابطه جنسی در آب بدانید – اینبار بیشتر در مورد لذت تا ایمنی – این اسـت کـه اگر چه آب مرطوب اسـت، اما یک عامل روان کننده نیست. در واقع برعکس اسـت.

 

جس اوریلی، مجری پادکست @SexWithDrJess، کـه ژل سیلیکونی ASTROGLIDE X را پیشنهاد می کند، میگوید: «فشار آب میتواند روان‌کننده‌هاي‌ مبتنی بر آب و روان‌کاری طبیعی بدن شـما را از بین ببرد، بنابر این سعی کنید از روغن سیلیکونی استفاده کنید.

 

بهترین نکات رابطه جنسی در اب

نکته مهم دیگری کـه باید بدانید؟ علیرغم آنچه ممکن اسـت شنیده باشید، رابطه جنسی در آب هیچ اسپرمی را از بین نمی برد

 

بیشتر بخوانید: 8 روش سکس جذاب مخصوص زوج ها «+آموزش»

 

. اساسا، سر خوردن در نزدیکترین استخر یا دریاچه خطر بارداری شـما را کاهش نمی‌دهد. بـه همین دلیل اسـت کـه اگر بـه رابطه جنسی نفوذی فکر می کنید، باید کاندوم را در معرض داشته باشید.

 

اوریلی میگوید: «کاندوم خطر حاملگی ناخواسته و انتقال بیماری‌هاي‌ مقاربتی را کاهش میدهد و استفاده از روغن‌هاي‌ ایمن برای کاندوم نیز می تواند اصطکاک را کاهش دهد. اگر از روغن آفتاب‌گیر استفاده می کنید، حتماً قبل از استفاده از کاندوم دوش بگیرید، زیرا روغن می تواند خطر شکستن کاندوم را افزایش دهد.

 

با درنظر گرفتن تمام این عوارض احتمالی، اوریلی پیشنهاد می کند کـه دخول ممکن اسـت شکل رویایی رابطه جنسی در آب نباشد کـه شـما تصور می‌کردید.

 

انواع مختلف سکس در آب

او خاطرنشان می کند: “انواع مختلف رابطه جنسی را فراتر از مقاربت درنظر بگیرید، کـه می تواند در زیر آب ناراحت کننده باشد.

 

” برای انجام همه ی این کارها در استخر، دریاچه یا اقیانوس تحت فشار نباشید – در عوض، ممکن اسـت بخواهید خودرا در آب با اذیت کردن، لمس کردن و بوسیدن غوطه ور کنید و سپس برای ادامه رقص بـه خشکی بروید.

 

همان طور کـه گفته شد، اگر قصد دارید ان را دریک منطقه آبکی انجام دهید، در این جا نحوه انجام صحیح ان آمده اسـت – از نکات ایمنی تا بهترین پوزیشن هاي‌ جنسی برای هر سناریو.

 

مانند هر نوع رابطه جنسی در آب، رابطه جنسی در آب اقیانوس نیاز بـه درجه اي از احتیاط دارد. حتی اگر هر دوی شـما بتوانید خوب شنا کنید، غرق شدن یک احتمال واقعی اسـت.

 

کـه نباید ان را ساده تلقی کرد. نزدیک ساحل بمانید، مطمئن شوید کـه حداقل یک نفر دیگر میداند کـه شـما در آب هستید و برنامه اي برای چگونگی بازگشت ایمن بـه خشکی درنظر گرفته اسـت.

 

خطرات سکس در دریا

اگر جایی برای داشتن رابطه جنسی در آب وجود داشته باشد کـه احتمالاً کمترین امنیت را داشته باشد، ان اقیانوس اسـت. 

فراتر از وسعت و عمق اقیانوس‌هاي‌ جهان، جزر و مد، جریان‌هاي‌ زیرزمینی و انبوهی از حیات‌وحش آبزی کمتر از دوستانه بـه این معنی اسـت .

 

کـه احتمالات بیشتری وجوددارد کـه اوضاع بد پایان یابد. با این حال، اگر در نزدیکی ساحل یا در عمق نسبتاً کم قرار دارید، رابطه جنسی در اقیانوس الزاماًً خطرناک‌تر از رابطه جنسی در دریاچه نیست.

 

اگر در ساحل در حال استراحت و استراحت هستید، مراقب محصولاتی باشید کـه روی پوست خود میزنید. اوریلی می گوید:

 

«اگر از ضدآفتاب یا روغن استفاده میکنید، قبل از پوشیدن کاندوم و رابطه جنسی دوش بگیرید، زیرا روغن یکپارچگی کاندوم‌هاي‌ لاتکس را نیز ضعیف میکند.» همانگونه کـه گفته شد، کاندوم ها بـه طور متفاوتی از آب شیرین تحت تأثیر آب نمک قرار نمیگیرند.

 

جواب منفی! بنابر این، همانگونه کـه در بالا ذکر شد، استفاده از کاندوم یا پایبندی بـه اعمال جنسی کـه احتمال حاملگی ندارند «تحریک دهانی یا دستی» را درنظر بگیرید.

 

 

دداوریلی پیشنهاد میکند با حالتی نشسته کـه ان را «رقص دور ساحلی» می‌نامد، نزدیک ساحل بمانید.

 

مانند آب اقیانوس، آب دریاچه اسپرم شـما را نمیکشد. ناگفته نماند، اگر خارج از شریک زندگی خود انزال می کنید، منی شـما همان‌ گونه می تواند راه خودرا بـه سوراخ هاي‌ شریک زندگی شـما پیدا کند. بـه همین دلیل اسـت کـه هنوز باید از کاندوم استفاده کنید.

 

5 روش جذاب سکس در آب 

مانند رابطه جنسی در اقیانوس، اوریلی پیشنهاد می کند نزدیک بـه ساحل بمانید. اگر دریک کابین فوق الذکر یا مکان دیگری هستید کـه در ان اسکله اي بـه دریاچه منتهی می شود، استفاده از ان می تواند یک تجربه سرگرم کننده باشد.

 

فردی کـه روی اسکله کنار دریاچه نشسته اسـت از فردی کـه در آب ایستاده اسـت رابطه جنسی دهانی دریافت می کند

 

اوریلی می گوید: «یکی از طرفین روی لبه اسکله در آب کم عمق مینشیند، و دیگری در آب بین پاهایش می ایستد تا یک خوراکی خوراکی ارائه دهد.»

 

 

روش سکس در استخر

اگر نمی‌توانید بـه یک ساحل شنی یا یک دریاچه خلوت بروید، رابطه جنسی در استخر برای بسیاری از افراد گزینه قابل معرض تری اسـت.

استخرهایی در همه ی جا وجوددارد، ودر حالی کـه رابطه جنسی در استخر عمومی احتمالا ممنوع اسـت، استخرهای خصوصی دقیقاً کمبود ندارند. ممکن اسـت همین همین حالا یکی را در حیاط خلوت خود داشته باشید!

 

مگر این کـه استخر بچه یا استخر دیگری روی زمین دارید کـه با شلنگ پر شده باشد، آب استخر طبق معمولً برای کمک بـه کشتن باکتریها کلر می شود.

 

با این حال، اگر چه بلعیدن ان سرگرم کننده نیست ودر صورت مصرف زیاد می تواند مضر باشد، کلر موجود در آب بر زندگی جنسی شـما تأثیر نمی‌گذارد. تا زمانی کـه هر دوی شـما سر خودرا بالای آب نگه دارید، رابطه جنسی در استخر می تواند کاملاً ایمن باشد.

 

همچنین شایان ذکر اسـت کـه اگر ان را در استخر سوار می کنید، احتمالاً هیچ نجات غریقی در ان حضور ندارد، بنابر این اگر اتفاقی بیفتد، غرق شدن همان‌ گونه یک خطر اسـت. باهوش باشید و اینکار را در حالی کـه مست هستید امتحان نکنید.

 

کاندوم در استخر ؟

رابطه جنسی در استخر در مورد استفاده از کاندوم کمی پیچیده تر از رابطه جنسی دریاچه اي و اقیانوسی اسـت، اما این بدان معنا نیست کـه شـما باید بـه طور کامل آن ها را کنار بگذارید.

 

اوریلی توصیه میکند: «اگر چه ممکن اسـت مواد شیمیایی موجود در استخرها و جکوزی‌ها می توانند یکپارچگی کاندوم را بـه خطر بیندازند، اما استفاده از کاندوم بهتر از «لخت رفتن» اسـت.

 

متأسفانه، مانند آب شیرین و آب شور، آب کلردار بر قدرت اسپرم شـما تأثیر نمیگذارد – بـه این معنی کـه هنوز هم می‌توانید فردی را در استخر باردار کنید. بنابر این، شـما باید از کاندوم استفاده کنید یا بـه رابطه جنسی غیر نفوذی پایبند باشید.

 

برخلاف بسیاری از دریاچه‌ها و سواحل، استخرها فرصت‌هاي‌ خوبی را برای رابطه جنسی نافذ فراهم میکنند و بـه گیرنده مکانی می دهند تا تعادل خودرا حفظ کند در حالی کـه توسط شریک زندگی‌شان نفوذ می کند.

 

اوریلی موقعیت استخری بـه نام «خم شدن روی بچه» را پیشنهاد می کند، کـه در ان «یکی از طرفین بـه کناره استخر خم می شود و دیگری از پشت نزدیک میشود».

 

 

5 روش جذاب سکس در آب

جکوزی‌هاي‌ آبگرم با جذابیت‌هاي‌ جنسی ارتباط خوبی دارند. علاوه بر گرما، حباب ها و آرامشی کـه قرار اسـت ایجاد کنند، آن ها ذاتاً فضاهای اجتماعی هستند کـه در ان تمرکز بیشتر روی نشستن با لباس شنا «یا لباس لخت!» و صحبت با افراد دیگر اسـت تا شنا کردن یا پریدن از زمین. تخته هاي‌ غواصی

 

تا زمانی کـه گرما داغ نباشد، جکوزی ها برای داشتن رابطه جنسی بی خطر هستند، و با توجه بـه این کـه حجم آب ان ها در مقایسه با اقیانوس ها، دریاچه ها و حتی استخرها بسیار کوچک تر اسـت، احتمال وقوع غرق شدن در آب بسیار کمتر اسـت.

 

همان طور کـه اوریلی اشاره کرد، این امکان وجوددارد کـه کاندوم ها در وان آب گرم کمتر از یک بدنه طبیعی آب عمل کنند، اما این بدان معنا نیست کـه استفاده از ان ایده بدی اسـت.

 

بهترین روش سکس در وان حمام

باوجود گرمای موجود، آب وان آب گرم اسپرم شـما را از بین نمی برد، بنابر این فکر نکنید کـه رابطه جنسی با وان آب گرم بـه شـما امکان انزال رایگان میدهد.

 

یک گزینه عالی برای رابطه جنسی با جکوزی آب گرم، حالت سوارکاری اسـت، مانند دختر گاوچران، کـه در ان یکی از زوجین روی دامن دیگری می نشیند، هردو طرف مقابل یک دیگر.

 

برخی از حمام ها بدون وان حمام هستند، اما اگر همان‌ گونه مشتاق عشق آبی هستید، رابطه جنسی با دوش گرفتن نیز بسیار امکان‌پذیر اسـت – و بـه این معنا نیست کـه باید همه ی کارها را ایستاده انجام دهید.

 

نایت می گوید: از فضا استفاده کنید. «نیازی ندارید زیر دوش صاف بمانید. بسته بـه اندازه ان؛ میتوانید ان را روی زمین ببرید. پوزیشن هاي‌ جنسی نشسته برای رابطه جنسی حمام ایده آل اسـت و حداکثر تماس پوست روی پوست را برای افزایش سطح صمیمیت شـما فراهم می کند.

 

نایت همچنین یک نکته مهم در مورد محصولات آرایشی اطراف شـما دارد: “از صابون یا ژل دوش بـه عنوان روان کننده استفاده نکنید!”

 

او میگوید: «ممکن اسـت در گرمای روز وسوسه انگیز باشد کـه روغن را ترک کنید و اشتیاق را ادامه دهید، اما لطفاً مقاومت کنید. صابون ها و ژل ها برای استفاده داخلی درنظر گرفته نشده اند، بنابر این آن ها را برای پوست تمیز جیر نگه دارید نه برای رابطه جنسی.

 

نایت میگوید: «همچنین ممکن اسـت بخواهید درصورت داشتن رابطه جنسی در حمام مراقب موقعیتی باشید کـه انتخاب می کنید، زیرا ممکن اسـت لغزنده باشد. “بـه همین دلیل اسـت کـه حمایت اضافی می تواند ضروری باشد.”

 

 

مانند هر شکل دیگری از رابطه جنسی در آب، استفاده از کاندوم نه تنها ممکن اسـت، بلکه در هنگام دوش گرفتن ان را تشویق می کند.

 

آیا آب دوش اسپرم را از بین می برد؟

در صورتی کـه هنوز موضوع را متوجه نشده اید، آب دوش هیچ تاثیری روی اسپرم شـما نخواهد داشت. نایت می گوید: «یکی از بزرگ ترین تصورات غلط این اسـت کـه آب اسپرم‌ها را می کشد، در حالی کـه در واقع هیچ تأثیری روی اسپرم ندارد.

 

بیشتر بخوانید: بازی حسی در سکس چیست؟ «خفن ترین رابطه جنسی در روز»

 

گزینه‌هاي‌ موقعیتی زیادی برای سکس دوش گرفتن وجوددارد، اما یکی از موارد آسان این اسـت کـه شریک نافذ از پشت وارد گیرنده شود.

 

رابطه جنسی یا همان سکس میان پارتنر و زن و شوهران بسیار در آب حمام دریا و همینطور وان حمام جذاب می‌باشد و تمامی مشاوران زناشویی پیشنهاد میدهند کـه حتماً در آب سکس داشته باشید .  5 روش جذاب سکس در آب «خفن ترین روش رابطه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل