اوریول رومئو کیست؟ + اینستاگرام اوریول رومئو

این پست درباره بیوگرافی اوریول رومئو Oriol Romeu است. اوریول رومئو متولد 24 سپتامبر 1991 یک بازیکن فوتبال حرفه‌ ای اهل اسپانیا است که در پست هافبک دفاعی برای باشگاه فوتبال بارسلونا در لا لیگا بازی می‌ کند. رومئو سابقه بازی در تیم‌های بارسلونا، چلسی و والنسیا و همچنین تیم ملی زیر 17 سال، زیر 19 سال و زیر 20 سال، زیر 21 سال و زیر 23 سال فوتبال اسپانیا را در کارنامه دارد. با ادامه این پست با سایت همراه باشید.

اوریول رومئو کیست؟

اوریول رومئو کیست؟

رومئو متولد اولدکونا، تاراگونا، کاتالونیا، اوریول رومئو در سال 2004 وارد آکادمی جوانان باشگاه بارسلونا شد، از همسایگان ، و در آکادمی جوانان باشگاه پیشرفت کرد تا اینکه وارد تیم ذخیره شد. مدیر پپ گواردیولا اولین حضور خود را برای تیم بزرگسالان در یک بازی دوستانه در برابر تیم کویتی اوریول رومئو داد و متعاقباً او را در ترکیب جام جهانی باشگاه‌ های فوتبال 2009 که در ابوظبی بر گزار شد، قرار داد.

رومئو در 13 آگوست 2010 در لیست نوزده نفره بارسلونا قرار گرفت، به دلیل نیاز به استراحت برخی از بازیکنان ملی پوش اسپانیایی بارسلونا. اوریول رومئو قرار بود در اولین بازی فصل سوپرکاپ اسپانیا به مصاف سویا برود.

اوریول رومئو اولین بازی رسمی خود را در آن بازی انجام داد و نود دقیقه کامل را در باخت 1–3 خارج از خانه انجام داد. رومئو اولین بازی خود در لالیگا را در 15 مه 2011 انجام داد و در ده دقیقه آخر تساوی 0-0 خانگی مقابل دپورتیوو د لاکرونیا به جای جاناتان دوس سانتوس، فارغ التحصیل دیگر باشگاهی بود.

اینستاگرام اوریول رومئو

اینستاگرام اوریول رومئو

اوریول رومئو در صفحه اینستاگرام خود 8241 هزار دنبال کننده دارد و 37 پست منتشر کرده است.

عکس های جدید اوریول رومئو

عکس های جدید اوریول رومئو

عکس های جدید اوریول رومئو

عکس های جدید اوریول رومئو

عکس های جدید اوریول رومئو

❤️ 📝 بیوگرافی های پیشنهادی

😍 چقدر خوشت اومد !

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات