بهترین زمان رابطه جنسی  + در چه ساعاتی رابطه جنسی داشته باشیم؟

بهترین زمان رابطه جنسی 

بهترین زمان رابطه جنسی در طول شبانه روز در چه ساعاتی است؟ داشتن رابطه جنسی ممکن است آخرین چیزی باشد که وقتی صبح از خواب بیدار می شوید به آن فکر می کنید، اما شاید این کار را انجام دهید. به نظر می رسد که مزیت های زیادی برای رابطه جنسی در زمان صبح وجود دارد. به هر حال همیشه مهم است که روزتان را خوب شروع کنید.

 

از یک صبحانه خوب گرفته تا آبرسانی به پوست و اطمینان از اینکه برای شروع روز آماده هستید، چیزهای دیگری هم وجود دارد. به نظر می رسد یکی از سالم ترین راه ها برای بیدار شدن به چیزی که می خورید مرتبط نیست – در واقع مربوط آن پایین های بدن است. دکتر فرزانه خان از تقویت حافظه و سیستم ایمنی تا تسکین اضطراب، از فواید رابطه جنسی در زمان صبح می گوید.

 

در چه ساعاتی رابطه جنسی داشته باشیم؟

متخصص روابط جنسی می‌گوید دلایل شگفت‌انگیزی وجود دارد که چرا باید نفس صبحگاهی را در آغوش بگیرید و صبح‌های خود را با کمی سکس چاشنی کنید. دکتر فرزانه گفت: به طور کلی، رابطه جنسی برای سلامت قلب و عروق، سلامت روان و همچنین کیفیت روابط بسیار مفید است، اما بسیار بیشتر از آن است.

بهترین زمان رابطه جنسی 

بهترین زمان رابطه جنسی در طول شبانه روز

 

ثابت شده است که رابطه جنسی باعث کاهش خون، فشار، تسکین استرس و اضطراب و حتی تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. بنابراین، بیایید با آن روبرو شویم، رابطه جنسی همیشه سرگرم کننده است، اما آیا می دانستید سکس صبحگاهی بیشتر درمانی است؟ ثابت شده است که سکس در زمان صبح خلق و خوی شما را تقویت می کند که می تواند در روز مفید باشد.

 

این پزشک اضافه کرد: اگر ساعت بدن خود را دنبال کنید، متوجه خواهید شد که سطح هورمون ها از جمله تستوسترون و استروژن به طور طبیعی در زنان و مردان اول صبح بسیار بالاتر است. رابطه جنسی به ترشح “هورمون های شادی” مانند اکسی توسین و دوپامین، و افزایش این هورمون‌ها می انجامد. به این معنی است که شما در طول روز احساس آرامش و نشاط بیشتری خواهید داشت.

 

بیشتر بخوانید: متوسط طول مدت زمان رابطه جنسی در مردان چقدر است؟

 

فواید رابطه جنسی صبحگاهی چیست؟

همه ما هر از گاهی احساس استرس می کنیم و در حالی که رابطه جنسی ممکن است آخرین چیزی باشد که در اول صبح به ذهن شما می رسد، در واقع می تواند ابزاری قدرتمند برای تسکین استرس و حتی اضطراب جنسی باشد. استرس می تواند به طرق مختلف از سردرد، بی خوابی گرفته تا افسردگی مزمن و حتی اختلال در عملکرد جنسی ظاهر شود.

 

در حالی که استرس باعث کاهش میل جنسی در مردان و زنان می شود، رابطه جنسی صبحگاهی فعالیت هورمون ها را افزایش می دهد. این به نوبه خود به کاهش استرس کمک می کند. در موارد اضطراب جنسی نیز، رابطه جنسی صبحگاهی می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

 

1. تقویت سیستم ایمنی بدن

با تغییر فصول، متأسفانه همه ما خود را نسبت به بیماری ها مستعدتر می‌یابیم، به خصوص اگر بچه‌های کوچکی داشته باشیم. با این حال، آیا می‌دانستید که از نظر علمی ثابت شده است که افرادی که از نظر جنسی فعال هستند، کمتر مریض می شوند؟ داشتن رابطه جنسی در صبح به طور قابل توجهی تولید ایمونوگلوبولین (IgA) را در بدن شما افزایش می دهد.

بهترین زمان رابطه جنسی در طول شبانه روز

 

ایمونوگلوبولین یک آنتی بادی است که نقش اساسی در عملکرد ایمنی غشاهای مخاطی ایفا می کند. بنابراین سطوح بالاتر آن می تواند به هشدار دادن به باکتری ها و بیماری ها کمک کند. البته مراقبت از خود در مورد سیستم ایمنی شما نیز بسیار مهم است. بنابراین مطمئن شوید که درست غذا می خورید، فعال می مانید و خواب کافی دارید. این به میل جنسی شما نیز کمک می کند.

 

اگر اهل صبح نیستید، می‌دانید که فراموش کردن ساده‌ترین چیزها قبل از قهوه چقدر آسان است. با این حال، افزایش گرمای بین صفحات هنگام بیدار شدن از خواب می تواند به رفع مه مغزی و تقویت حافظه شما کمک کند. دکتر فرزانه گفت: رابطه جنسی صبحگاهی با هجوم ناگهانی هورمون ها به مغز به فعال شدن مغز کمک می کند.

 

بیشتر بخوانید: چگونه رابطه جنسی طولانی داشته باشیم و دیر ارضا شویم؟

 

2. تقویت حافظه و کارکرد بهتر قلب

مطالعات نشان می دهد کسانی که اول صبح رابطه جنسی دارند، به دلیل افزایش فعالیت هورمونی در هیپوکامپ (بخشی از مغز مسئول یادگیری و حافظه است)، حافظه بهتری خواهند داشت. برانگیختگی جنسی ضربان قلب را افزایش می دهد و به گردش خون در بدن کمک می کند. در نهایت این برای سیستم قلبی عروقی شما هم عالی است.

 

به ویژه مردان، فواید زیادی از رابطه جنسی می بینند و مطالعات نشان می دهد که می تواند خطر بیماری قلبی و حتی سرطان پروستات را کاهش دهد. زندگی روزمره ممکن است کمی پر هیجان باشد، بنابراین اگر خاموش کردن در شب برای شما کمی دشوار است، مطمئنا تنها نیستید. زیرا از هر سه نفر در بریتانیا یک نفر از مشکلات مربوط به خواب رنج می برد.

 

3. خواب بهتر و عمیق تر

دکتر فرزانه افزود: گاهی خوابیدن ممکن است دشوار باشد. استرس های زندگی روزمره گاهی اوقات خواب شبانه سالم را برای فرد دشوار می کند. با افزایش سن، سطح هورمون ها شروع به کاهش می کند که دوباره می تواند منجر به مشکلات خواب شود، به ویژه در زنانی که به یائسگی نزدیک می شوند. بزرگسالان هر شب حداقل به هفت ساعت خواب با کیفیت نیاز دارند تا بدن بتواند خود را ترمیم کند.

بهترین زمان رابطه جنسی در طول شبانه روز

 

کمبود خواب با چندین بیماری مزمن مانند بیماری قلبی، فشار خون بالا، دیابت، چاقی و افسردگی مرتبط است. به طور طبیعی، رابطه جنسی برای زنان باعث افزایش قابل توجهی در سطح استروژن می شود. ثابت شده است که این فعالیت لذت بخش به تقویت و تنظیم چرخه REM کمک می کند که منجر به افزایش کیفیت خواب می شود.

 

برای مردان، رابطه جنسی صبحگاهی به تنظیم قشر جلوی مغز کمک می کند – ناحیه ای از مغز که به هوشیاری و فعالیت ذهنی کمک می کند. بنابراین، اگر به دنبال دلیل موجهی برای چرت زدن و داشتن 10 دقیقه بیشتر در رختخواب هستید، خواب را فراموش کنید – زیرا که سکس صبحگاهی پاسخ شماست.

 

بیشتر بخوانید: زندگی عجیب مرد معتاد به رابطه جنسی و رازهای ناگفته او + عکس

 

اگر دچار اختلالات جنسی بودیم چه؟

اول صبح، شما و همسرتان در یک وضعیت بسیار خاص هستید، یعنی هر دو در یک سطح صمیمیت هستید و سطح انرژی یکسانی دارید. اما اگر با اختلال عملکرد جنسی دست و پنجه نرم می کنید، سعی کنید برای رفع هر گونه مشکل اساسی به دنبال کمک حرفه ای باشید. یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین روش‌های درمانی موجود، پی آر پی یا سلولار ماتریکس است که ترکیبی از فناوری PRP با اسید هیالورونیک است.

 

PRP با استخراج مواد مغذی از جمله فاکتورهای رشد و پلاکت‌ها از خون و تزریق مستقیم آن‌ها به ناحیه درمان، توانایی‌های درمانی طبیعی بدن را مهار می‌کند. در موارد اختلال عملکرد جنسی، واکسن PRP به نواحی آلت تناسلی و واژن تزریق می شود تا رشد بافت را تقویت کند. این واکسن فعالیت سلولی را در این ناحیه تقویت می کند تا اختلالات در حین رابطه جنسی برطرف شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل