بهترین پوزیشن های رابطه جنسی در زمستان +  

پوزیشن هاي‌ خفن مخصوص رابطه جنسی زوج ها نیازمند فصل هاي‌ خاص اسـت و ما بهترین روشها را برای شـما در زمستان می‌خواهیم معرفی کنیم در ادامه با 8 پوزیشن سکس مخصوص فصل زمستان کـه شـما را گرم میکند «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

بهترین پوزیشن های رابطه جنسی در زمستان

در حقیقت، پوزیشن‌هاي‌ سکس زیادی وجوددارد کـه بـه عنوان یک گرم کننده طبیعی بدن عمل می کند تا اصطکاک بسیار مورد نیاز بین شـما و شریک زندگیتان را در ماه‌هاي‌ سردتر ایجاد کند. نتیجه دو فرد بسیار راضی اسـت کـه می توانند برای گرم ماندن در تمام زمستان بـه روش‌هاي‌ متنوع‌تر و پیچیده‌تر انگشت پا تکیه کنند.

 

 

8 پوزیشن سکس مخصوص فصل زمستان

برای کمک بـه شـما دراین زمینه، از چند متخصص سکس خواستیم تا پوزیشن‌هاي‌ جنسی خاصی را کـه بیشترین تماس بدن با بدن را ارائه میدهند، بـه اشتراک بگذارند. در زیر، هشت مورد از بهترینها را خواهید یافت.

 

بیشتر بخوانید: رابطه سکس با چند نفر + پوزیشن خاص «رابطه جنسی»

 

اغوش گرفتن از عقب

عاشق در آغوش گرفتن، گرم ماندن و دراز کشیدن هستید؟ این موقعیت برای شماست.آنجلا واتسون، درمانگر جنسی می گوید: «کنار هم یکی از صمیمی ترین حالت هایي اسـت کـه میتوانم بـه ان فکر کنم. “برای انجام این وضعیت، بـه پهلو رو بـه طرف شریک زندگی خود دراز بکشید. یک نفر پای بیرونی خودرا روی لگن شریک زندگی خود می پیچد کـه بـه اسانی از شریک زندگی خود نفوذ می کند.”

بهترین پوزیشن های رابطه جنسی در زمستان

 

 

سورتمه سواری

با استفاده از CAT «تکنیک همسویی همسویی» تماس و لذت بدن را بـه حداکثر برسانید.Gigi Engle، کارشناس جنسی و صمیمیت SKYN توضیح میدهد: «مسیونری شوید، اما بـه جای بالا و پایین رفتن، بدن همسرتان را بالا و پایین ببرید». داری روی او می لغزی، انگار کـه از تپه‌اي پوشیده از برف پایین می‌ری.باسن خودرا بـه طرف شریک زندگی خود خم کنید تا او بتواند کلیتوریس خودرا بـه لگن شـما بکوبد تا واقعاً ان آتش روشن شود.

 

داگ استایل

با این نگاه آتشین بـه سگی کـه از بین رفته اسـت، زیر پوشش گرم بمانید.آدینا محللی، کارشناس سلامت جنسی، توضیح می دهد: «بـه‌جای این کـه روی چهار دست و پا قرار بگیرند، پاهای هردو طرف صاف اسـت – بنابر این هردو روی شکم خود دراز می کشند».برای قرار گرفتن دراین حالت، بـه سبک سگی معمولی شروع کنید، سپس بـه حالت جمع شده بروید.

 

 

4. HiberMating

برای تماس پوست بـه پوست بهینه، HiberMating را امتحان کنید.مارکوس انور، یکی از بنیانگذاران OhMy.ca توضیح می دهد: “این پوزیشن رابطه جنسی یک حالت کلی لذت اسـت کـه زمانی انجام می شود کـه هردو طرف ایستاده باشند.” شریک زن یکی از پاهای خودرا دور کمرش می‌پیچد. سپس روی پایش می گیرد .

ودر حالی کـه وزنش رابا دست دیگرش روی پشتش نگه می‌دارد، وی را نزدیک‌تر میکند. دراین حالت، او میتواند شانه‌هایش را در آغوش بگیرد. در شدت و عمق رانش در حالی کـه بدن خودرا برای گرما بـه هم می‌مالند.»

 

بیشتر بخوانید: پوزیشن مورد علاقه سکس پورن استار سابق چیست؟ «تصاویر هات»

 

در زیر پتو

نمیخواهید از زیر پتو بیرون بیایید؟ دراین موقعیت، شـما وادار نیستید.کایل سودن، کارشناس سلامت جنسی و روابط در Doctor-4-U میگوید: «اگر قبلاً شریک زندگی خودرا از پشت در آغوش می گیرید .

 

شروع کردن بسیار آسان اسـت. “هردو شریک می توانند بـه نظارت زاویه و عمق نفوذ کمک کنند در حالی کـه هردو در یک دیگر قرار میگیرند. این وضعیت همچنین دستان شـما را آزاد می کند تا شریک خودرا بگیرید، بـه کلیتوریس او برسید یا آن ها را بـه اسانی در موقعیتی کاملا متفاوت قرار دهید. “

 

 

6. زمستان “T”

این وضعیت، اندام ها را بر روی اندام ها عبور می دهد تا تمام اعضای بدن گرم و برشته بماند.پزشک استیو مک‌گاف توضیح میدهد: «زن بـه پشت روی تخت دراز میکشد و پاهایش را تا سینه‌اش می کشد، در حالی کـه مرد مانند حرف «T» عمود بر او دراز میکشد و وارد او می شود. سپس اجازه میدهد پاهایش روی باسن مرد دراز بکشد.»در پایان، این موقعیت مانند یک دانه برف پیچیده بـه نظر می‌رسد.

 

8 پوزیشن سکس مخصوص فصل زمستان

شاید بـه اندازه قاشق زدن زیر پتو راحت نباشد، اما قطعا بـه همان اندازه گرم اسـت.سودن میگوید: «با پاهایتان روی زانو بنشینید و از شریکتان بخواهید روی شـما بنشیند و پشتش را روی سینه‌تان قرار دهید». «می توانید اجازه دهید شریک دریافت‌کننده بازرسی را در دست بگیرد، در حالی کـه شـما آزاد هستید و دست‌هایتان را بـه عقب خم کنید تا بـه عمق بیشتری نفوذ کنید.»

 

8. صندلی داغ

وقتی دما پایین می‌آید، این جا جایی اسـت کـه میخواهید بنشینید.Manuela Iancu از Sexbroker توضیح می دهد: “روی لبه تخت یا روی یک صندلی بنشینید و پاهای خودرا روی زمین قرار دهید..

 

بیشتر بخوانید: محبوب ترین پوزیشن سکس در 2024 «+ویژه آمریکا و آسیا»

 

” او میتواند با فشار دادن بازوهای صندلی یا فشار دادن پاهایش بـه سمت شـما عقب و جلو شود. او میتواند با قوس دادن بـه پشت و فشار دادن پشتش، زاویه ورود را بازرسی کند. کشاله ران شـما، و این ان را بـه یکی از بهترین پوزیشن هاي‌ سکس برای هر دوی شـما تبدیل می کند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل