بیوگرافی خاطره عسگری + فعالیت خاطره در اینستاگرام

خاطره عسگری بیوتی بلاگر مشهور ایرانی است که در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و شهرت زیادی کسب نموده است. خاطره این روزها به آموزش میکاپ و خودآرایی در اینستاگرام می پردازد و از این طریق شهرت زیادی به دست می آورد. شما نیز می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و فعالیت های خاطره در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی خاطره عسگری

خاطره یکی از مشهور ترین بیوتی بلاگر های ایرانی است که این روزها در اینستاگرام فعالیت می کند. همان طور که می دانید این روزها مردم ایران به زیبایی اهمیت زیادی می دهند و همین مساله سبب می شود که بخواهند تکینک های اصولی آرایش را آموزش ببینند. خاطره به مردم کمک می کند که به این اهداف خود برسند و بتوانند محبوبیت زیادی به دست آورند. این روزها خاطره در پیج اینستاگرام خود به انتشار کلیپ ها و عکس هایی از خود می پردازد و در آن ها آرایش کردن را به مردم آموزش می دهد.

نام و نام خانوادگی خاطره عسگری
شغل بلاگر زیبایی و آرایشی
اینستاگرام khaterehasgarii (211K)
بیوگرافی خاطره عسگری

فعالیت خاطره در اینستاگرام

خاطره از مدت ها پیش فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و توانست در مدت کوتاهی به یکی از محبوب ترین بلاگر های ایرانی این فضا تبدیل شود. همان طور که می دانید خاطره این روزها به عنوان بیوتی بلاگر در این فضا فعالیت می کند. او با انتشار روزانه پست ها و استوری های متعدد درباره میکاپ توانست به حدود 211 هزار دنبال کننده در اینستاگرام برسد.

خاطره عسگری

آموزش میکاپ و خودآرایی

فعالیت اصلی خاطره در اینستاگرام به آموزش میکاپ و خودآرایی مرتبط می شود. او به صورت روزانه پست هایی را در پیج خود منتشر می کند و در آن ها اصول یک آرایش و خودآرایی زیبا را به دنبال کنندگان خود آموزش می دهد. مردم زیادی به کمک ویدیوهای خود توانسته اند میکاپ را یاد بگیرند و دیگر نیازی به آرایشگاه رفتن نداشته باشند. شما نیز می توانید پیج اینستاگرام خاطره را دنبال کنید و از ویدیوهای آموزشی او برای افزایش اطلاعات خود استفاده نمایید.

زندگی شخصی خاطره

خاطره از جمله بلاگرهایی است که علاقه زیادی به انتشار زندگی شخصی خود ندارد. همین مساله سبب می شود که اطلاعات زیادی درباره زندگی شخصی و وضعیت تاهل خاطره در اینستاگرام موجود نباشد. با توجه به عکس ها و استوری های خاطره به نظر می رسد که او مجرد باشد اما باز هم نمی توان به صورت قطعی در این زمینه اظهار نظر کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی تینا طالبی؛ بلاگر ایرانی اینستاگرام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل