برسام یافته کیست؟ + سایه مادر برسام یافته

برسام یافته فرزند ساسی مانکن و سایه است؛ اما ساسی مانکن او را رها کرده و هم اکنون برسام با سایه زندگی می کند. در ادامه به معرفی برسام یافته می پردازیم پس همراه ما باشید.

  • برای دیدن سایت پدر برسام یافته، ساسی بت می توانید بر روی گزینه “ورود به وب سایت” که به راحتی در ابتدای مقاله قابل مشاهده است کلیک کنید.
برسام یافته کیست؟

برسام یافته کیست؟

برسام یافته حاصل ازدواج سایه ساسی مانکن یکی از خواننده سبک رپ و پاپ می باشد. زمانی که برسام به دنیا آمد ساسی مانکن او را گردن نگرفت و گفت اصلاً فرزند من نیست به همین علت سایه و برسام زندگی جداگانه‌ ای داشتند‌. این کودک ۷ سال دارد؛ مدتی قبل یک فیلم از برسام یافته در فضای مجازی منتشر شد که در این فیلم شاهین صمدپور با این کودک مصاحبه می‌ کرد و سوالاتی از قبیل اینکه آیا پدرت را دیده ای با پدرت را می شناسی از او پرسیده شد. او در پاسخ به سوال اینکه آیا پدرت را میشناسی گفت بله عکس هایش را دیدم. شاهین از او سوال کرد آیا علاقه داری تا به کنسرت پدرت بروی؟ او گفت یک بار به کنسرت پدرش رفته؛ اما ساسی مانکن هیچ توجهی به او کرده است.

برسام شخصیت جالبی دارد این که آهنگ هایی که پدرش می خواند را اصلاً گوش نمی کند. البته مادرش تا به حال با اجازه چنین کاری را نداده و آهنگ های پدرش را برایش پخش نکرده است. جالب است بدانید برسام علاقه زیادی به آهنگ های اندی دارد. مادر او در یکی از مصاحبه ها گفت خوشحالم که برسام آهنگ های اندی علاقمند است و چرت و پرت های ساسی مانکن را گوش نمی دهد.

سایه مادر برسام یافته

مادر برسام شخصی به نام سایه است که سال‌ ها قبل با ساسی مانکن وارد رابطه شد که حاصل این رابطه نیز یک فرزند پسر به نام برسام یافته می‌ باشد. البته ناگفته نماند که در حال حاضر این مادر و پسر به تنهایی زندگی می‌ کنند و هیچگونه حمایتی و پشتیبانی از طرف ساسی مانکن ندارند. حال به نظر می رسد که سایه در تلاش است تا فرزندش را از طریق فضای مجازی به شهرت برساند و او نیز همانند پدرش شناخته شده و مشهور شود.

برسام یافته و مادرش

برسام یافته و سایه با هم زندگی می کنند و به گفته سایه زندگی خیلی خوبی هم دارند. سایه از زمانی که ساسی مانکن را رها کرد هیچ میلی دیگر به ادامه دادن زندگی با ساسی نداشت و هیچ اصراری نیز نکرد. سایه اعتقاد دارد که ساسی مانکن آدم درستی نیست همین طور اگر درست بود که این چنین آهنگ هایی را نمی خواند و او می گوید خوشحالم که برسام در کنار خودم است و شبیه پدرش نمی شود.

چه حواشی جدیدی در خصوص رابطه برسام با پدرش منتشر شده است؟

با توجه به این که پدر برسام ساسی مانکن خواننده مشهور و پرحاشیه اهل ایران می‌ باشد. به همین دلیل این روزها در پیرامون این کودک نیز حاشیه‌ های بسیار زیادی مشاهده می‌ شود. حال ناگفته نماند که چندی قبل حواشی در خصوص رابطه او با پدرش منتشر شد که این حواشی بسیار جنجال آفرین شد و کاربران اینستاگرام تا مدت‌ ها در مورد آن به صحبت می پرداختند.

گفتنی است که برخی از منابع بیان کردند ساسی مانکن هیچگونه رابطه‌ ای با پسرش ندارد و حتی او را انکار می‌ کند و پسرش برسام را گردن نمی‌ گیرد. این موضوع جنجال آفرین شد و خیلی از کاربران اینستاگرام به انتقاد از ساسی مانکن پرداختند.

آیا ساسی مانکن پدر واقعی برسام یافته است؟

ساسی مانکن ظاهراً پدر واقعی برسام یافته است؛ اما فرزند خود را قبول نمی کند و همیشه او را انکار می کند و می گوید سایه و شخص دیگری رابطه داشته و این فرزند نیز از سایه است. نمی توان به طور قطعی گفت که چه کسی درست می گوید اما تمام شواهد گویای این است که برسام یافته فرزند ساسی مانکن و سایه می باشد.

چرا مادر برسام یافته اجازه گوش دادن وی به آهنگ های پدرش را نمی دهد؟

با توجه به این که اکثر موزیک های ساسی مانکن (خواننده معروف ایرانی) بسیار پرحاشیه هستند و برای کودکان و نوجوانان بدآموزی دارند. به همین دلیل مادر برسام یافته اجازه گوش کردن برسام به آهنگ‌ های پدرش را نمی‌ دهد.

هم چین جالب است بدانید چندی قبل مادر برسام که سایه نام دارد در یکی از گفتگوهای خود بیان کرد که به هیچ عنوان اجازه نمی‌ دهد تا برسام آهنگ‌ های پدرش را گوش کند و شخصیتی همانند ساسی مانکن را داشته باشد.

آدرس پیج این کودک در اینستاگرام چیست؟

این روزها این کودک در اینستاگرام فعالیت داشته و جالب است بدانید پیج ارش بیش از 154 هزار نفر هم فالوور دارا می باشد. اگر شما علاقه مند هستید تا به پیج برسام یافته دست یابید نام او را در قسمت جستجوگر این فضا وارد کنید به راحتی به جستجو پیج وی بپردازید.

مدیریت پیج او با سایه مادرش است و از روزمرگی ها و عکس های برسام در قالب پست و استوری دریافت خود به اشتراک می‌گذارد که هر کدام را به خود اختصاص می‌ دهند. برسان فن پیج های زیادی دارد که هوادارنش برای او ایجاد کرده اند.

  • اینستاگرام برسام یافته

عکس های این کودک را در کجا مشاهده کنیم؟

اگر علاقمند هستید تا به عکس های برسام یافته دست پیدا کنید می توانید نام او را در مرورگر گوگل وارد کنید و از این طریق به راحتی از سایت های متعدد به مشاهده عکس های بپردازید. این روزها از این کودک عکس های بسیاری در رسانه‌ها و شبکه‌ های اجتماعی منتشر شده است.

یک راه دیگر برای مشاهده تصاویر این کودکان وجود دارد که آن ها از طریق پیج اینستاگرام برسام می باشد. سایه در این پیج عکس ها و فیلم های زیادی از این کودک را در قالب پست و استوری برای هواداران به اشتراک گذاشته که هر کدام لایک و کامنت زیادی را به خود اختصاص داده‌ اند.

لایو برسام یافته در اینستاگرام

برسام یافته در لایو های خود و با سایه صحبت می‌کنند با این که او یک کودک هفت هشت ساله است؛ اما این لایوهای او بازدید زیادی را دریافت می کنند. اگر شما علاقه مند هستید تا اطلاعات زیادی است و ارسام دست پیدا کنید می توانید به پیج اینستاگرامی سایه و برسام سر بزنید و از این طریق پیگیر روزمرگی های این دو نفر باشید.

برسام یافته از کدام همسر ساسی به دنیا آمد؟

برسام حاصل ازدواج سایه و ساسی مانکن است. سایه اولین همسر ساسی مانکن می باشد و اگر شما نام او را در مرورگر گوگل وارد کنید می توانید به همه عکس های دسترسی پیدا کنید. برسام یافته، تنها پسر ساسان یافته می باشد؛ اما شاگردان می‌گیرد و می‌گوید من هیچ فرزندی از هیچ کسی ندارم.

فیلم جدید از برسام پسر ساسی مانکن تیتر جدیدی است که در اکثر سایت ها منتشر شده و همه افراد فکر می کنند که ساسی با پسرش برسام کلیپ ای را گرفته و در صفحه اش گذاشته اما چنین نیست.

این پسر در چه ورزشی فعالیت می کند؟

مادر برسام در یکی از گفتگوهای خود بیان کرده است که مدتی است فرزند خود را در کلاس‌ های کاراته ثبت نام کرده است و پسرش از مهارت خوبی در این ورزش برخوردار است. هم چنین چندی قبل کمربند کاراته را هم گرفته است. حال با توجه به این که این روزها مادر برسام یافته اینستاگرام پسر خود را به مرکز فعالیتش تبدیل کرده است. به همین دلیل اگر به پیج اصلی برسام یافته مراجعه نمایید.

می‌ توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با فعالیت‌ های برسام به دست آورید. هم چنین تا حدودی می توانید به مشاهده بیوگرافی برسام یافته هم بپردازید. برای پیدا کردن پیج برسام یافته هم کافی است تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید و نام او را به صورت کامل جستجو کنید.

شغل سایه مادر برسام یافته چیست؟

در حال حاضر اطلاعات کاملی در مورد شغل مادر برسام در دسترس نمی‌ باشد. اما با این حال برخی از منابع بیان کردند که مادر برسام در یک خانواده ثروتمند به دنیا آمده و بزرگ شده است که از نظر مالی هیچگونه دغدغه‌ ای ندارد.

سوالات متداول

  1. برسام یافته کیست؟

    برسام یافته فرزند ساسان یافته و همسرش سایه می باشد اما این خواننده اصلا فرزند خود را گردن نمی گیرد.

  2. برسام یافته در حال حاضر با چه کسی زندگی می کند؟

    برسام یافته حاصل ازدواج سایه همسر اول ساسان است؛ ولی از بدو تولد این کودک این خواننده او را گردن نگرفت و گفت من اصلاً فرزندی از سایه ندارم.

  3. چگونه به تصاویر برسام دسترسی داشته باشیم؟

    شما می‌ توانید اسم کودک را در مرورگر گوگل وارد کنید و یا از طریق پیج اینستاگرامی شخص به تمام عکس های این شخص دسترسی پیدا کنید.

  4. آیا برسام یافته برادر هم دارد؟

    برسام تنها فرزند ساسی مانکن است و هیچ برادر یا خواهری ندارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل