بیوگرافی + آغاز خوانندگی سونیه

سونیه (انگلیسی Sunye) از خوانندگان محبوب در کره جنوبی می باشد که بیشتر به عنوان رهبر سابق و خواننده اصلی گروه دختران شگفت انگیز به شهرت رسید. فعالیت در عرصه موسیقی سانیه را به موفقیت های زیادی رساند و توانست آلبوم و تک آهنگ های زیادی را روانه بازار موسیقی کرد. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و آثار سون یه بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی

سانیه (انگلیسی Sunye و کره ای 민선예)متولد 12 اوت 1989 در سئول کره جنوبی است. او خواننده اصلی گروه دختران شگفت انگیز که با همکاری و فعالیت در عرصه موسیقی توانست موفقیت های پیاپی زیادی را در این راستا به دست آورد. او در بین طرفداران موسیقی و آهنگ جایگاه خوبی را برای خود به دست آورد. تحصیلات سانیه در دانشگاه دونگوک در هنر ها بود. سانیه اولین تک آهنگ خود را در سال 2007 منتشر کرد که با استقبال زیادی روبه رو شد.

نام ونام خانوادگی سانیه (Sunye)
تاریخ تولد 12 اوت 1989
شغل خواننده
ملیت کره جنوبی
تاهل متاهل
اینستاگرام sunye.m (90K)
بیوگرافی سانیه

آغاز خوانندگی سونیه

سانیه از سال 2001 در پارک جین یونگ جایی که اولین آواز و رقص خود را انجام داد فعالیتش را نیز شروع کرد. عمده فعالیت اصلی سانیه از سال 2007 به صورت حرفه ای فعالیت در عرصه موسیقی و خوانندگی آغاز نمود. او در طی سال ها فعالیتش بسیار در این راستا موفق شد و آلبوم ها و تک آهنگ های زیادی را برای خود در لیست کارنامه هنریش به ثبت رساند.

زندگی شخصی

سانیه در سال 2013 با جیمز پارک به صورت رسمی و با مراسمی مجلل ازدواج کرد و ثمره زیبای عشقشان اولین دخترش یون یو هیلی را در 16 اکتبر 2013 را به دنیا آورد. او در 22 آوریل 2016 دختر دوم خود را به نام هاجین را به دنیا آورد و در 30 ژانویه 2019 سومین دختر خود را یو جین مدیسون را به دنیا آورد. دین این خواننده محبوب مسیحی است.

جوایز سونیه

سانیه در طول فعالیت خود توانست افتخارات زیادی را برای خود به دست آورد. او در سال 2011 جذاب ترین بانو نامزد شد و در سال 2013 در پنجمین جوایز شورتی بهترین آواز نیز انتخاب شد.

کنسرت ها

سانیه در طول فعالیت خود در موسیقی و خوانندگی با اجرای کنسرت های زیادی در شهر ها و کشورها توانست هواداران زیادی را برای خود به دست آورد. بلیط های کنسرت های سانیه در همان لحظات اولیه به فروش رسید وهیاهو هیجان در کنسرت ها بسیار بی نظیر است.

آلبوم ها و تک آهنگ ها

سانیه در طول فعالیت هنری خود در عرصه موسیقی توانست تک آهنگ و آلبوم های زیادی را روانه بازار موسیقی کند که می توان به قسمتی از این آلبوم ها و آهنگ ها اشاره نمود. توطئه در دادگاه، شاید، صدای عشق، جشن خدایان، بیا پیش من، من تو را دوست دارم از آلبوم های سانیه در عرصه موسیقی کره می باشد. از تک آهنگ های بدون آلبوم سانیه می توان به جدایی در روز، عشق، قلب شیشه ای، فقط یک رقصنده و سلام اشاره کرد.

اینستاگرام

سانیه این خواننده محبوب در اینستاگرام فعالیت دارد و در طول فعالیت در این راستا توانست هواداران زیادی را برای خود به دست آورد. او در اینستاگرام خود عکس ها و قسمتی از کنسرت های خود را به انتشار می گذارد که با بازتاب های زیادی روبه رو می شود. سانیه از هواداران خود کامنت های زیادی را نیز دریافت می کند. این روزها سانیه دارای حدود 90 نزار نفر دنبال کننده است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات