بهترین آهنگ پویان مختاری

بهترین آهنگ پویان مختاری را در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار می دهیم. پویان مختاری خواننده پاپ و محبوب ایرانی می باشد که در سال 1369 در شهر ایذه چشم به جهان گشود. پویان فرد موفقی در خوانندگی بود و در سال 1384 اولین آلبوم خود را منتشر کرد. او از دانشگاه اصفهان مدرک نقشه کشی صنعتی را دریافت نمود. خواننده مطرح ایرانی کار خود را با موسیقی پاپ آغاز نمود و بعد از مدتی وارد رپ به زبان بختیاری شد. مختاری تمام شعرهای آهنگ های خودش را تنظیم نموده است و علاقه زیادی به این کار دارد. در ادامه این مطلب با همراه باشید.

بهترین آهنگ پویان مختاری
بهترین آهنگ پویان مختاری

بهترین آهنگ های پویان مختاری

پویان مختاری آهنگ های زیادی را روانه بازار نموده است که در این مطلب به معرفی انها می پردازیم. این آهنگ ها عبارتند از؛ کینه، به نام عروسی، بده چپ بده راست، بختد دیوونه، کوه آهن، مرده پرست، نونم چمه، پاشو بیا، تش و کارت، پیا، وابستت، یه جا روشن و غیره که در این آهنگ ها پویان خوب درخشید و طرفداران زیادی را به جذب کرد. پویان مختاری یکی از بهترین خوانندگان کشور ایران می باشد که کارهای محبوب زیادی را تولید کرده است. به عبارت دیگر اغلب آهنگ های پویان مختاری محبوب هستند و کیفیت بالایی را دارند.

آهنگ محبوب پویان مختاری

پویان مختاری (Pooyan Mokhtari) خواننده محبوب و مشهور ایران در طول سال های اخیر می باشد. پویان مختاری در همان کودکی علاقه زیادی به موسیقی پیدا کرد و تصمیم گرفت تا در بزرگسالی فعالیت خودش را به عنوان یک خواننده آغاز کند. او زمانی که در کشور ایران حضور داشت کار خودش را به عنوان خواننده آغاز کرد و در همان سال های ابتدایی طرفداران زیادی را به دست آورد. پویان مختاری برای گسترش فعالیت خود، ایران را به مقصد کشور های خارجی ترک کرد. پویان در خارج با هنرمندان بزرگی همکاری کرد و توانست طرفداران زیادی را به دست بیاورد. آهنگ آهای گل، پیا، لرکه لرکه و… از مهم ترین آهنگ های پویان مختاری می باشد.

آهنگ پویان مختاری

پویان مختاری در شبکه های مجازی حضور گسترده ای دارد. این خواننده ایرانی تیک آبی اینستاگرام را نیز دریافت کرده است. آهنگ های پویان مختاری از طریق اغلب سایت ها و رسانه ها منتشر می شود و در اختیار کاربران قرار می گیرد. در طول چند ماه اخیر پویان مختاری یک سایت برای انتشار کار های خود تاسیس کرد. بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که پویان مختاری یکی از بهترین و ماهر ترین خوانندگان ایران در طول چند دهه اخیر می باشد. آقای پویان مختاری علاوه بر موسیقی در عرصه تبلیغات، مدلینگ و… نیز فعالیت می کند. او در سال های اخیر سرمایه بسیار زیادی را به دست آورد و نام خودش را به عنوان یک چهره محبوب و موثر در کشور ایران ثبت کرد. بخش عمده موفقیت پویان مختاری به خاطر همکاری با خوانندگان و هنرمندان مشهور کشور های خارجی می باشد.

برای دانلود آهنگ های محبوب پویان مختاری می توانید نام او را در مرورگر های مجازی جست و جو کنید.

نظرخودتان را ثبت نمایید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات