بیوگرافی رضا پرستش مسی ایرانی

بیوگرافی رضا پرستش مسی ایرانی

رضا پرستش جوان ایرانی متولد 30 ابان 1371 در تهران است که شباهت عجیب او به یونل مسی همه را حیرت زده کرده و باعث ایجاد جنجال حتی در سطح بین الملل هم شده. رضا پرستش هم مانند دیگر سلبریتی های تازه و جوان به شهرت رسیده کار خودش را از شبکه اینستاگرام آغاز کرد و با نشر عکس های خود شدیدا باعث تعجب اطرافیان را برانداشت وی در شبکه اینساگرام دارای یک شبکه مخصوص به خود است که 1.2ملیون نفر فالوور دارد. در این زمینه یکی از پیشتازان است. شما می توانید قبل از هر چیز حتما اینستاگرام رضا پرستش را دنبال کنید.

فهرست مقاله

بیوگرافی رضا پرستش مسی ایرانی
بیوگرافی رضا پرستش مسی ایرانی

هزینه تبلیغات این اینستاگرامر چقد است

از روش های درآمد بالا رضا می توانیم به تبلیغات او در صفحات مجازی اش اشاره کنیم. او با دریافت هزینه ای از کاربران پست های درخواستی آن ها را در استوری و یا پست های خود تبلیغ می کند و باعث گسترش محبوبیت آن ها می باشند. تمامی تبلیغاتی که این بدل معروف انجام می دهد هزینه ای دارد که فرد باید قبل از انجام کار پرداخت کند.

برای راحتی بیشتر افراد برای تبلیغات، رضا هزینه تبلیغات خود را بسیار پایین و مناسب در نظر گرفته است. این گونه تمامی افراد می توانند به راحتی تبلیغات حرفه خود را با هزینه ای کم و مناسب به رضا بدهند؛ همچنان بازخورد های فراوانی از تبلیغات او برای خود دریافت کنند. بیوگرافی رضا پرستش مسی ایرانی

رضا پرستش در فیلم زیر نویس

این شهرت و محبوبیت بسیار باعث شناخته شدن وی شد. تا این که اهل سینما و کارگردان ها را نیز به خود جلب کرد. همچنین این که خود رضا نسبت به این موضوع ابراز علاقه نشان داده بود. پس توسط یکی از مطرح ترین کارگردان ها یعنی آقای مجید صالحی در این فیلم سینمایی بازیگران بزرگی ایفای نقش کردند. از قبیل رضا عطاران که این امر نیز در دیده شدن رضا کم بی اهمیت نبود و نگاه های زیادی را سمت خود جلب کرد.

بیوگرافی رضا پرستش مسی ایرانی
بیوگرافی رضا پرستش مسی ایرانی

رضا پرستش کیست

به گفته خود رضا از کودکی و نوجوانی و جوانی بیشتر از این که رضا پرستش باشد با القابی چون مسی لیونل صدا می شده که خود این امر را قبول نداشته و نمی خواسته که قبول کند. رضا پرستش متولد تهران لیسانس رشته شهرسازی طی یک حرکت به شهرت رسید به عبارتی یک شبه معروف شد و آن هم فرستادن عکسش به یک شبکه ورزشی در ایران بوده.

به گفته وی او شب این عکس را ارسال کرده و آن ها صبح تماس گرفتند و نگاهشان را بسیار جلب کرده بود. او عکسی را که تنش لباس آرژانتین بود را در صفحات مجازی گذاشت و هم چنین در خیابان با همین لباس یا لباس بارسلونا راه می رفته و جلب توجه شده و مردم با او عکس می گرفتند که به گفته خودش بسیار حس خوبی داشته است. بیوگرافی رضا پرستش مسی ایرانی

رضا پرستش کجا زندگی می کند

رضا پرستش متولد ایران می باشد و اکنون نیز در تهران سکونت دارد. با وجود اخبار مختلفی در مورد مهاجرت او او همچنان به صورت تنهایی در تهران سکونت دارد. رضا با توجه به علاقه مندی به سفر تنها به چند کشور به دلایل تفریحی سفر کرده است و گفته با امکانات کافی برای مهاجرت قصد دارد در ایران بماند.

اکنون نیز بیشتر لوکیشن های رضا در عکس و فیلم های او مربوط به ایران و تهران می باشد. این گونه تمامی کاربران می توانند نسبت به این تصاویر، مشاهده کنند که او همچنان ساکن تهران می باشد و مهاجرت نکرده است. بیوگرافی رضا پرستش مسی ایرانی

بیوگرافی رضا پرستش مسی ایرانی
بیوگرافی رضا پرستش مسی ایرانی

رضا پرستش در سریال نیوکمپ بازی کرده است

رضا پرستش، ملقب به بدل ایرانی مسی می باشد که به دلیل شباهت بالا به مسی در خیلی از موقعیت های غبر قابل تشخیص با او می شود. سریال فوتبالی و فانتزی نیوکمپ که مدتی است به صورت نمایش خانگی منتشر می شود حواشی زیادی برای این بدل ایرانی ساخته است.

مدتی پیش رضا پرستش در استادیوم نیوکمپ برای مسابقات فوتبال حضور پیدا کرد و عکس های زیادی از او منتشر شد. سپس اکنون با منتشر شدن این سریال بسیاری از افراد حضور او در استادیوم نیوکمپ را به سریال نیوکمپ تشبیه می کنند.

در این مورد بهتر است توجه کنید رضا پرستش تا کنون در فیلم و سریالی بازی نکرده است و این حاشیه تنها به‌دلیل شباهت اسمی این فیلم با استودیو فوتبال می باشد.

 

بیوگرافی رضا پرستش مسی ایرانی
پیشنهاد:

برترین سایت شرط بندی در ایران 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات