برنده دوئل اورونوف و رضائیان برنده دربی 104 است

کمتر از 24 ساعت دیگر به شروع دربی 104 باقی مانده است و هواداران دو تیم در شرایط متفاوتی به این دیدار حساس می نگرند. با توجه به اتفاقات و حواشی اخیر، آبی ها با امیدواری کمتر نسبت به هواداران تیم قرمز پایتخت چشم به انتظار شروع این مسابقه هستند.

برنده دوئل اورونوف و رضائیان برنده دربی 104 است

اما شاید بد نباشد بدانید در تاریخ مسابقات دو تیم همیشه تیم ضعیف تر، بازنده نبوده و در بسیاری از موارد هم برنده از زمین مسابقه خارج شده است. دربی جنگ لحظه ها است و تیمی که بتواند به لحاظ روانی بیشتر خودش را کنترل کند و از حداقل موقعیت ها به گل برسد، برنده بازی است و نتیجه آن اصولاً به رتبه دو تیم در جدول و حتی کیفیت بازیکنان خیلی ارتباطی ندارد.

در دربی 104، چشمان هواداران استقلال به رامین رضائیان خواهد بود و امید هواداران پرسپولیس به حرکات انفرادی اوستون اورونوف ازبک.

نکته جالب اینکه پست بازی این دو بازیکن در یک منطقه از زمین است و قدرت هر دو تیم هم در همان جناح می باشد. استقلالی ها با زوج سازی اسلامی و رامین رضائیان همواره از جناح راست خطرناک بوده اند و پرسپولیس نیز نشان داده با زوج سازی میلاد محمدی و نفوذهایش و اورونوف، یک زوج مهارناپذیر در جناح چپ خود ایجاد کرده است. احتمالاً  در این دیدار شاهد دوئل های دیدنی بین رضائیان و اورونوف در این دیدار خواهیم بود.

دوئلی از جنس سماجت و شکست ناپذیری رامین در دوئل های تک به تک و اعتماد ه نفس اورونوف در دریبل هر بازیکنی از مقابل خود.

نکته حساس ماجرا جائیست که بدانیم در صورت نفوذ بی رویه رضائیان، فضای پشت سر او برای مانور اورونوف خالی خواهد بود که باید دید کادر فنی استقلال چه تدبیری برای این موضوع خواهد کرد و آیا رضائیان را برای مهار اورونوف نگه می دارد و دستور حمله به جلالی و استفاده از فضای پشت سر ایوب العملود داده می شود؟

با توجه به سرعت اسلامی، احتمالاً کادر فنی پرسپولیس به میلاد محمدی اجازه نفوذ چندانی به مدافع چپ سرخ ها نخواهد داد تا بتوانند اسلامی را مهار کنند.

هر چه که هست، این دیدار جنگ مدافعین کناری دو تیم خواهد بود که جذاب ترین آن، دوئل بین رامین رضائیان با انگیزه فوق العاده بالا برای گلزنی مقابل تیم سابقش و اوستون اورونوف تکنیکی و سرعتی که حرکاتش یادآور حرکات علی کرییمی برای پرسپولیسی ها است، خواهد بود.

نکته بسیار مهم در این دیدار و دوئل های تک به تک اینکه اگر بازیکنی بخواهد با انگیزه شخصی و کل کل با بازیکن حریف وارد بحث های حاشیه ای شود، نه تنها تمرکزش را از دست خواهد داد بلکه با لو دادن توپ در میانه میدان به واسطه یک دریبل ناموفق (لائی اشتباه) به ضرر منافع تیمی اش حرکت کرده است.

 

پی نوشت: پرسپولیس نشان داده بیشتر وزن حرکات تهاجمی اش به اورونوف وابسته است و در زمانی که بازیکنان نمی دانند به کدام بازیکن پاس بدهند، تنها توپ را به اورونوف می رسانند و شاید مسدود کرد راه های رسیدن توپ به این بازیکن، تا حد زیادی از قدرت تهاجمی پرسپولیس بکاهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل