بیوگرافی جونگ هو سوک + فعالیت ها

جونگ هو سوک رپر، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی می باشد. نام هنری او جی هوپ می باشد. فعالیت های هنری خود را از سال 2013 و به عنوان یکی از اعضای گروه پسرانه بی تی اس (BTS) آغاز کرد. او از سال 2019 تاکنون به همراه دیگر اعضای گروه بی تی اس در محله هانام دونگ سئول زندگی می کند. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار جونگ هو سوک بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی جونگ هو سوک

جونگ هو سوک متولد 18 فوریه 1994 در گوانگجو کره جنوبی متولد شد. او در کنار پدر، مادر و خواهر بزرگ تر خود با نام جونگ جی وو زندگی می کرد. در سال 2019 در رشته مدیریت ارشد کسب و کار وارد دانشگاه مجازی هانیانگ شد. قبل از آن در رشته پخش و سرگرمی از دانشگاه سایبر جهانی نیز فارغ التحصیل شد. جی هوپ قبل از اینکه به عضویت گروه بی تی اس در بیاید، عضو یک تیم رقص زیرزمینی با نام نورون بود. از آنجایی که او رقصنده بسیار خوبی است، به خاطر مهارت های رقص خود چندین جایزه کشوری را کسب کرد.

رقص او در نهایت منجر به علاقه مندی به خوانندگی شد. جی هوپ در حالی که یک کارآموز بود، به عنوان یک خواننده رپ برجسته در آهنگ حیوان خواننده جو کوون، که در سال 2012 منتشر شد، ظاهر شد. او به عنوان داشتن لحن شاد و پرانرژی به موسیقی و اجراهای خود توصیف می شود. در سال 2018، او به همراه سایر اعضای گروه بی تی اس نشان درجه پنجم شایستگی فرهنگی هواگوان را توسط رئیس جمهور کره جنوبی دریافت کرد.

نام و نام خانوادگی جونگ هو سوک (جی هوپ)
محل تولد گوانگجو (کره جنوبی)
تاریخ تولد 18 فوریه 1994
شغل رپر، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی
اینستاگرام (48M) uarmyhope
بیوگرافی جونگ هو سوک

فعالیت ها

اولین انتشار انفرادی جی‌ هوپ، خارج از همکاری‌ اش با BTS، آهنگ رپ 1 Verse در سال 2015 بود که نمونه‌ ای از ال چاپو از The Game بود که به‌ صورت رایگان از طریق SoundCloud گروه آپلود شد. او اولین میکس تیپ انفرادی خود با عنوان دنیای هوپ را در سال 2018 منتشر کرد، این آلبوم بازخوردهای بسیار خوبی را از منتقدین دریافت کرد. در سال 2019 یک تک‌ آهنگ رایگان با نام سوپ رشته فرنگی مرغ با حضور خواننده آمریکایی بکی جی را در 27 سپتامبر منتشر کرد. سوپ رشته فرنگی مرغ در جدول فروش آهنگ دیجیتال جهانی در رتبه اول قرار گرفت.

جونگ هو سوک
جونگ هو سوک

اولین آلبوم انفرادی او با عنوان جک در جعبه، که در 15 ژوئیه منتشر شد، با آهنگ اصلی More در 1 ژوئیه قبل از آن منتشر شد. مستندی با عنوان جی هوپ در جعبه که داستان ساخت اولین آلبوم اوست و حضور او در Lollapalooza را نشان می‌ دهد، برای پخش جهانی در Weverse و Disney+ در فوریه 2023 منتشر شد. در سال 2023، او تک آهنگ خود را به نام در خیابان با جی کول منتشر کرد.

خدمت سربازی

به دنبال اصلاحاتی که در قانون خدمات نظامی در دسامبر 2020 انجام شد، به طور خودکار خدمت سربازی اجباری او در سال 2021، تا پایان سال 2022 به تعویق افتاد. در 26 فوریه 2023، بیگ هیت اعلام کرد که جی هوپ درخواست انصراف از تعویق را داد و به خدمت سربازی خود ادامه می دهد. او در 18 آوریل به عنوان یک سرباز وظیفه در مرکز آموزش استخدام لشکر A ارتش در استان گانگوون ثبت نام کرد. او پس از اتمام آموزش اولیه خود در ماه می 2023، به عنوان دستیار مربی آموزشی در لشکر 36 پیاده نظام در وونجو منصوب شد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کیم هیونگ جون؛ خواننده کره جنوبی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل