اینستاگرام هانده ارچل + آغاز شهرت هانده ارچل

هانده ارچل، با نام کامل Hande Erçel ، بازیگر و مدل ترکیه‌ای است. او در تاریخ 20 ژولای 1983 در شهر برزه در ترکیه متولد شد. هانده از طریق شرکت مدلینگ “مدلز اجنسی” (Models Ajans) به شهرت رسید.

پس از مدلینگ برای مدل‌های معروف در ترکیه، به بازیگری مشغول شد. و در سال 2004 با بازی در سریال “گوزل کوزن” (Güz Yangını) به تلویزیون راه یافت. اما شهرت و شناخت واقعی او با بازی در سریال “عشق و گناه” (Aşk ve Ceza) در سال 2010 به دست آمد.

این سریال بسیار موفق بود و هانده ارچل با بازی خود در آن، جایزه بهترین بازیگر زن تلویزیون ترکیه را دریافت کرد. از آن زمان به بعد، هانده با حضور در سریال‌های معروفی مانند “فضل و خداوردی” (Fazilet Hanım ve Kızları) و “عشق بی‌پایان” (Sonsuz Aşk)، شهرت و محبوبیت بیشتری به دست آورد.

هانده ارچل به عنوان یکی از بازیگران برجسته و موفق ترکیه، همچنین در فیلم‌های سینمایی مانند “میراث” (Miracle in Cell No. 7) و “عشق و جنگ” (Aşk ve Mavi) نقش آفرینی کرده است.

اینستاگرام هانده ارچل

اینستاگرام هانده ارچل

شما می‌توانید صفحه اینستاگرام رسمی هانده ارچل را با نام کاربری @handemiyy دنبال کنید. در این صفحه، هانده ارچل عکس‌ها و ویدئوهایی از زندگی شخصی و حرفه‌ای خود را به اشتراک می‌گذارد. او همچنین با طرح سوالات و پاسخ‌ها، ارتباط مستقیم با طرفداران خود را برقرار می‌کند. به عنوان یک هنرمند محبوب، صفحه اینستاگرام هانده ارچل جایی است که می‌توانید با زندگی و فعالیت‌های او در جریان باشید.

آغاز شهرت هانده ارچل

آغاز شهرت هانده ارچل

هانده ارچل، بازیگر مشهور ترکیه‌ای، به خاطر نقش اصلی در سریال محبوب “Aşk-ı Memnu” (عشق ممنوع) شهرت زیادی به دست آورد. این سریال در سال 2008 پخش شد و توانست مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. بازی هانده ارچل در نقش “بی‌ائوت”، زنی که درگیر یک عشق ممنوع و پیچیده می‌شود، باعث شد تا نام او به شهرت برسد و محبوبیتش به طور چشمگیری افزایش یابد.

از آن پس، هانده ارچل به عنوان یکی از صدای برجسته صنعت سینما و تلویزیون ترکیه شناخته می‌شود و در بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های موفق حضور داشته است.

فیلم و سریال های هانده ارچل

هانده ارچل در طول حرفه‌اش در صنعت سینما و تلویزیون ترکیه در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها حضور داشته است. برخی از فیلم‌ها و سریال‌های معروف او عبارتند از:

– “Aşk-ı Memnu” (عشق ممنوع): این سریال محبوب، که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، نقش اصلی هانده ارچل را در آن داشت.

– “Fatmagül’ün Suçu Ne?” (گناه فاطمه چیست؟): این سریال موفق که در سال 2010 پخش شد، نیز نقش اصلی هانده ارچل را به عهده داشت.

– “Sıla” (سیلا): این سریال در سال 2006 پخش شد و هانده ارچل در آن نقش مهمی داشت.

– “Bana Artık Hicran De” (دیگر مرا حجاب بنام): این فیلم در سال 2008 اکران شد و هانده ارچل در آن بازی کرد.

– “Hayat Şarkısı” (ترانه زندگی): این سریال تلویزیونی که از سال 2016 تا 2017 پخش شد، نقش مهمی را بر عهده هانده ارچل گرفت.

این فقط چند نمونه از فیلم‌ها و سریال‌هایی است که هانده ارچل در آنها حضور داشته است. استعداد و بازیگری وی باعث شده است که در صنعت سینما و تلویزیون ترکیه تحسین بسیاری را به دست آورد.

نظرخودتان را ثبت نمایید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات