بیوگرافی + زندگی شخصی

وو هه ریم (انگلیسی Woo Hye rim) از خوانندگان و بازیگران خوب کره جنوبی است که با بازی خوب خود در درام های تلویزیونی توانست به شهرت برسد. هه ریم از دختران گروه واندر گرلز کره می باشد و در زمینه خوانندگی بسیار فعالیت دارد. خانم هه ریم در ترانه سرایی نیز مهارت دارد که در بیشتر آهنگ ها خود نیز ترانه سرایی کرده است. وو در موسیقی پاپ فعالیت می کند و علاقه خود را در بازیگری و خوانندگی از اوان کودکی شروع کرد. با شروع بازیگری و بازی خوب خود در درام های تلویزیونی به مراتب در بین مخاطبان تلویزیونی به شهرت رسید و فیلم ها سریالهای زیادی را در کارنامه هنری خود به ثبت رساند. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و آثار هه ریم بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی

وو هه ریم (انگلیسی Woo Hye rim و کره ای 우혜림) متولد 1سپتامبر 1992 در سئول کره جنوبی است. خانم هه ریم خواننده، ترانه سرا و بازیگر کره جنوبی است که با فعالیت های خود در زمینه بازیگری و خوانندگی به شهرت زیادی رسید. وو هه از سال 2010 فعالیت خود را شروع کرد و در حال حاضر 32 سال سن دارد. هه ریم در ابتدای زندگی خود 14 سال ساکن هنگ کنگ بود و کاملا مسلط است و به زبان های انگلیسی، کره ای، کانتونی و ماندارین کاملا مسلط است. پدر خانم وو تکواندو کار است و دارای کمربند مشکی می باشد. هه یم در ابتدا برای خوانندگی در یک گروه پنج نفره آموزش خود را دید و برنامه های متنوع که شامل رقص و آهنگ بود را اجرا می کرد. گروه وو را دختران شگفت انگیز چینی نامیدند.

نام ونام خانوادگی وو هه ریم (Woo Hye rim)
تاریخ تولد 1 سپتامبر1992
ملیت کره جنوبی
شغل خواننده، ترانه سرا و بازیگر
تاهل متاهل

زندگی شخصی

وو هه ریم در سال 2013 با تکواندو کار شیم مین چول آشنا شد و نامزدی آن دو در می 2020 تائید شد وو ریم در 5 ژوئیه مراسم ازدواج خود را در بین دوستان و خانواده خود جشن گرفتند. حاصل عشق و ازدواج وو هه در 23 فوریه 2022 یک پسر است.

فعالیت بازیگری

وو هه از 22 ژانویه 2010 فعالیت هنری خود را ابتدا در موسیقی شروع کرد و از سال 2013 به فعالیت بازیگری و در برنامه های تلویزیونی مجری گری نیز می کرد.هه ریم در طول فعالیت های خود در عرصه بازیگری وموسیقی توانست موفقیت های خوبی را برای خود کسب کند.

آلبوم و تک آهنگ ها

وو هه ریم در طول فعالیت خود در عرصه موسیقی و خوانندگی توانست آلبوم ها و تک آهنگ های خوبی را روانه بازار موسیقی کند. آلبوم دنیای شگفت انگیز، سربازان نور از آلبوم های هه ریم در دنیای موسیقی می باشد. عکس های جدید وو هه ریم در آلبوم و آهنگ هایش بسیار جذاب و دیدنی است.

فهرستی از آثار

  • خودش
  • هنگ کنگ در درون من
  • سلام، غریبه
  • پدر خواند
  • میزبان سهام چین

اینستاگرام

وو هه ریم فعالیت چندانی در اینستاگرام ندارد. برای دیدن عکس های هه ریم می توانید به فن پیج های او در اینستاگرام بروید و یا از طریق گوگل سرج نمایید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات