بیوگرافی + آغاز فعالیت

لیلا ایرانی یکی از بازیگران اهل هنر می باشد که در سریال در حاشیه و برنامه دورهمی حضور پیدا کرد. او با حضور در آثار دانشجویی فعالیتش را شروع نمود. لیلا با بازی در سریال در حاشیه در نقش خواهر بهروز توانست بازی خوبی را از خود نشان دهد. بیشترین فعالیت ایرانی در عرصه تئاتر می باشد و موفقیت های را در این راستا به دست آورد. در ادامه این مطلب با مجله شانس همراه باشید تا با زندگی لیلا بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی

لیلا ایرانی در اردیبهشت سال 1366 در تهران متولد شد. لیلا بعد از نوجوانی وارد دانشگاه شد. او فارغ التحصیل کارگردانی می باشد و با مجموعه دورهمی شناخته شد . او در حال حاضر با همسر خود در ترکیه ساکن است.

نام و نام خانوادگی لیلا ایرانی
محل تولد تهران
تاریخ تولد اردیبهشت 1366
تاهل متاهل
فرزندان دختری بنام دیانا-پسری بنام شاهان
تحصیلات دانشجوی رشته بازیگری
بیوگرافی لیلا ایرانی

آغاز فعالیت

لیلا ایرانی فعالیت هنری خود را از سال 1386 شروع کرد . او از 20 سالگی با کارهای کوتاه دانشجویی شروع و بعد از آن با فیلمهای چون (قصه لیلی) به کارگردانی سعید نجاتی ادامه داد. این بازیگر مشهور از سال 1401 به همراه همسر و فرزندانش به کشور ترکیه مهاجرت کردند. ایرانی در سریال های یادآوری، انقلاب به ایفای نقش پرداخت. او در فیلم های سینمایی بهمن، دلم میخواد برقصم نیز حضور داشت و نقش آفرینی های خوبی را از خود بر جا گذاشت.

شروع همکاری با مهران مدیری

ایرانی در سال 1391 در مجموعه( ویلای من ) به کارگردانی مهران مدیری بازی کرد. بعد از آن در مجموعه ( شوخی کردم ) به همکاری خود ادامه داد. در ادامه در سریال طنز ( در حاشیه ) با اینکه نامش در تیتراژ ثبت شد اما بخاطر اعتراضات پزشکان به سریال در حاشیه ادامه ضبط آن متوقف شد.

شهرت

لیلا ایرانی در سال 1395 بعنوان بازیگر نمایشی فصل دوم مجموعه دورهمی به کارگردانی مهران مدیری در کنار سیامک انصاری و مهران رنجبر بازی کرد و مورد توجه مردم قرار کرفت. ایرانی اولین حضور خود را در تلویزیون با بازی در سریال در حاشیه در نقش بهناز خواهر بهروز شروع کرد و موفقیت های را در نقش آفرینی های این سریال به دست آورد.

ازدواج

خانم لیلا ایرانی چند سالی می باشد که با آقای حامد زیبایی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری بنام دیانا و پسری بنام شاهان است.

فهرستی از آثار

  • برنامه دورهمی در سال 1395
  • سریال در حاشیه در سال 1394
  • سریال شوخی کردم در سال 1392
  • نمایش نامه خوانی آتن مسکو
  • نمایش نامه خوانی شایعات
  • نمایش خیابانی دختر ترشیده قجری

اینستاگرام

لیلا ایرانی مانند برخی از هنرمندان فعالیت زیادی در اینستاگرام ندارد. برای دیدن عکس های ایرانی می توانید فن پیج های او را در اینستاگرام فالو کنید و از نزدیک عکس های این بازیگر محبوب را ببینید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات