بزرگترین باسن دنیا  + بزرگترین باسن طبیعی دنیا

بزرگترین باسن دنیا 

بزرگترین باسن دنیا متعلق به یک زن ورزشکار برزیلی است. این زن چندی پیش درمورد معایب و چالش های داشتن باسن بزرگ و طبیعی صحبت کرده است. باید بگوییم که این زن در ماموریت به دست آوردن “بزرگترین باسن جهان” مشکل بزرگی را که در باشگاه با آن روبرو می شود به اشتراک می گذارد. او می گوید که باسن بزرگش مانع از حرکت آزاد در حین وزنه زدن می شود.

 

ونسا آتایدس، بدنساز برزیلی، مشکلی را که اغلب هنگام ورزش در باشگاه با آن مواجه می‌شود، فاش کرد. عضلات سرینی او اغلب سر راه او قرار می‌گیرد. اما او اجازه نمی دهد که این مشکل، او را متوقف کند! زنی که خواهان “بزرگترین باسن دنیا” است، در مورد اتفاق ناگواری که اغلب در حین ورزش با آن روبرو می شود، صحبت کرد.

 

بزرگترین باسن طبیعی دنیا

ونسا آتایدس مصمم است که باسن خود را بدون اینکه زیر تیغ جراحی برود بزرگ کند. بنابراین برای افزایش منحنی های خود به روش طبیعی، او به باشگاه می رود. این هفته در اینستاگرام، او کلیپی از خود در حال انجام برخی تمرینات زمینی روی تشک یوگا به اشتراک گذاشت. او یک سوتین ورزشی صورتی روشن و شلوار لگ رنگی کراواتی در حین انجام حرکات دشوار به تن داشت.

بزرگترین باسن دنیا 

این زن 38 ساله اهل برزیل یکی از زانوهای خود را به سمت قفسه سینه خود کشید و زانوی دیگر را دراز کرد. اما به دلیل بزرگی باسنی که دارد، پای ونسا قادر به رسیدن به زمین نبود! باید بگوییم که او فاش کرد: بسیاری از مردم از من می پرسند که آیا اندازه باسن من مانع چیزی است یا خیر؟ و بله، توجه کنید که من نمی توانم مانند بسیاری از آدم ها، پایم را روی زمین بگذارم.

 

بیشتر بخوانید: زنی که چاق ترین واژن جهان را دارد + عکس

 

واکنش کاربران به عکس های باسن ونسا آتایدس

پست اینستاگرامی این زن بیش از 1300 لایک به دست آورد – و بسیاری از آنها نتوانستند در مقابل جذابیت باسن این بدنساز پر زرق و برق مقاومت کنند. برخی از طرفداران مشتاق حتی به او پیشنهاد دادند که در ورزشگاه نیز به او کمک کنند. یکی از فالوورهای او گفت: این همان چیزی است که من می خواهم داشته باشم. دیگری هم گفت: من می توانم به تو کمک کنم آن پاها را بلند کنی.

کاربر سوم نوشت: من باسن شما را خیلی دوست دارم. در همین حال، فالوور چهارم اضافه کرد: ونسا – تو زیبا و داغ هستی. با توجه به اینکه او برای حفظ اندام خود بسیار تلاش می کند، ما تعجب نمی کنیم که ونسا این همه توجه آنلاین را به خود جلب کند. این زن 35 ساله آنقدر مصمم است که به یک باسن 130 سانتی متری دست یابد.

 

اهداف ونسا آتایدس از بزرگ کردن باسن خودش چیست؟

جالب است بدانید که هر روز ساعت 4 صبح از خواب بیدار می شود تا به باشگاه برود. او هر 24 ساعت 6 وعده غذایی پر پروتئین می خورد تا عضله بسازد و به بدنش کمک کند تا بعد از تمرین خود را ترمیم کند. و برخی از غذاهای مورد علاقه این 35 ساله شامل موادی مانند سفیده تخم مرغ و گوشت قرمز است. اینها کمک می کند که او باسن بزرگتری داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: زنی با بزرگ ترین سینه ها در اتریش + عکس

 

برای اطمینان از دریافت تمام مواد مغذی مورد نیاز، او همچنین مکمل‌ها را مصرف می‌کند تا بتواند به او کمک کند. ونسا به رسانه‌ها گفت: می‌دانم که این یک اعتیاد است. وقتی به هدفی می‌رسم، متوقف نمی‌شوم، بیشتر می‌خواهم. امروز می‌خواهم بزرگترین باسن طبیعی را در برزیل داشته باشم. اما می‌دانم که وقتی به آن رسیدم، می خواهم بزرگترین در جهان را داشته باشم.

 

بهترین راه برای داشتن باسن بزرگ‌ چیست؟

خوردن غذای مناسب می‌تواند اندازه باسن را به طور طبیعی افزایش دهد. غذاهایی که این توانایی را دارند که باسن شما را بدون ورزش بزرگتر کنند، در واقع می توانند باعث افزایش وزن کلی نیز شوند. این به این دلیل است که شما نمی توانید تصمیم بگیرید که در کجای بدن خود می خواهید چربی اضافه کنید. اما با تمرینات ورزشی و خوردن این خوراکی ها، به این هدف خواهید رسید.

بزرگترین باسن دنیا متعلق به این خانم است

 

با این حال، می‌توانید انتخاب‌های غذایی درستی داشته باشید و جایگزین‌های سالم‌تری برای غذاهای ناسالم سرخ‌شده انتخاب کنید. مثلا، یک فنجان خرما می تواند 500 کالری به شما بدهد. اینها همه کالری های سالمی هستند که در داخل بدن وجود دارد. خوردن خرما یا خوردن شیک با مقدار زیادی خرما می تواند راهی عالی برای افزایش کالری دریافتی روزانه و کمک به افزایش وزن باشد.

 

بیشتر بخوانید: دختری که با عمل جراحی تبدیل به عروسک باربی شد + عکس

 

همچنین، کشمش و آلو دارای کالری بسیار بالایی هستند و بیش از 400 کالری در یک وعده به اندازه فنجان دارند. یک فنجان نارگیل خرد شده حدود 283 کالری به شما می دهد. یا یک فنجان برش های آووکادو حدود 235 کالری دارد و یک فنجان انجیر تازه دارای 167 کالری است. به علاوه، یکی از غذاهای مورد علاقه ما برای بزرگ شدن باسن، کره بادام زمینی است که فواید سلامتی زیادی دارد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل