بیوگرافی + سال های فعالیت

مهسا جاور یکی از قایقرانان روئینگ ایرانی می باشد. مهسا عضو رسمی تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی ایران است. جاور تنها سهمیه قایقرانی روئینگ ایران در المپیک ریو را کسب نمود و در این مسابقات در رده بیست و هشتم قرار گرفت. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و علل موفقیت مهسا بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی

مهسا جاور در تاریخ 22 اردیبهشت 1373 در شهر زنجان متولد شد. لازم به ذکر است که داشتن قد بلند یکی از حسن های روئینگ می باشد. زمانی که مهسا وارد روئینگ شد تنها یک سالی بود که این رشته وارد ایران شده بود. در زنجان مربی جاور خانم ذوالقدر بود که تمرینات هوازی و استقامتی را شروع کردیم و آن زمان مربی بما اعلام کردند که برای انتخابی تیم ملی به تهران خواهیم رفت.

نام و نام خانوادگی مهسا جاور
متولد 22 اردیبهشت 1373
زمینه فعالیت قایقرانی روئینگ
پیشه قهرمان قایقرانی روئینگ
سال های فعالیت 1392- تاکنون
همسر محسن محمد سیفی
فرزندان مینل محمد سیفی
اینستاگرام mahsajaver (133K)
بیوگرافی مهسا جاور

سال های فعالیت

مهسا جاور عضو تیم ملی قایقرانی روئینگ در سال 1392 فعالیت ورزش خود را آغاز نمود. او در مسابقات زیادی حضور داشت و در حال حاضر نیز عضو تیم ملی ایران می باشد.

شهرت

مهسا جاور در سال 2014 در بازی های آسیایی به میزبانی کره جنوبی در شهر اینچئون به همراهی سولماز عباسی، حمیرا برزگر و نازنین ملائی شرکت نمود. او در این مسابقات در ماده چهار نفره جفت پاروی سبک وزن بانوان توانست جایگه سوم را از آن خود کند. او در سال 2014 در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا مدل نقره این بازیها را کسب کرد.

قهرمانی آسیا

مهسا بعد از حضور در المپیک 2016 ریو به مسابقات آسیایی چین اعزام شد. او در مسابقات چین در روئینگ تک نفر سنگین وزن بانوان حضور داشت. مهسا با حریفانی از سنگاپور، چین تایپه، کره، چین و تایلند روبرو شد و در تهایت توانست مدال برنز این بازی ها را کسب کند. در روئینگ چهار نفره مهیا جاور بهمراه نازنین ملائی، فرحناز عشقی و نازنین رحمانی در رده سوم آسیا ایستاد و مدال برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

روئینگ دو نفره

مهسا جاور در روئینگ دونفردر کنار زینب نوروزی توانست اولین مدال را برای کشور ایران بدست آورد. در این مسابقات انها توانستن تا روئینگ دو نفره ایران را به عنوان اولین رشته مدال آورنده بازیهای آسیایی هانگژو بدست بیاورند. انها امیدوار هستند که بتوانند سهمیه بازی های آسیایی را بدست بیاورند.

ازدواج مهسا جاور

مهسا جاور در بازیهای اسیایی 2010 گوانگجو با محسن محمد سیفی آشنا شد و این این آشنایی به ازدواج آنها ختم شد. محسن قهرمان ووشو ایران می باشد و در حال حاضر حاصل این ازدواج دختری بنام مینل می باشد.

رابطه مهسا با مربی خود

مهسا جاور رابطه خیلی خوب و صمیمی با مربی خود بنام فرزام دارد. اعضای تیم روئینگ ایران زیر نظر آقای فرزام فعالیت می کنند. مهسا می گوید بین ورزشکار و مربی اعتماد دو طرفه وجود دارد. و همین رابطه بین دو طرف باعث شد که نتیجه خیلی خوبی را در مسابقات بگیریم.

مهسا جاور و آرزو برای دخترم

مهسا جاور انطور که می گوید برای دخترش آرزوهای زیادی دارد و بیان داشته است که حتی از لحظه بزرگ شدنش سیر نمی شود. چون آرزوهای زیادی برای او دارد و از تمام لحظات بودن در کنار دخترم لذت ببرم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل