بیوگرافی امیر تتلو (امیر حسین مقصودلو) + حواشی و دانلود آهنگ جدید او

فکر نمی کنیم تا به امروز فردی وجود داشته باشد که امیر تتلو تا به حال نشناخته باشد. امیر تتلو تا به امروز به دلیل حواشی بسیاری که برای او به وجود آمده است توانسته طرفداران بسیاری را برای خود جمع آوری کند.

هم چنین بسیاری از افراد هستند که با این که طرفدار او نیستند اما وی را دنبال می کنند. این دنبال کردن و طرفدار بودن این خواننده، علاوه بر این که به دلیل صدای بی نظیر او می باشد، به دلیل به وجود آوردن حواشی بسیاری نیز است. او یکی از پرحاشیه ترین سلبریتی های اینستاگرام می باشد.

بیوگرافی امیر تتلو

بیوگرافی امیر تتلو

اصلا امیر تتلو کیست؟ ممکن است هنوز خیلی از افراد با این خواننده مطرح رپ و پاپ ایرانی آشنایی نداشته باشند. این موضوع به این دلیل است که شاید به خوبی با وی آشنا نشده اند.

در این قسمت قصد داریم به صورت اختصاصی به پشت پرده های زندگی شخصی وی و بیوگرافی او بپردازیم. امیرحسین مقصودلو متولد 1366/06/10 می باشد. اگر بخواهیم به طور کلی به بیوگرافی هنری او بپردازیم، می توانیم بگوییم وی اولین خواننده سبک آر اند بی ایرانی می باشد که به صورت زیرزمینی کار خود را شروع کرد؛ در همین مورد نیز بسیار به شهرت رسید. او اصالتا آذری است اما در محله مجیدیه تهران در یک خانواده پنج نفری متولد شده است.

وضعیت زندگی نامناسب این خواننده و هم چنین مشکلات مالی باعث شد تا او از کودکی به کارگری بپردازد. همین موضوع نیز باعث شد تا به دلیل پیدا کردن شغلی بهتر برای پدرش، خانوادگی به رشت مهاجرت کنند و مدتی نیز در این شهر زندگی کنند. او دو خواهر بزرگ تر از خود دارد که تا به امروز به نام آن ها در هیچ یک از مصاحبه هایش اشاره نکرده است. او تنها تا مقطع دبیرستان تحصیل کرد و دیپلم خود را در رشته ریاضی دریافت کرد.

وی به صورت اختصاصی در سال 1382 پس از این که از مسافرتش به دبی که برای پیدا کردن شغلی مناسب و هم چنین دور بودن از خانواده که به گفته خود کم کردن بار از روی دوش آن ها بود رفته بود، بازگشت. ابتدا کارهای امیر تتلو در وبلاگ دوست او پخش می شد. اما با گذر زمان به علت بالا بودن استعداد او در موسیقی توانست پیشرفت بسیاری بکند.

  • در ادامه بیوگرافی او لازم به ذکر است که امیر تتلو همچنین دارای یک سایت شرط بندی معتبر با نام تتل بت می باشد. برای دیدن این سایت می توانید بر روی گزینه “ورود به سایت” کلیک کنید تا به سایت او هدایت شوید.
آهنگ جدید امیر تتلو

آهنگ جدید امیر تتلو

پس از این که این خواننده به صورت کاملا حرفه ای در زمینه موسیقی فعالیت خود را آغاز کرد، آهنگ های بسیار جذابی را منتشر کرد.

این آهنگ ها تنها زمانی که چند ساعت از انتشار آن ها می گذشت تعداد دانلود بسیاری را از آن خود می کرد و باعث می شد تا روز به روز به طرفداران این خواننده اضافه شود. اگر صفحه رسمی اینستاگرام این خواننده را دنبال کنید، می توانید جزء اولین نفراتی باشید که از جدید ترین آهنگ های این خواننده مطلع می شود.

به عنوان مثال، تا به امروز جدید ترین آهنگ این خواننده هرکی به ما رسید 2 می باشد که دومین پست صفحه اینستاگرام وی را به خود اختصاص داده است. می توانید این آهنگ را به راحتی از طریق تمامی سایت های معتبر با کیفیتی بسیار خوب دانلود کنید.

آهنگ های امیر تتلو

آهنگ های امیر تتلو

تا به امروز این خواننده آهنگ های بسیار جذابی منتشر کرده است. محال است که شما در ضبط ماشین خود حداقل یک آهنگ از این خواننده را نداشته باشید و یا به آن گوش ندهید. حتی افرادی که طرفدار این خواننده نیستند این عقیده را دارند که صدای او جذاب است و آهنگ های خوبی را می سازد. در این قسمت قصد داریم تعدادی از آهنگ های این خواننده را برای شما عزیزان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

مسخره بازی

آهنگ امیر تتلو مسخره بازی یکی از انواع آهنگ هایی بود که توانست پس از انتشار جایگاه بسیار خوبی در بین آهنگ های برتر رپ قرار بگیرد. این آهنگ که می توان گفت اولین آهنگ این خواننده بود که الفاظ نامناسب در آن استفاده می کرد توانست پس از چند ساعت تعداد دانلود بسیاری را از آن خود کند. تتلو با این آهنگ توانست دوباره به دنیای موسیقی برگردد.

من باهات قهرم

آهنگ من باهات قهرم تتلو، در واقع پلی بود برای رسیدن به اوج مشهوریت. این آهنگ بی نظیر که در یک ریتم کاملا آرام آهنگسازی و ترانه نویسی شده است، پس از انتشار تعداد دانلود بسیاری را از آن خود کرد. تقریبا در 90 درصد آهنگ های ریمیکس که توسط دی جی های مطرح انجام می شود، می توانید این آهنگ را بشنوید.

دیدی

آهنگ امیر تتلو دیدی که پس از انتشار همواره در تمامی کنسرت های این خواننده به صورت زنده خوانده شده است نیز یکی از بهترین آهنگ های امیر تتلو به شمار می رود. این آهنگ مانند من باهات قهرم نیز پس از انتشار توانست تعداد دانلود بسیاری را از آن خود کند. به راحتی می توانید از طریق سایت های مطرح و معتبر این آهنگ را دانلود کنید.

اینستاگرام امیر تتلو

اینستاگرام امیر تتلو

تا به امروز این خواننده صفحات اینستاگرام بسیاری را ساخته است. در اولین بار، در تاریخ 13 آبان 1397 اولین پیج رسمی اینستاگرام این خواننده که دارای دنبال کنندگان بسیاری نیز بود، بسته شد. این حساب کاربری که حدودا چهار میلیون دنبال کننده داشت، به دلیل توهین به زنان و تشویق افراد به کتک زدن زنان بسته شد. پس از بسته شدن این صفحه، اینستاگرام در یک بیانیه اعلام کرد که امنیت کاربرانش برای او بسیار مهم است و اگر فردی این امنیت را از بین ببرد نمی تواند در این شبکه فعالیت داشته باشد.

پس از بسته شدن، این خواننده حساب دومی را فعال کرد. این حساب نیز در زمان کمی به 4.4 میلیون دنبال کننده رسید. اما در تاریخ 6 اردیبهشت 1399 برای بار دوم این صفحه بسته شد. این بار دلیل محکم تری پشت بسته شدن این صفحه بود. او از دختران 15 تا 20 ساله دعوت کرده بود که نزد او بیایند تا او حرمسرایی را برای خود راه اندازی کند. او از آن ها دعوت به رابطه جنسی کرده بود. این موضوع از سوی افراد با مخالفت شدیدی رو به رو شد که باعث شد صفحه رسمی او برای بار دوم بسته شود.

با این حساب او هنوز در اینستاگرام به صورت مخفیانه فعالیت می کند. با جست و جو نام وی می توانید صفحه مربوط به او مشاهده کنید. البته ناگفته نباشد که برخی بر این باورند که این صفحات تقلبی می باشد و مخصوص امیر تتلو نیست.

یوتیوب امیر تتلو

یوتیوب امیر تتلو

پس از این که وی برای بارها صفحه رسمی خود را در اینستاگرام با تعداد فالوور بالا از دست داد، تصمیم گرفت در یوتیوب به فعالیت بپردازد. این فعالیت باعث شد تا تمامی طرفداران او به سمت یوتیوب وی بروند و در آن جا نیز تعداد زیادی دنبال کننده برای کانال خود به دست بیاورد. اما به دلیل محدودیت های یوتیوبی، این که تنها می توان ویدیو آپلود کرد، این خواننده نمی تواند فعالیت بالایی داشته باشد. اما همین فعالیت کم وی در این صفحه مجازی توانسته دنبال کننده های بسیاری را با خود به همراه داشته باشد.

او ویدیوهایی از خود در این صفحه منتشر می کند که مربوط به زندگی شخصی و هنری اش است. به عنوان مثال، ویدیوهایی که در آن خانواده امیر تتلو مد نظر هستند و یا انواع آهنگ های جدید وی نیز هستند منتشر می شود. تنها کافیست نام وی را در یوتیوب جست و جو کنید تا با کانال رسمی وی در این اپلیکیشن رو به رو شوید. شما می توانید تمامی ویدیوهای مربوط به وی را از طریق یوتیوب با کیفیت های مختلف مشاهده کنید. در صورت نیاز می توانید از طریق انواع سایت های دانلود این ویدیوها از طریق لینک آن ها با کیفیت های مختلف دانلود کنید.

هم چنین یوتیوب این امکان را به شما می دهد که ویدیوهای امیر تتلو را ذخیره کنید و در زمان های دیگر آن را مشاهده کنید. می توانید با کمک از لینک این ویدیوها، آن ها را برای دوستانتان نیز ارسال کنید.

مصاحبه با تتلو

با این خواننده پر حاشیه تا به امروز مصاحبه های بسیاری انجام شده است. این مصاحبه ها در زمینه زندگی شخصی و هنری این خواننده بوده و تا به امروز نیز ادامه داشته است. زمانی که خبر برای اولین بار خبر وجود امیر تتلو در زندان منتشر شد که بعدها معلوم شد که به دلیل این که او را خواننده ای مبتذل معرفی کرده اند یک بازداشت 62 روزه به او خورده است. او تصمیم به مهاجرت گرفت. اولین مصاحبه او بعد از مهاجرتش توسط بهزاد بلور انجام شد که در آن تتلو تمامی اتفاقات زندان خود را توضیح داد.

پس از آن، مصاحبه های بسیاری دیگر با او انجام شد. هم چنین در کنار این مصاحبه های حضوری، بسیاری از آن ها نیز به صورت آنلاین در لایوهای اینستاگرامی انجام شد. این لایوها معمولا دو طرفه بودند و یا از طریق تتلو و یا شخص مصاحبه کننده برگزار می شدند.

امیر همواره در تمامی مصاحبه های اشاره کرده است که تمامی تلاش خود را، زمانی که در ایران بوده، برای گرفتن مجوز انجام داده است. او هم چنین اشاره کرده است که آرزو دارد به ایران برگردد و در کشور خودش کنسرت برگزار کند.

می توانید تمامی مصاحبه های این خواننده را به صورت ویدیو در یوتیوب وی مشاهده کنید. هم چنین با جست و جو نام وی در این سایت می توانید دیگر مصاحبه های او را نیز با کیفیتی بسیار خوب مشاهده کنید.

دوست دختر جدید تتلو کیست؟

دوست دختر جدید تتلو کیست؟

امیر تتلو به تازگی این موضوع را منتشر کرده است که با دختری در رابطه است و رابطه آن ها به قدری عمیق است که برخی اشاره کرده اند که وی زن امیر تتلو است. نام این دختر و این که اصلا وی چه کسی است، به هیچ عنوان در دسترس نیست. معمولا تمامی عکس هایی که از سوی این خواننده از این دختر نیز منتشر می شود، صورت وی را نشان نمی دهد. البته ناگفته نماند که برای یک مدت کوتاه، برخی این موضوع را شایعه کردند که وی با ندا یاسی، یکی از افرادی که به اصطلاح شاخ اینستاگرام است رابطه دارد.

این شایعات برای این خواننده بسیار به وجود آمده است. برای مدتی نیز، پس از این که دنیا جهانبخت از ساسی مانکن جدا شد، به شروع رابطه با تتلو پرداخت.

هر دو این دختر ها در کنار امیر تتلو ظاهر نشده اند و تنها به صورت پست یا استوری این رابطه را عمومی کرده اند. البته که ناگفته نماند که ممکن است تمامی این اخبار تنها برای بالا رفتن تعداد فالوور باشد و هیچ کدام در واقعیت صحت نداشته باشد.

منیجر تتلو کیست؟

این که این خواننده خود یک فرد پر حاشیه و مشهور است شکی نیست، اما منیجر وی نیز یکی از افراد پر حاشیه و مشهور می باشد که در این قسمت قصد داریم او را به شما عزیزان معرفی کنیم. کوروش عظیم زاده سلماسی متولد 11 شهریور ماه 1367 در تهران می باشد. وی زمانی که در ایران بود به کارهای زیبایی و مربی بودن در باشگاه های بدنسازی می پرداخت.

وی با این که در ایران در زمینه شغلی خود درآمد بسیار خوبی داشت، تصمیم به مهاجرت به ترکیه گرفت. پس از این که وارد ترکیه شد، با گذر زمان کوتاهی تبدیل به دوست صمیمی امیر تتلو شد.

تتلو همواره در تمامی مصاحبه های خود گفته است که کوروش تنها فردی است که به او اعتماد دارد و مطمئن است که به هیچ عنوان مانند دیگر دوستان او که در شرایط خاص تمامی کارهای او را برای پلیس ارائه داده اند، او این کار را انجام نمی دهد. یکی مواردی که توانست به خوبی برنامه های تتلو را مدیریت کند، تسلط بی نظیر او بر زبان ترکی و انگلیسی بود.

برخی از افراد به دلیل این که همواره کوروش را در کنار امیر تتلو می دیدند به این موضوع فکر کرده بودند که این دو با یک دیگر نسبت فامیلی دارند که تتلو در یکی از لایوهای خود این موضوع را تکذیب کرده است. او اشاره کرده که کوروش تنها دوست صمیمی وی و یکی از عزیز ترین افراد زندگی او می باشد.

خرید کاور آلبوم امیر تتلو به صورت NFT

ان اف تی چیست؟ ان اف تی توکنی است که در واقع غیر قابل معاوضه می باشد و می توان با آن ها به خرید و فروش پرداخت. معمولا بسیاری از خواننده ها که در خارج از کشور ایران زندگی می کنند و می خواهند از طریق افراد داخل ایران نیز کسب درآمد کنند، خرید و فروش کارهای خود را از طریق NFT انجام می دهند. افرادی مانند هیچکس، تتلو، پیشرو و دیگر خوانندگان زیر زمینی، همگی کاور آلبوم های خود را با استفاده از NFT برای فروش عرضه کرده اند.

امیر تتلو تا به امروز سعی نکرده که هیچ یک از کارهای خود را به مزایده بگذارد. اما در یکی از لایوهای کلاب هاوس خود این موضوع را پیشنهاد داد و از طرفداران خود خواست تا قیمت های پیشنهادی خود را اعلام کنند. زمانی که قیمت های را مشاهده کرد این خبر را داد که قرار است کاور آلبوم خود را در این مزایده بگذارد. تا به امروز هنوز خبری از مزایده رسمی این خواننده برای کاور این آهنگ منتشر نشده است.

امیر در کدام شهر زندگی می کند؟

همان طور که اشاره کردیم، تتلو پس از این که از زندان آزاد شد و فهمید که نمی تواند در ایران مجوز خوانندگی رسمی خود را دریافت کند، به همراه پیام صادقیان به ترکیه مهاجرت کرد. به نظر می رسد یکی از دلایل مهاجرت او داشتن سایت شرط بندی فوتبال می باشد که در ایران جرم است. وی از آن زمان تا به امروز در این کشور زندگی می کند. اما شهری که این خواننده در آن سکونت دارد و بسیاری از کنسرت های خود را نیز در همین کشور برگزار می کند، شهر استانبول است. امیر تتلو مانند دیگر خوانندگان که اقدام به مهاجرت کرده اند، محل زندگی خود را تغییر نداده و از ابتدا در آن جا سکونت داشته است.

دوست صمیمی این خواننده که منیجر وی نیز می باشد هم در این شهر و کشور زندگی می کند. برخی از افراد نیز بر این باورند که تتلو مادر و دو خواهر خود را نیز به این کشور آورده است. این موضوع حاکی از این است که در یکی از کنسرت های وی، مادر این خواننده حضور داشت و به همین دلیل افراد این شایعه را پراکنده کردند.

حاشیه های تتلو درباره چیست؟

حاشیه های تتلو درباره چیست؟

می توان گفت که تتلو خواننده ای مملو از حاشیه می باشد. حال این حواشی ها چه بوده است؟ یک به یک در این قسمت به آن ها می پردازیم.

اولین حاشیه ای که برای او به وجود آمد، برای زمانی بود که او را خواننده ای مبتذل دانستند. حواشی در مورد او زمانی شدت گرفت که او سعی کرد قبل از انتخابات سال 1396 با آیت الله رئیسی رابطه خوبی برقرار کند و سعی بر گرفتن مجوز کند. آیت الله رئیسی نیز از این خواننده حمایت های لازم را انجام داد که باعث شد حاشیه ها بیشتر شود.

از حواشی دیگر او برای زمانی بود که وی وارد ترکیه شد. او شروع به انجام تتو بر روی کل بدن خود کرد. این موضوع باعث شد تا بسیاری او را روانی خطاب کنند. در ادامه نیز اخباری مانند برپایی حرمسرا و یا نوع صحبت کردن او درمورد خانواده مخصوصا مادرش، باعث شد تا تبدیل به یک خواننده پر حاشیه شود. البته بعید نیست که شاید از ابتدا این چیزی بوده است که تتلو برای خود خواسته و برای رسیدن به او تلاش کرده است.

  • موضوع دیگری که باعث به وجود آمدن شایعه های زیادی برای او شده تبلیغات او برای ورود به بازی انفجار تتل بت می باشد.

تتوهای امیر تتلو

همان طور که در عکس های این خواننده مشاهده می کنید، تقریبا تمامی بدن وی تتو می باشد. این تتوها در واقع داستان های مربوط به خود را دارد. وی در یکی از مصاحبه های خود اشاره کرده است که قصد دارد نسبت به تمامی اتفاقات زندگی اش، تتویی را برای خود انجام دهد. او گفته است که برای فرقی نمی کند و تمامی بدن خود حتی صورتش را نیز تتو می کند که تا به امروز این کار را انجام داده است. او به همین دلیل تصمیم گرفت تا موهای خود را کاملا بزند تا جای بیشتر برای انجام تتو داشته باشد.

درآمد تتلو چقدر است؟

این خواننده تا به امروز در مصاحبه های اشاره نکرده است که تا چه اندازه درآمد دارد، اما از نوع زندگی او پیداست که وضعیت مالی او چندان هم بد نیست. وی درامد خود را از طریق یوتیوب و هم چنین از طریق انواع کنسرت هایی که در کشور ترکیه برگزار کرده کرده به دست می آورد.

البته برخی از افراد نیز به این موضوع اشاره کرده اند که امیر تتلو دارای سایت شرط بندی می باشد. این موضوع از سوی این خواننده تا به امروز تایید نشده است. به نظر می رسد او از تبلیغات سایت بازی انفجار خود درآمد بسیار زیادی را به دست می آورد.

عکس امیر تتلو

عکس امیر تتلو

یکی از را های داشتن اطلاعات در مورد این خواننده دیدن عکس های وی است. برای دیدن عکس های این خواننده کافیست از صفحه اینستاگرام وی و یا استفاده از قسمت تصاویر گوگل استفاده کنید. با جست و جو نام وی در گوگل می توانید تمامی عکس های مربوط به او را با کیفیتی بسیار خوب مشاهده کنید. هم چنین می توانید از هشتگ نام این خواننده نیز در اینستاگرام استفاده کنید و عکس های بیشتری از این خواننده را از این طریق مشاهده کنید.

بهترین آلبوم های امیر تتلو

بهترین آلبوم های امیر تتلو

امیر تتلو یکی از خوانندگان معروف ایرانی به شمار می‌ رود که تا به اکنون آثار فوق‌ العاده‌ ای را منتشر کرده است. حال در ادامه می خواهیم به معرفی معروف ترین و بهترین آلبوم های تتلو بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

آلبوم سایه از امیر تتلو

سایه یکی از بهترین آلبوم های امیر تتلو به شمار می‌ رود که دارای 9 ترک می باشد و این خواننده آلبوم سایه در سال 1397 منتشر کرده است.

آلبوم جهنم از امیر تتلو

به جرات می توان بیان کرد که یکی از جنجالی ترین و بهترین آلبوم های این خواننده آلبوم جهنم نام دارد که این آلبوم را در سال 1397 با 16 ترک منتشر کرد.

آلبوم 78 از امیر تتلو

یکی از آلبوم های تتلو که پس از انتشار مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفت آلبوم 78 نام دارد که این آلبوم را در سال 1398 منتشر کرد و شامل 25 ترک می باشد.

آلبوم فرشته از امیر تتلو

یکی از شاهکار های تتلو آلبوم فرشته می باشد که این آلبوم دارای 12 ترک است و تتلو این آلبوم را در سال 1400 منتشر کرده است.

آلبوم بهت از امیر تتلو

طبق نظرسنجی‌ ها آلبوم بهت از تتلو یکی از بهترین آلبوم های او به شمار می‌ رود که دارای 9 ترک می باشد و در سال 1401 منتشر شده است.

امیر تتلو با چه دختر هایی رابطه داشته است؟

امیر تتلو با چه دختر هایی رابطه داشته است؟

در حال حاضر از امیر تتلو به عنوان یکی از پرحاشیه‌ ترین و جنجالی ترین چهره های معروف ایرانی یاد می‌ شود که از زمانی که ساکن استانبول شده است، هر چند وقت یکبار حاشیه جدیدی را به وجود می‌ آورد. حال گفته نماند که یکی از حواشی پیرامون امیر تتلو روابط گسترده اش با دختران می باشد. در این باره بهتر است بدانید که تتلو تا به اکنون بار ها بیان کرده است که علاقه زیادی به حرمسرا دارد و تا به امروز دوست دختر های متعددی داشته است. تتلو با دختران مختلفی در رابطه بوده است و هم چنین جالب است که بدانید او در میان سلبریتی ها و یا حتی چهره های معروف اینستاگرام نیز دوست دخترهای متعددی داشته است.

تمرینات بدنسازی امیر تتلو

تمرینات بدنسازی امیر تتلو

امیر تتلو از آن دسته از افرادی است که علاقه زیادی به ورزش بدنسازی دارد و زمانی که ساکن ایران بود در باشگاه های خصوصی با بهترین مربی ها به ورزش بدنسازی می‌ پرداخت. هم چنین از زمانی که او به ترکیه مهاجرت کرده است، برخی از وسایل مهم بدنسازی را تهیه کرده و در منزلش به صورت روزمره به ورزش بدنسازی می پردازد. ناگفته نماند که گاهی اوقات او فیلم تمرینات خود را در فضای مجازی منتشر می‌ کند تا به این گونه ورزش هایی که در طول روز انجام می‌ دهد را با مخاطبانش به اشتراک بگذارد.

خانه امیر تتلو در ترکیه

خانه امیر تتلو در ترکیه

امیر تتلو مدت‌ ها قبل مجبور به مهاجرت از ایران شد و ترکیه را برای ادامه زندگی انتخاب کرد، چرا که کشور ترکیه نزدیک به ایران است و خیلی از ایرانیان در این کشور زندگی می کنند. پس از این که امیر تتلو ساکن استانبول بزرگترین شهر ترکیه شد، یک ویلا برای خود در ترکیه اجاره کرد و در حال حاضر در ویلای شخصی خود زندگی می کند و هم تیمی هایش نیز در خانه شخصی او در رفت و آمد هستند، چرا که تتلو همیشه در حال ضبط آهنگ های جدیدش می باشد و هم چنین با هم تیمی هایش به تمرین برای برگزاری کنسرت نیز می پردازد.

این موضوع را هم باید افزود که تا به اکنون ویدیو ها و عکس های متعددی از ویلای شخصی تتلو در استانبول منتشر شده است که می توانید با مراجعه به اینترنت به مشاهده این تصاویر و فیلم ها بپردازید.

این رپر با چه خواننده هایی همکاری داشته است؟

امیر تتلو علاقه بسیار زیادی به همکاری با سایر خوانندگان دارد و تا به اکنون فیت های جذابی را منتشر کرده است. حال در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

سهراب ام جی

مدتی قبل تتلو با همکاری سهراب ام جی آهنگ گرگ 2 را منتشر کرد که این آهنگ پس از انتشار با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد.

021 جی

تتلو با همکاری 021g یکی از رپران تازه کار آهنگ گرگ 3 را منتشر کرد که این فیت به یکی از بهترین کار های تتلو تبدیل شد.

پیشرو

تتلو تا به اکنون آهنگ های متعددی را با همکاری رضا پیشرو خوانده و منتشر کرده است که از بهترین آن ها می‌ توان به ترک هایی همچون چرا؟، جنگل تاریک، بیبی اونم دوست منه و حله اشاره کرد.

آرمین تو ای‌ اف‌ ام

سال ها قبل امیر تتلو با همکاری آرمین تو ای‌ اف‌ ام آهنگ یه چیزی بگو را منتشر کرد که این آهنگ به یکی از بهترین همکاری‌ های تتلو تبدیل شد.

دوزخ

آهنگ پانتومیم یکی از بهترین آثار تتلو به شمار می‌ رود که آن را با همکاری دوزخ خوانده و منتشر کرده است.

عروسی امیر تتلو

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، امیر تتلو تا به اکنون با برخی از چهره های معروف نیز در رابطه بوده است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مدتی قبل تتلو با سحر قریشی یکی بازیگران معروف ایرانی در رابطه بوده است. هم چنین تتلو در یکی از ویدیوهای خود بیان کرده بود که او با سحر قریشی در یک مراسم بسیار ساده در کنار نزدیکانشان بایکدیگر ازدواج کردند. طبق گفته های تتلو، مراسم ازدواج آن ها بسیار ساده و صمیمی برگزار شده است.

رابطه tataloo با گندم

گندم یکی از خوانندگان تازه کار ایرانی به شمار می رود که در سبک رپ فعالیت می‌ کند و با نام هنری 021 جی هم شناخته می شود. حال بهتر است بدانید تتلو و گندم مدتی قبل با همکاری یکدیگر آهنگی به نام گرگ 3 را منتشر کردند. ناگفته نماند که تتلو و گندم تنها همکاری یکدیگر به شمار می‌ روند و هیچگونه رابطه دیگری با هم ندارند. هم چنین گندم بیان کرده است که متاهل می باشد و عاشق همسرش است.

چه کسانی به آهنگ های امیر تتلو ری اکشن رفته اند؟

چه کسانی به آهنگ های امیر تتلو ری اکشن رفته اند؟

امیر تتلو خواننده معروف اهل ایران که از استعداد و صدای بسیار خوبی در خوانندگی برخوردار است و تا به اکنون آهنگ‌ های بی شماری را برای طرفداران و مخاطبانش خوانده و منتشر کرده است که تمام آهنگ‌ های او مورد استقبال مردم به ویژه طرفدارانش نیز قرار گرفته اند.

حال این موضوع را هم باید افزود که تا به اکنون خیلی از افرادی که به تحلیل آهنگ‌ های خوانندگان می‌ پردازند و یا یوتیوبرها به آهنگ‌ های تتلو ری اکشن رفته اند که از این دسته از افراد می‌ توان به رادیو اکتیو زون، فضلی و برخی دیگر اشاره کرد.

اگر می‌ خواهید به مشاهده کلیپ‌ هایی که برخی از افراد با آهنگ‌ های تتلو ری‌ اکشن رفته‌ اند بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به یوتیوب، اینستاگرام و یا حتی آپارات مراجعه نمایید و به این گونه به جستجو و مشاهده این کلیپ‌ ها بپردازید.

کنسرت های امیر تتلو

امیر تتلو از زمانی که به شهرت و معروفیت رسیده است و توانسته طرفداران و مخاطبان زیادی را به دست آورد، در طول سال کنسرت‌ های متعددی را برای طرفدارانش برگزار می‌ کند که تمام کنسرت‌ های او تا به اکنون مورد استقبال مردم به ویژه مخاطبان و طرفدارانش نیز قرار گرفته اند.

تتلو توانسته از طریق برگزاری کنسرت یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و به شهرت و معروفیت خود بیفزاید. حال در ادامه قرار است به بررسی برخی از کنسرت‌ های این خواننده بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

کنسرت تتلو در آنتالیا

در سال 1402، امیر تتلو در آنتالیا کنسرت بزرگی را برای طرفداران و هوادارانش برگزار کرد که در این کنسرت به اجرای خیلی از آهنگ‌ های معروفش مانند آهنگ بهشت، آهنگ من باهات قهرم و … پرداخت. بهتر است بدانید این کنسرت با استقبال عجیب طرفداران این خواننده رو به رو شد و به همین دلیل سوژه کاربران فضای مجازی شد و حاشیه‌ های بسیار زیادی را به وجود آورد.

کنسرت tataloo در استانبول

مدتی است که امیر تتلو ساکن استانبول می‌ باشد. به همین دلیل تا به اکنون در استانبول کنسرت‌ های متعددی را برای طرفداران و مخاطبانش برگزار کرده است. حال از آخرین کنسرت تتلو که در استانبول برگزار کرده است، می‌ توان به کنسرت بزرگش که در سال 1401 برگزار کرده است اشاره کرد. این کنسرت تتلو به یکی از جنجالی ترین کنسرت‌ های او تبدیل شد، چرا که نیز در این کنسرت حضور داشته است.

کنسرت امیر تتلو در ارمنستان

مدتی است که اخباری در فضای مجازی در رابطه با این که تتلو می‌ خواهد در ارمنستان کنسرت بزرگی را برای طرفدارانش برگزار کند، منتشر شده است. اما تا به اکنون این خواننده به این اخبار واکنشی نشان نداده است. البته با توجه به این که ایرانی‌ های زیادی ساکن ارمنستان هستند، از این رو این احتمال وجود دارد که تتلو در آینده در ارمنستان کنسرتی را برگزار کند.

کنسرت تتلو در دبی

امیر تتلو سال‌ ها قبل کنسرتی را در دبی برگزار کرد که این کنسرت با استقبال بسیار خوب مردم به خصوص طرفدارانش رو به رو شد و او توانست از طریق برگزاری این کنسرت درآمد خوبی را برای خود به وجود آورد. حال می‌ توانید با مراجعه به آپارات و یا یوتیوب به جستجو و مشاهده کلیپ این کنسرت تتلو بپردازید.

آیا امیر تتلو در دادگاه ترکیه محکوم به اعدام شد؟

آیا امیر تتلو در دادگاه ترکیه محکوم به اعدام شد؟

یکی از جنجالی‌ ترین اتفاقاتی که مدتی قبل در پیرامون تتلو به وجود آمد، دستگیری او توسط پلیس ترکیه بود که این موضوع حاشیه‌ های بسیار زیادی را به وجود آورد و باعث نگرانی مردم به ویژه طرفداران و مخاطبان این خواننده شد. از این رو خیلی از طرفداران تتلو با راه اندازه کمپین‌ هایی به حمایت از خواننده مورد علاقه خود پرداختند و از پلیس ترکیه درخواست کردند تا او را از زندان آزاد کند.

حال در پیرامون دستگیری این خواننده حاشیه‌ هایی هم به وجود آمد که یکی از این حواشی مربوط به حکم اعدام او در ترکیه بوده است. البته ناگفته نماند که این حاشیه‌ ها دروغی بیش نبوده است که توسط عده‌ ای منتشر شده است. تتلو در دادگاه ترکیه محکوم به اعدام نشده و حتی پس از مدتی با پیگیری‌ های مردم و وکیل‌ هایش آزاد شده است.

داستان حواشی تتلو نیوز

به جرات می‌ توان بیان کرد که تتلو یکی از پرحاشیه‌ ترین خوانندگان اهل ایران است که از زمانی که ساکن ترکیه و شهر استانبول شده است، هر روز حاشیه جدیدی در پیرامون او مشاهده می‌ شود. حواشی پیرامون این خواننده باعث شده است تا او مورد انتقاد خیلی از مردم ایران قرار گیرد.

حال از جدید ترین حواشی پیرامون این خواننده می‌ توان به: جدا شدنش از سحر قریشی، برگزاری کنسرت جدیدش، شایعاتی در خصوص ازدواج او با یک دختر شیرازی، حبس کردن دختران در خانه‌ اش و …. اشاره کرد.

البته بهتر است بدانید که برخی از حواشی پیرامون تتلو شایعه ای بیش نیستند و واقعیت ندارند. اما با این حال هر چند وقت یکبار این خواننده حاشیه‌ هایی را به وجود می آورد و یا این که در حاشیه هایی قرار می گیرد.

دروازه بازه بانی امیر تتلو

اگر از طرفداران تتلو هستید شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید امیر تتلو علاقه بسیار زیادی به ورزش فوتبال دارد تا جایی که در ایران مدتی از خوانندگی فاصله گرفت تا بتواند به صورت حرفه‌ ای در ورزش فوتبال به فعالیت بپردازد. اما با توجه به اتفاقاتی که در این ورزش برای او رخ داد، نتوانست آن طور که می‌ خواهد مشغول به فعالیت شود. به همین دلیل دوباره به خوانندگی روی آورد.

حال این موضوع را هم باید افزود که تا به امروز کلیپ‌ های مختلفی از او در هنگام بازی فوتبال و یا دروازه‌ بانی در فضای مجازی منتشر شده است. هم چنین تتلو در این باره آهنگی را نیز خوانده و منتشر کرده است.

نقد این رپر در برنامه سایکو تک

مدتی قبل مجریان سایکو تک در یکی از برنامه‌ های خود به صحبت در رابطه با امیر تتلو پرداختند و در برخی از صحبت‌ های خود از رفتارهای این خواننده انتقاد کردند و حتی او را با هیتلر مقایسه کردند که این موضوع باعث خشم طرفداران و مخاطبان تتلو شد و طرفداران این خواننده به انتقاد از این دو مجری و حتی برنامه سایکو تک پرداختند.

ماجرای فحاشی امیر تتلو به سامان ویلسون

ماجرای فحاشی امیر تتلو به سامان ویلسون

مدتی قبل امیر تتلو یک لایو در یوتیوب برگزار کرد و در این لایو در رابطه با سامان ویلسون و گروهش صحبت کرد. او در این باره بیان کرد که از ویلسون بار ها دعوت به همکاری کرده است، اما از آن جایی که ویلسون بلد نیست کار کند و نمی‌ تواند شعر بنویسد شروع به توهین به او و تیمش کرده است.

به همین دلیل تتلو در این لایو خیلی مستقیم و بی‌ پرده به فحاشی سامان ویلسون و گروهش پرداخت و آن ها را افرادی بی مسئولیت و غیر حرفه ای خواند.

دیس ترک های امیر تتلو

امیر تتلو از زمانی که فعالیت خود را به صورت حرفه‌ ای به عنوان خواننده شروع کرده است، در طول دوران فعالیتش با خیلی از خوانندگان و رپران دیگر درگیری‌ هایی داشته است که گاهی اوقات این درگیری‌ ها تا جایی ادامه پیدا کردند که منجر به انتشار دیس ترک از جانب امیر تتلو شده است.

حال در ادامه قرار است به معرفی برخی از دیس ترک‌ های معروف و جنجالی این خواننده بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

جوجه هنری

جوجه هنر یکی از دیس ترک های قوی و جنجالی تتلو خطاب به خشایار اس آر بوده است که پس از انتشار حاشیه های زیادی را به وجود آورد.

برزخ

برزخ یکی از جنجالی ترین و معروف ترین دیس ترک های امیر تتلو است که بیشتر به دلیل تعداد افراد دیس شده شناخته می شود. در این ترک 47 نفر دیس شدند.

افعی

افعی دیس ترک جنجالی و کوبنده تتلو به هیچکس بوده است که بعد از خداحافظی های ناموفق تتلو منتشر شد و در جواب حواشی اینستاگرامی بین این دو رپر بود.

نردبون

آهنگ نردبون یکی از معروف ترین آهنگ های تتلو می باشد که او این آهنگ را به صورت کلی دیس به خیلی از رپرانی که به قول تتلو از او اسکی می‌ روند، خوانده و منتشر کرده است.

کوزه

کوزه دیس ترک جنجالی تتلو به رضا پیشرو رپر ایرانی بوده است که پس از انتشار حاشیه های بسیار زیادی را به وجود آورد.

امیر تتلو با چه خوانندگانی فیت داده است؟

امیر تتلو با چه خوانندگانی فیت داده است؟

تتلو علاقه بسیار زیادی به همکاری با خوانندگان و رپران دیگر دارد و تا به اکنون فیت‌ های بسیار جذاب و شنیدنی را خوانده و منتشر کرده است. حال در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم.

تماس کاریش نکن

تماس کاریش نکن یکی از آهنگ‌ های قدیمی تتلو می باشد که با همکاری هیچکس، رضا پیشرو، قاف، مسعود سعیدی خوانده و منتشر کرده است.

صد میلیون رهن کامل

صد میلیون رهن کامل یکی از آهنگ‌ های معروف تتلو می‌ باشد که با همکاری رضا پیشرو خوانده و منتشر کرده است.

حله

تتلو آهنگ حله را با همکاری تهی، رضا پیشرو و حصین خوانده و منتشر کرده است.

توییتر امیر تتلو چیست؟

توییتر امیر تتلو چیست؟

امیر تتلو از خوانندگان مشهور رپ است. وی نیز مانند دیگر هنرمندان در شبکه های مجازی عضو است. وی در توییتر بیشترین فعالیت را دارد. امیر تتلو یکی از کسانی است که طرفداران بسیاری دارد. ترانه های او را بیشتر جوانان می پسندند. تتلو در توییتر پست های زیادی گذاشته است و در مورد خیلی از اتفاقات که در ایران رخ می دهد نظر می دهد و پست می گذارد.

در توئیت جدید تتلو، او اعلام کرده است که قصد دارد مدتی کار نکند. وی دلیل این امر را نیز توضیح داده است و گفته است همه به من می گویند تو آدم بی اعصاب، بی ادب و تند خویی هستی. این حرف ها خیلی روی من تاثیر گذاشته است. به همین دلیل تصمیم دارم مدتی روی خودم و رفتارم کار کنم و با یک کاراکتر جدید برگردم.

نظر تتلو درباره اعتراضات اخیر ایران

تتلو در جریان اعتراضات اخیر ایران کارهای بسیاری تولید کرد. وی ترانه های رپ بسیاری بر علیه جمهوری اسلامی تولید و پخش کرده بود. او دولت را سر منشا این اعتراضات دانست و تا جایی که امکان داشت از الفاظ رکیک برای توصیف دولت ایران استفاده کرد. بعد از گذشت مدتی که این اتفاقات کم رنگ تر شد وی با زدن یک پست از دولت جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب عذر خواهی کرد‌. او گفت من به اشتباه از مردمی حمایت کردم که حقشان نبود. من از دولت و رهبر معذرت می خواهم. وی در پی این پست برخی از افراد گروه خود را بیرون کرد.

گیاه خواری امیر تتلو

گیاه خواری امیر تتلو

اگر در اینستاگرام عضو باشید و از دنبال کنندگان تتلو باشید حتما متوجه شده اید که وی گیاه خوار است. تتلو برخی مواقع تصویری از غذای گیاهی خود را در اینستا منتشر می کند. او در حمایت از حیوانات گوشت نمی خورد و با این کار می خواهد فرهنگ گیاه خواری را در بین طرفداران خود گسترش دهد. او گاهی اوقات عکس هایی از خود و حیوانات استوری کرده است که نشان می دهد وی حیوانات را دوست دارد و از کشتن آن ها بیزار است. او در یک برنامه تلویزیونی در مورد گیاه خواری خود صحبت کرده است. تتلو گفته است که گاو و گوسفند برای ما فرستاده شده اند تا شخم بزنند و شیر بدهند و برای انسان کمک خوبی هستند.

گاو و گوسفند برای کشتن و خوردن نیستند. ما باید با حیوانات مهربان باشیم. تتلو گفته است مگر شما قرآن را نخوانده اید. من خودم بارها در قرآن خوانده ام که ما می توانیم حیوانات را بکشیم و بخوریم اما به شرط این که مجبور باشیم و چیزی برای خوردن نداشته باشیم. وی می گوید حتی امامان ما گفته اند که شکم خود را قبرستان حیوانات نکنید. پس نتیجه این است که خداوند حیوانات را برای ما فرستاده تا از آن ها استفاده کنیم و آن ها را نکشیم.

معنی 11228 در آهنگ های تتلو به چه معناست؟

امیر تتلو آهنگ های زیادی در کارنامه خود دارد. اما یکی از عجیب ترین کارهای او نام آهنگ ۱۱۲۲۸ است. به گفته خود امیر تتلو منظور از نام گذاری این آهنگ این است که او خواسته نشان دهد که مثبت و منفی در کنار هم کاربرد دارند. در دنیا چیزهای متضاد زیادی وجود دارد که در کنار هم زیبا می شوند.

امیر تتلو از ترکیه دیپورت شده است؟

در مدت زمانی خبری در مورد تتلو در فضای مجازی پیچیده بود. گفته شده بود که وی برای دریافت گذرنامه به کنسولگری ایران در ترکیه رفته است اما قبل از آن از طرفداران خود خواسته که او را همراهی کنند. گفته می شود او به خاطر کلاهبرداری در سایت های شرط بندی به کنسولگری رفته است و چون می ترسید دیپورت شود و توسط اینتر پل دستگیر شود از طرفداران تقاضای همراهی کرده است.

روایت توهین آمیز تتلو از قانون شکنی مهسا امینی

روایت توهین آمیز تتلو از قانون شکنی مهسا امینی

تتلو در مورد مهسا امینی پست های بسیاری منتشر کرد. او در مورد مهسا امینی گفته است که مهسا یک هنجارشکن بوده است. وی در صفحه یوتیوب خود چند کامنت در مورد مهسا امینی گذاشته است که در آن به این شخصیت توهین کرده است. نا گفته نماند تتلو حرف های بسیاری در این مورد زده است و بعد از مدتی اظهار پشیمانی کرده است.

نظر پوریا پوتک درباره تتلو

پوریا پوتک در مورد تتلو نظر مثبتی دارد. او می گوید امیر تتلو یکی از بهترین خوانندگان است که پتانسیل بالایی دارد. اگر کسانی مانند امیر تتلو در ایران حمایت می شدند جایگاه بهتری داشتند. ایران نتوانسته جوانان خوش ذوق خود را حفظ کند بلکه باعث فرار آن ها از کشور شده است. من امیر تتلو را خیلی دوست دارم و بیشتر کارهای او را دوست دارم. البته گاهی نیز حرف های جنجالی زیادی بین آن ها صورت گرفته است. در صورتی که می خواهید از این نظرات مطلع شوید می توانید به یوتیوب یا توییتر مراجعه کنید و این ویدئوها را ببینید.

رابطه ریحانه پارسا و تتلو

رابطه ریحانه پارسا و تتلو

گفته شده است که رابطه پارسا و تتلو برای اولین بار توسط محسن افشانی برملا شده است. یکی از دوستان نزدیک تتلو نیز طی یک پست این رابطه را به امیر تتلو تبریک گفت. همان طور که می دانید امیر تتلو تمام بدن خود حتی صورت خود را تتو کرده است. ریحانه پارسا مدت زمانی با امیر تتلو رابطه داشت و به پیروی از او بدن خود را تتو کرد. اما بعد از مدتی به دلایل نامعلوم رابطه آن ها سرد شد و به هم خورد. این زوج عکس ها و تصاویر جنجالی زیادی با هم داشتند که موجب شد نظرات و انتقادات زیادی بر آن ها وارد شود.

بسیاری از کاربران امیر تتلو و ریحانه را برای هم مناسب نمی دیدند اما تعدادی نیز آن ها یک زوج موفق می دانستند. بعد از جدایی ریحانه پارسا از امیر تتلو، وی حرف های بسیاری بر علیه امیر تتلو زد که صدای طرف داران تتلو را درآورد. در این مقاله در مورد امیر تتلو و فعالیت های وی صحبت کردیم. امیدواریم از این مقاله استفاده کرده باشید. از این که ما را همراهی کردید از شما متشکریم.

سوالات متداول

  1. چگونه می توان آهنگ های این خواننده را دانلود کرد؟

    با جست و جو نام این خواننده در کنار نام آهنگ آن مانند دانلود اهنگ امیر تتلو حرمسرا، امیر تتلو خانم وزیری، امیر تتلو ترانه، امیر تتلو تو اگه حالیت بود، امیر تتلو رفتنت و امیر تتلو مال من باش می توانید به راحتی از طریق انواع سایت های معتبر این آهنگ ها را دانلود کنید.

  2. آیا این خواننده در اینستاگرام دارای صفحه رسمی می باشد؟

    وی در اینستاگرام به صورت مخفیانه در حال فعالیت است. دلیل این مخفیانه فعالیت داشتن برای این موضوع است که صفحه اینستاگرام او دوباره بسته نشود. البته گفتنی است که وی به صورت رسمی در حال حاضر در یوتیوب فعالیت دارد.

  3. چگونه می توان عکس های تتلو را مشاهده کرد؟

    با استفاده از صفحه رسمی اینستاگرام این خواننده می توانید به راحتی تمامی عکس های وی را با کیفیتی بسیار مناسب مشاهده کنید. هم چنین می توانید از طریق جست و جو تصاویر گوکل نیز عکس های این خواننده مشاهده کنید.

  4. آیا این خواننده ازدواج کرده است؟

    خبرهای جدید درمورد این خواننده مطرح شده است که بیانگر ازدواج وی می باشد. از نام همسر او تا به امروز خبری وجود ندارد و در تمامی عکس ها و استوری های اینستاگرام او نیز تصویر این دختر مشخص نمی باشد.

5/5 – (1 امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات