بیوگرافی جانگ وون یونگ + فیلم ها و سریال های جانگ وون یونگ

جانگ وون یانگ خواننده و بازیگر مشهور اهل کشور کره جنوبی است و هوادار های فوق العاده زیادی در صنعت موسیقی کره ای دارد. وون یانگ این روز ها به عنوان یکی از اعضای گروه موسیقی آیو در حال فعالیت می باشد و نقش وکالیست اصلی این گروه دخترانه را بر عهده دارد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله شانس با بیوگرافی و زندگی شخصی وون یانگ بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی جانگ وون یونگ

بیوگرافی جانگ وون یونگ

وون یانگ یک خواننده و رقاص کره‌ ای است. وون یانگ در 31 آگوست 2004 متولد شد. او به عنوان عضو گروه موسیقی ایز وان شناخته شد. او در سال 2018 برنده مسابقه تلویزیونی Produce 48 شد و به عنوان عضو اصلی گروه آیز وان انتخاب شد. آیز وان یک گروه موسیقی دخترانه کره‌ ای و ژاپنی است که پس از پایان برنامه Produce 48 تشکیل شد. وون یانگ با قد بلند و ظاهر جذاب خود، توانسته است طرفداران بسیاری را به خود جذب کند و به یکی از محبوب‌ ترین عضو های گروه تبدیل شود.

نام و نام خانوادگی جانگ وون یانگ
تاریخ تولد 31 آگوست 2004
محل تولد سئول، کره جنوبی
شغل بازیگر، مجری، خواننده و مدل
بیوگرافی جانگ وون یانگ

فیلم ها و سریال های جانگ وون یونگ

وون یونگ بیشتر در صنعت موسیقی فعالیت داشته و در فیلم‌ ها و سریال‌ ها شرکت نکرده است. او بیشتر به عنوان عضو گروه آیز وان شناخته می‌ شود و فعالیت‌ هایش بیشتر در زمینه موسیقی و تنظیمات مربوط به گروه است.

علت محبوبیت وون یونگ

وون یونگ در سن 14 سالگی در برنامه تلویزیونی Produce 48 شرکت کرد و برنده شد. این برنامه به عنوان یک رقابتی برای انتخاب عضو گروه آیزوان برگزار شد. قهرمانی در این برنامه و ورود به گروه آیزوان به او شهرت و شناخت بیشتری داد. وون یونگ با ظاهر خوب و قد بلند خود مورد توجه قرار گرفته است. این ویژگی‌ها باعث شده است که او را در چشم طرفداران جذب کند و به عنوان یکی از زیباترین و قد بلندترین عضوان گروه مشهور شود.

فعالیت وون یونگ در اینستاگرام

برنامه اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب و بسیار پر طرفدار در میان مردم سر تا سر دنیا به شمار می رود. این روز ها اکثر مردم و هنرمندان جهان و کشور های ایران و کره جنوبی در شبکه اینستاگرام فعالیت می‌ کنند. وون یونگ جون نیز به واسطه ی شغلی که در کره جنوبی دارد، از افراد پرطرفدار در اینستاگرام می باشد که دنبال کنندگان زیادی را به دست آورده است. شمار فالوئرهای پیج وون یانگ در اینستاگرام بیش از 10 میلیون نفر می باشد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ساکورا میاواکی؛ خواننده کره جنوبی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات