بیوگرافی بانگ مین آه + آغاز کار

بانگ مین آه خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی و یکی از اعضای گروه گرلز دی می باشد. این خواننده از سال 2010 فعالیت های هنری خود را آغاز نمود. همچنین علاوه بر کار خوانندگی به بازیگری نیز مشغول است و تاکنون چند سریال بازی کرده است. او در سال 2014 از نظر زیبایی در رتبه 53 از لیست صد نفره بهترین چهره در سرتاسر دنیا قرار گرفت. او از سال 2014 تا سال 2015 با بازیکن فوتبال تیم تاتنهام با نام سون هیونگ مین ارتباط داشت که تنها پس از گذشت 4 ماه از افشای رابطه آن ها این دو از یکدیگر جدا شدند. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و آثار بانگ مین آه بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی بانگ مین آه

در 13 ماه می سال 1993 در اینچئون کره جنوبی به دنیا آمد. او در رشته سرگرمی از دانشگاه دونگدوک فارغ التحصیل شد. او در سریال های گونگ شیم زیبا که یک کمدی رمانتیک است و دوست پسر مطلق من به ایفای نقش پرداخته است. همچنین با بازی کردن در این سریال ها به شهرت بسیار زیادی رسید.

نام و نام خانوادگی بانگ مین آه
محل تولد اینچئون (کره جنوبی)
تاریخ تولد 13 می 1993
شغل خواننده، بازیگر و مدل
اینستاگرام bbang_93 (2M)
بیوگرافی بانگ مین آه

آغاز کار

او در جولای سال 2010 فعالیت حرفه ای خود را به عنوان یکی از اعضای گروه گرزل دی با آهنگ Tilt My Head آغاز نمود. در سال 2019 اعضای گروه گرلز دی مسیرهای جداگانه ای را در نظر گرفتند و هر کدام با کمپانی های مختلفی قرارداد بستند اما آن ها تاکید کردند که این گروه منحل نشده است.

بانگ مین آه
بانگ مین آه

او در آهنگی با عنوان Holding Hands با لی هیون همکاری کرد. او در سال 2015 برای سریال Doctor Stranger خواند، همچنین در ماه مارس همین سال اولین آلبوم خود را که به صورت انفرادی اجرا کرده بود تحت عنوان I Am a Woman Too منتشر کرد. در سال 2017 آهنگ Other Way که آهنگ معروفی شد را منتشر نمود. همچنین در سال 2022 تک آهنگی را با نام  Listen to me Once منتشر کرد.

برنامه های تلوزیونی

بانگ مین آه در سال 2010 در برنامه تلوزیونی Roller Coaster شرکت کرد که پس از این برنامه بسیار مورد توجه قرار گرفت. همین طور در دو برنامه The Clinic for Married Couples و Law of the Jungle که بسیار پربیننده بودند نیز شرکت کرد. همچنین در سال 2014 میزبان یک برنامه تحت عنوان Inkigayo بود.

این خواننده و بازیگر جوان در سال 2015 نیز در دو برنامه موسیقی با عنوان های  Immortal Songs و‌ King of Mask Singer شرکت نمود. بانگ مین آه در سال 2022 میزبان جشنواره فیلم زنان سئول بود.

بازیگری

بانگ مین آه در سال 2011 نقش های کوتاهی در سریال های چهره بچگانه زیبا و آیدول خون آشام ایفا نمود. او در سال 2013 بابت بازی در اولین فیلم سینمایی خود با عنوان هالی بسیار مورد تحسین قرار گرفت، او بابت این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن تازه کار را دریافت کرد. او در سال 2015 با یک فیلم در ژانر درام و با نام خانواده وحشی شیرین به موفقیت بزرگی دست یافت.

افتخارات

او جایزه بهترین بازیگر زن جدید جشنواره فیلم بوسان برای فیلم اسنوبال را به دست آورد. همچنین برای بازی در فیلم هالی جایزه بهترین بازیگر زن تازه کار در جشنواره فیلم گوانگجو را کسب نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل