برنده مسابقات جنسی اروپا کیست؟  + قهرمان مسابقات سکس اروپا

برنده مسابقات جنسی اروپا کیست؟ 

برنده مسابقات جنسی اروپا ماریا زادراوک که با نام مری شیرین، Sweet Mery نیز شناخته می شود، قهرمان مسابقات سکس اروپا شد. او گفت که با پول جایزه خود، یک جراحی بزرگ کردن سینه انجام خواهد داد. بدین ترتبی، او از سایز D به سایز F خواهد رفت تا از سایر رقبای زن در رقابت های آینده متمایز شود. در برخی از کشورهای اروپایی سکس به عنوان یک ورزش طبقه بندی شده و مسابقاتی هم در این حوزه برگزار می شوند.

 

برنده رقابت‌های جنجالی سکس اروپا می‌گوید که در حال گرفتن «سینه های جدید» بزرگی است. بنابراین او بزرگترین سینه ها در مسابقات جهانی بعدی را خواهد داشت. ماریا زادراوک، علیرغم تنها یک اجرا در این رویداد که قرار بود در آن برنده 860000 پوند شود، خود را به عنوان برنده مسابقه در رسانه های اجتماعی اعلام کرد.

 

بیشتر بخوانید: مسابقات سکس سوئد و نکات جالب درمورد آن! + عکس

 

قهرمان مسابقات سکس اروپا

در مسابقات سکس اروپا و پس از اینکه تعدادی از ستاره‌های بزرگسال این رویداد را ترک کردند، در چشم مردم جهان بدنام شد. اما ماریا به جای نگاه کردن به گذشته، مشتاقانه منتظر مسابقات جهانی سکس است که اواخر امسال برگزار می شود. او گفت: “به زودی سینه های جدیدی خواهم داشت تا از “گروه مرگ” در مسابقات قهرمانی جهان نجات پیدا کنم.”

برنده مسابقات جنسی اروپا کیست

وی ادامه داد: من می خواهم بزرگترین قهرمانی را داشته باشم و می خواهم به خودم کمک کنم تا آن را ببرم. این زن کروات 27 ساله که مقیم آلمان است، گفت که از سایز سینه D به F می رود، تا سینه های بزرگتری داشته باشد. او فاش کرد: “من اخیرا لب هایم جراحی کرده و جراحی زیبایی سینه هایم را نیز، ماه آینده انجام خواهم داد.

 

بیشتر بخوانید: رکوردهای سکس جهان که باعث تعجب شما می شوند!

 

رابطه جنسی با 50 مرد به طور همزمان

خانم ماریا گفت که قبل از مسابقات جهانی در مسابقات قهرمانی جنسی آسیا و استرالیا شرکت خواهد کرد. ماریجا همچنین فاش کرد که هنوز در حال کار بر روی یافتن یک شرکت تولیدی است که بتواند به او کمک کند تا رویای خود را برای داشتن رابطه جنسی همزمان با 50 مرد محقق کند. او قبلاً گفته بود حتی زمانی که به عنوان پیشخدمت در کرواسی کار می کرد، این رویا را در سر داشت.

رابطه جنسی با 50 مرد

ماریا گفت: سکس می تواند روحیه همه را بالا ببرد. تا آنجا که به محبوبیت مربوط می شود، من دوست دارم در سطح بالایی باشم و برای بزرگترین تولیدات فیلم های پورن جهان بازی کنم. دوست دارم با 50 مرد فیلمبرداری کنم. باید بگوییم، او زمانی که به عنوان نماینده کشورش وارد مسابقات سکس اروپا شد به شهرت رسید.

 

بیشتر بخوانید: سکسی ترین زنان سال 2023 چه کسانی هستند؟ (عکس های داغ 18+)

 

حواشی مسابقات سکس اروپا

این مسابقه شش هفته‌ای با هیاهوی زیادی آغاز شد که 16 شرکت کننده بزرگسال از سراسر قاره در مکانی مخفی در نزدیکی گوتنبرگ، سوئد حاضر شدند. اما ظاهراً این رویداد به زودی به “آشوب” تبدیل شد. آقای ریدل، یک ستاره پورن که به نمایندگی از اسلوونی در مسابقه افتتاحیه انتخاب شد، گفت: «ابتدا دستور داده شد که این محل را ترک کنیم.»

مسابقات سکس اروپا

او گفت که این تجربه “کمی همانند شکنجه” بود. یکی دیگر از ادعاهای مطرح شده علیه برگزارکنندگان این بود که از شرکت کنندگان انتظار می رفت در همان تخت هایی بخوابند که حداقل 45 دقیقه در روز را صرف رابطه جنسی در آن می کردند. برگزارکننده مسابقه دراگان بارتیک ادعا کرد که شرکت کنندگان الکل به همراه آورده و غیرحرفه ای عمل کرده اند.

 

در یک لحظه هم، فلش بارتیک یک گوشی را از دست یکی از رقبا به صورت زنده در اینستاگرام گرفت. اینکار باعث بروز دعواهایی در حین این مسابقات هم شد. تقریباً همه شرکت کنندگان پس از این حادثه بین تالیا مینت رقیب اوکراینی و براتیک، مسابقات را ترک کردند. ولی حالا قرار است مسابقات دوباره اجرا شده و شرکت کنندگان از همین حالا در حال کار بر روی خودشان هستند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات