بیوگرافی سحر رحمانی بدنساز حرفه ای ایرانی، قد و وزن و حواشی

بیوگرافی سحر رحمانی بدنساز حرفه ای ایرانی، قد و وزن و حواشی

سحر رحمانی یکی از بدنسازان مشهور ایرانی است که بخاطر بدن ورزیده و قهرمانی در مسابقات آماتور بدنسازی زنان به شهرت فراوانی رسید و حاشیه های ارتباط وی با تتلو خواننده ایرانی ساکن ترکیه او را بر سر زبان ها انداخت سحر رحمانی از معدود رنانی است که در فیزیک و بدنسازی با مردان رقابت می کند و همین موضوع باعث حاشیه ها و دردسر های زیادی برای وی شده است در ادامه به زندگینامه تین دختر موفق ایرانی می پردازیم .

نام ونام خانوادگی سحر رحمانی دولت آبادی
سال تولد 1378
محل تولد تهران
حرفه بدنسازی و قهرمان زیبایی اندام
محل زندگی لندن انگلستان

سحر رحمانی (Sahar Rahmani) کیست؟

سحر رحمانی (Sahar Rahmani) بدنساز ایرانی که تاثیر فوق العاده ای برروی ورزش و بدنسازی ایران داشته است و با گذشتن از محدودیت های بدنی و قوانین ایرانی اکنون یکی از قهرمانان بدنسازی است اکنون در کشور انگلستان ساکن می باشد وی متولد سال 1378 می باشد وی از کودکی به ورزش علاقمند بود و بعد ها ورزش بدنسازی را به طور حرفه ای دنبال کرد و از همان اول هم هدفش شرکت در مسابقات پرورش اندام بود اما در کشور ایران این امکان وجود نداشت به گفته خودش در ایران زنان بدنساز که بدنی ورزیده دارند مورد قضاوت قرار می گیرند و جایی برای پیشرفت وجود ندارد اما من عاشقانه به دنبال قهرمانی بودم و به حرف مردم ذره ای اهمیت نمی دادم وهرروز تمریناتم را بیشتر می کردم و حتی 3 دوره بخاطر رشد عضلاتم استروئید تزریق کردم ودر نهایت بااینکه می دانستم ممکن است دیگر نتوانم به کشورم برگردم در مسابقات اروپای شرقی شرکت کردم و مقام آوردم رشته بدنسازی رشته پر هزینه ای است امامن عاشقانه آن را ادمه می دهم .

شغل سحر رحمانی چیست ؟

سحر رحمانی به صورت حرفه ای در مسابقات بین المللی شرکت می کند و از جایزه این مسابقات درآمد دارد اما درآمد اصلی او از طریق مربی گری در رمینه بدنسازی می باشد او یک مربی حرفه ای است که شاگردان زیادی نیز دارد .

 

دوست پسر سحر رحمانی کیست ؟

سحررحمانی علاقه ای به صحبت در مورد زندگی شخصی و روابط شخصی خود ندارد و اطلاعی از دوست پسر وی در دسترس نیست .

سحر رحمانی مهاجرت کرده است ؟

در کشور ایران فدراسیونی برای رشته بدنسازی بانوان وجود ندارد و مسابقاتی برای بانوان بگزار نمی شود به همین علت سحر رحمانی برای ادامه این رشته و شرکت در مسابقات بدون محدودیت از ایران مهاجرت نمود و اکنون در کشور انگلستان ساکن می باشد .

اینستاگرام سحر رحمانی

سحر در گذشته در اینستاگرام فعال نبود و پیج شخصی نداشت و بعد از مهاجرت از ایران فعالیتت خود را در اینستاگرام آغاز نمود او اکنون در اینستاگرام حدود 300 هزار نفر دنبال کننده دارد و به صورت روزانه از تمرینات خود و تاریخ مسابقات خود استوری می گذارد و نکات خوبی را در مورد ورزش بدنسازی به طرفدارانش آموزش می دهد .برای دیدن و دنبال کردم پبج تو کافیست نام و نام خانوادگی وی را در قسمت سرچ ایسنتاگرام به انگلیسی تایپ کنید .

 

سحر رحمانی و امیر تتلو

چندی پیش سحر رحمانی در یکی از مسابقات خود با آهنگ تازیاته تتلو بر روی صحنه رفت و همین موضوع توجه تتلو خواننده ایرانی را به خود جلب نمود وی در یک ویودیو از سحر تعریف کرد و گفت :تو یک ویدیو دیدم یک خانم به نام سحر با آهنگ تازیانه روی صحنه رفت چقدر عضلات تفکیک و حرفه ای چقدر افتخار کردم . همین صحبت های تتلو باعث شد در فضای مجازی شایعه رابطه این دو نفر منتشر شود .

 

افتخارات سحر رحمانی

از افتخارات مهم سحر رحمانی قهرمانی در مسابقات پرورش اندام اروپای شرقی می باشد او در این مسابقه که توسط فدراسیون بین المللی پرورش اندام در ماه آگوست در بخارست برگزار شد مقام قهرمانی رابه دست آورد .

درآمد سحر رحمانی چقدر است ؟

از میزان دقیق درآمد این خانم اطلاعاتی در دست نیست اما او بعد از هر مسابقه مبلغی را به عنوان جایزه دریافت می کند و همچنین به عنوان مربی بدنسازی فعالیت می کند و از این طریق نیز درآمد خوبی دارد.

 

سوالات متداول

  • قد و وزن سحر رحمانی چقدر است ؟

وزن وی 90 کیلو گرم و قد وی 170 سانتی متر است

  • سحر رحمانی چه ورزشی انجام می دهد ؟

او در زمینه پرورش و زیبایی اندام فعالیت می کند .

  • دوست پسر سحر رحمانی کیست ؟

دوست پسر وی مشخص نیست

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی هدی جراح بدنساز ،روابط و عکسهای برهنه

بیوگرافی هادی چوپان قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۲، قد و وزن

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات