بیوگرافی شاهین نجفی و همسرش + ماجرا های سیاسی او

در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که شاهین نجفی کیست؟ اگر شاهین یکی از بهترین رپر های ایرانی را به خوبی نمی شناسید و یا اگر‌ از طرفداران او هستید و دوست دارید اطلاعات بیشتری در خصوص این خواننده ایرانی پر حاشیه و البته پر طرفدار بدانید، به شما عزیزان پیشنهاد می کنم این مقاله را تا به انتها بخوانید.

چرا که ما سعی کرده ایم به هر گونه پرسش شما در خصوص همسر این خواننده محبوب، درآمد او، آلبوم های معروفش، خواهر شاهین نجفی، بهترین آهنگ شاهین نجفی و غیره پاسخ دهیم. پس برای داشتن اطلاعات بیشتر و کامل تر درباره این خواننده معروف و شناخته شده بهتر است این مقاله را کامل بخوانید.

شاهین نجفی کیست

شاهین نجفی کیست؟

یکی از بهترین و قدیمی ترین خوانندگان رپ فارسی شاهین می باشد. او به صورت خاص از رپرهای نسل دوم می باشد. نام اصلی او مرتضی نجفی پور مقدم است. این خواننده در حال حاضر مدت ها است که کشور ایران را ترک کرده است و در خارج از ایران سکونت دارد. او سال ها است که فعالیت خود را در حرفه خوانندگی شروع کرده است و علاوه بر آن یکی از فعالان سیاسی و ضد حکومت ایران نیز می باشد.

این موضوع باعث شده است شاهین نجفی به یکی از پرحاشیه ‌ترین خواننده های رپ فارسی تبدیل شود و حواشی بسیار زیادی در رابطه با او تا کنون وجود داشته است که در بخش های دیگر از این مقاله به حواشی شاهین و شایعات مربوط به این خواننده محبوب و فوق العاده پرداخته ایم. مرتضی نجفی پور مقدم که ما او را با لقب هنری اش، شاهین می شناسیم.

از ابتدا علاقه زیادی به خوانندگی و موسیقی داشت خصوصا به موسیقی در سبک رپ بسیار علاقه مند بود. این علاقه او باعث شد شاهین نجفی فعالیتش را در این حرفه آغاز کند و رفته رفته پیشرفت های زیادی دلشته باشد. به طوری که شاهین از سال ۱۳۷۹ فعالیتش را در زمینه موسیقی به سبک پاپ و راک آغاز کرد و سپس تصمیم گرفت برای ادامه فعالیتش ایران را ترک کند و در کشوری دیگر در حرفه خوانندگی فعالیت کند.

او در سال ۱۳۸۴ از ایران به کشور آلمان مهاجرت کرد و در حال حاضر نیز در این کشور زندگی می کند. شاهین فعالیتش را به عنوان یک خواننده درجه یک و حرفه ای ادامه داد به طوری که از ابتدای شروع به فعالیتش در این حرفه تا کنون آلبوم ها و آهنگ های بسیاری منتشر کرده است که بسیاری از این آهنگ ها جزو بهترین آهنگ های ایرانی می باشد و طرفداران خاص خودشان را دارند.

همچنین برخی از آهنگ های شاهین نجفی بسیار پر شنونده و معروف شده اند که در ادامه این مقاله ما سعی کرده ایم معروف ترین آهنگ های شاهین نجفی را به شما معرفی کنیم. اگر‌ طرفدار این خواننده هستید و دوست دارید آهنگ های او را دانلود کنید می توانید با جست و جوی عبارت هایی هم چون دانلود اهنگ های قدیمی شاهین و یا دانلود گلچین بهترین آهنگ های شاهین نجفی، به لینک دانلود آهنگ های معروف او دسترسی پیدا کنید و این آهنگ های خاص و منحصر به فرد را با صدای شاهین نجفی دانلود کنید.

معروف ترین آهنگ های شاهین نجفی کدامند؟

اگر بخواهیم یک لیست از بهترین آهنگ های این خواننده را تهیه کنیم قطعا باید تعداد زیادی از آهنگ های او را در این لیست قرار بدهیم. همان طور که می دانید شاهین نجفی سال های زیادی است که در زمینه خوانندگی مشغول به فعالیت است او در این مدت کار های زیادی به طرفداران و مخاطبان اش ارائه داده است که بسیاری از آن ها بسیار محبوب و پر شنونده بوده اند.

اگر تا به حال آهنگ های شاهین را نشنیده اید به شما پیشنهاد می کنم چند مورد از بهترین و معروف ترین آهنگ های او را دانلود کنید و از شنیدن آن ها لذت ببرید گرچه شاهین سبک خاص و شعر های منحصر به فردی دارد، اما ممکن است شما نیز پس از شنیدن آهنگ های او به یکی از طرفدارانش تبدیل شوید.

همان طور که انتظار می رود شاهین نجفی به دلیل سبک منحصر به فردی که دارد توانسته است به یکی از پر طرفدار ترین خواننده های ایرانی تبدیل شود که تعداد این طرفدار ها به مرور زمان در حال افزایش است. گرچه شاهید نجفی تاکنون آهنگ های بسیار زیادی منتشر کرده است و طرفداران اکثر این آهنگ ها را دوست دارند؛ اما ما در این بخش ما سعی کرده ایم معروف بهترین آهنگ های شاهین را به شما معرفی کنیم و در خصوص آن ها اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

معیار انتخاب ما برای برگزیدن این آهنگ ها از میان همه آهنگ های شاهین نجفی تعداد دانلود آنها بوده است. ما در این بخش معروف ترین و پر دانلود ترین آهنگ های شاهین نام برده ایم که این آهنگ ها در اپلیکیشن های موسیقی و یا در سایت های مربوط به آن بیشترین تعداد دانلود و یا بیشترین تعداد مخاطب را داشته اند.

پدر

آهنگ پدر از شاهین یکی از معروف ترین آهنگ های ایرانی می باشد که در سبک خاص خواص و منحصر به فرد ساخته و منتشر شده است. این آهنگ یکی از بهترین آهنگ های شاهین نجفی است که تنها پس از مدتی کوتاه بعد از انتشار، استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفت و به یکی از پرشنونده ترین آهنگ های این خواننده معروف و شناخته شده تبدیل شد.

رانندگی در مستی

اگر نگاهی به لیست بهترین آهنگ های شاهین نجفی بیاندازید می بینید که آهنگ رانندگی در مستی یکی از ده آهنگ برترین خواننده می باشد. این آهنگ در سال ۲۰۱۲ میلادی یا به عبارتی در سال ۱۳۹۱ منتشر شد و به یکی از محبوب ترین آهنگ های قدیمی این رپ ایرانی تبدیل شد و نیز به عنوان یکی از ماندگارترین آهنگ های شاهین می توان به آهنگ رانندگی در مستی اشاره کرد.

بشمار

آهنگ بشمار یکی از بهترین آهنگ های شاهین است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و استقبال خوبی از آن صورت گرفت این آهنگ یکی از قطعات آلبوم چل می باشد. شما می توانید این آهنگ را از طریق سایت ها و یا اپلیکیشن های مختلف موزیک دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

آی لیلی

آهنگ آی لیلی جزو آهنگ هایی است که اگر آن را بشنوید به آن علاقه مند می شوید. این آهنگ سبکی جذاب و شنیدنی دارد که توجه مخاطب را به خودش جلب می کند. برای دانلود این آهنگ می توانید به سایت های مربوط به آن مراجعه کنید.

نگفتمت نرو

اگر جزو طرفداران شاهین نجفی باشید به احتمال زیاد آهنگ نگفتمت نرو را شنیده اید. نگفتمت نرو هم مثل بسیاری از آهنگ های دیگر این خواننده سبکی خاص و شعری منحصر به فرد دارد.

رادیکال

یکی دیگر از پر طرفدار ترین و محبوب ترین آهنگ های شاهین نجفی آهنگ رادیکال می باشد. این آهنگ زمانی که منتشر شد توجه افراد زیادی را به خودش جلب کرد و سپس در لیست بهترین آهنگ های این خواننده قرار گرفت.

اونقدر قلبم قبره

در نهایت نیز می توانیم آهنگ اونقدر قلبم قبره را به عنوان بهترین آهنگ این خواننده سرشناس نام ببریم. شاید بتوان گفت این آهنگ محبوب ترین و همچنین پر طرفدار ترین آهنگ شاهین نجفی می باشد.

اگر شما جزو طرفدار های این خواننده هستید، غیر ممکن است که آهنگ اونقدر قلبم قبره را تا به حال نشنیده باشید. این آهنگ به قدری مورد استقبال قرار گرفت که حتی کسانی که شاهین را نمی شناختند و یا تجربه گوش کردن به آهنگ های او را نداشتند آهنگ اونقدر قلبم قبره را تاکنون حداقل یک بار شنیده اند.

عکس های شاهین نجفی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های شاهین نجفی را در کجا مشاهده کنیم؟

طبیعتا هر خواننده ای بعد از مشهور شدن طرفداران خاص خودش را پیدا می کنند و این طرفداران مشتاق به دیدن عکس های آن ها هستند؛ از این رو کسانی که مایل به دیدن عکس های شاهین نجفی، این خواننده سبک رپ و آهنگ ساز معروف هستند، می توانند عکس های او را در صفحه های مجازی او همانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و اپلیکیشن هایی از این قبیل مشاهده کنند.

همچنین در سایت های مختلف نیز می توانید تصاویر او را ببینید. به طوری که اگر تمایل داشته باشد عکس های او در کنسرت ها و … مشاهده کنید، می توانید این خواننده را در مرورگرهای اینترنتی جست و جو کنید و به راحتی و در کمترین زمان به جدید ترین و یا قدیمی ترین تصاویر شاهین دسترسی پیدا کنید.

هم چنین باید بدانید که بهترین منابع برای دنبال کردن این خواننده و دیدن جدید ترین عکس و فیلم های او اینستاگرام او است که عکس هایش را در قالب پست یا استوری منتشر می کند و طرفداران و دوستداران او می توانند آن ها را در این صفحات مشاهده کنند. در ادامه این مقاله آدرس پیج اینستاگرام این آهنگ ساز و خواننده را در اختیار شما قرار داده ایم.

پیج اینستاگرام شاهین نجفی چیست؟

همان طور که می دانید اینستاگرام امروزه یکی از پر طرفدار ترین اپلیکیشن های ارتباطی است که کاربرهای بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد معروف در این اپلیکیشن فعال هستند و پست ها و استوری هایی از زندگی روزمره و یا کاری خود در این اپلیکیشن محبوب با مخاطبانشان به اشتراک می گذارند.

هم چنین مدت هاست که شاهین نجفی اینستا دارد و در این اپلیکیشن فعالیت می کند. این خواننده معروف و شناخته شده در اینستاگرام میلیون ها نفر دنبال کننده دارد. اگر شما نیز جزو طرفداران او هستید و تمایل دارید پیج او را فالو کنید باید بگوییم آیدی پیج اینستاگرام شاهین نجفی shahinnajafi می باشد.

شما می توانید از طریق اپلیکیشن اینستاگرام پیج این خواننده را پیدا کنید و سپس او را فالو کنید تا جدید ترین عکس ها و فیلم هایش را ببینید. هم چنین از طریق این پیج می توانید از جدید ترین اخبار شاهین با خبر شوید. او در پیجش اطلاعاتی در خصوص زمان و مکان کنسرت های خود در قالب پست و استوری منتشر می کند.

علاوه بر آن شاهین نجفی کلیپ هایی از آهنگ های خود را در اینستاگرام با مخاطب های خود به اشتراک می گذارد و مخاطبانش را از جدید ترین آهنگ هایش با خبر می کند. در صورتی که اپلیکیشن اینستاگرام را در تلفن همراه خود ندارید می توانید از طریق گوگل به اینستاگرام او دسترسی پیدا کنید.

برای انجام این کار تنها کافیست آیدی پیج او را در مرورگر های اینترنتی هم چون گوگل جست و جو کنید تا بتوانید از طریق سایت پیج او را پیدا کنید. همان طور که می دانید اینستاگرام به کاربران خود این امکان را داده است که در صورتی که تمایل داشتن پست و یا استوری های مورد علاقه خود را لایک کنند و همچنین برای پست های مختلف نظراتی را ثبت کنند.

اگر دوست دارید عکس ها و فیلم های بیشتری از این خواننده معروف و پرطرفدار را ببینید و همچنین در جریان برخی خبرها و حواشی مربوط به او قرار بگیرید می توانید فن پیج های شاهین نجفی را فالو کنید. این پیج ها ممکن است توسط طرفداران و یا هیترهای شاهین ساخته شده باشند.

در اینستاگرام پیج های زیادی را با نام شاهین مشاهده خواهید کرد که بسیاری از این پیج ها فن پیج های این خواننده هستند و گاهی تشخیص آنها از پیج اصلی سخت خواهد بود شما می‌توانید با توجه به تیک آبی و تعداد فالوورها پیج اصلی این خواننده را از دیگر تشخیص بدهید.

شاهین نجفی چه حاشیه هایی داشته است؟

شاهین نجفی چه حاشیه هایی داشته است؟

اگر اخبار مربوط به این خواننده را دنبال می‌ کنید و پیگیر خبرهای منتشر شده از شاهین نجفی هستید قطعاً می دانید که شاهین نجفی یکی از رپرهای پرحاشیه ایرانی می باشد. این خواننده به دلیل فعالیت‌ های سیاسی و همچنین فعالیت‌ هایی بر ضد حکومت ایران همیشه حاشیه‌های بسیار زیادی داشته است‌.

او همچنین آهنگ های زیادی منتشر کرده است که در برخی از آن ها به حکومت ایران توهین کرده است. علاوه بر همه این ها شاهین در برخی از آهنگ های خود به مسائل مربوط به اسلام و امام شیعیان نیز توهین هایی کرده است. نام یکی از آهنگ های شاهین نجفی نقی است.

زمانی که شاهین آهنگ نقی را منتشر کرد حاشیه های زیادی در رابطه با این آهنگ ایجاد شد اما ممدتیبعد این خواننده در یکی از مصاحبه‌ هایش توضیح داد که از قصد توهین به دین اسلام را نداشته است. به عنوان یک مورد دیگر از حواشی مربوط به این خواننده معروف و پرطرفدار می توان به برگزاری مراسم عروسی در ماه محرم اشاره کرد این کار باعث شد بسیاری از مردم و حتی طرفداران این خواننده واکنش های تند بسیار زیادی به او داشته باشند.

گرچه می دانیم که همه افراد معروف و شناخته شده در بخش هایی از زندگی شان درگیر حواشی و شایعات مربوط به زندگی شخصی و یا کاری خود می شوند و همچنین این حواشی و شایعات برای خوانندگان که در سبک رپ فعالیت می کنند بسیار بیشتر می باشد. در برخی از مواقع خبرهایی در خصوص برخی از سلبریتی ها منتشر می شود که این خبرها واقعیت ندارد و تنها برای افزایش تعداد مخاطبان توسط برخی از سایت ها و منابع خبری منتشر می شود.

اما به طور کلی باید بگوییم شاهین نجفی یکی از پرحاشیه‌ ترین رپر های ایرانی است که ما در این بخش سعی کردیم تعدادی از آن‌ها را برای شما بازگو کنیم. اما اگر می خواهید از تمام حاشیه ها و شایعات مربوط به شاهین مطلع شوید و یا کنجکاو هستید هرگونه خبر منتشر شده از او را بدانید می توانید پیج ها و کانال های مربوط به این خواننده معروف را فالو کنید.

فیلم کنسرت های شاهین نجفی را در کجا مشاهده کنیم؟

همانطور که می‌دانید شاهین نجفی سال‌هاست که در حرفه موسیقی فعالیت دارد او همچنین آهنگ ها و آلبوم های بسیاری منتشر کرده است که این آهنگ ها طرفداران زیادی پیدا کردند و باعث معروفیت بیشتر او شده اند. در خصوص کنسرت های شاهین نیز باید بگوییم این خواننده از ابتدا شروع فعالیت اش تا کنون کنسرت های بسیاری در کشورهای مختلف دنیا برگزار کرده است که در این کنسرت ها جمعیت بسیاری از طرفداران او حضور داشته اند. اگر شما نیز طرفداران این خواننده معروف و پرحاشیه هستید و دوست دارید فیلم کنسرت های او را تماشا کنید.

می توانید با مراجعه به اپلیکیشن محبوب و پرکاربرد یوتیوب این فیلم ها را به طور کامل مشاهده کنید. همچنین اگر به اپلیکیشن یوتیوب دسترسی ندارید می‌توانید از طریق اینستاگرام نیز بخش هایی از کنسرت های جذاب و دیدنی شاهین را مشاهده کنید. فن پیج های شاهین نجفی جدید ترین کلیپ های کنسرت این خواننده را در پیج های خود منتشر می کنند و طرفداران او می‌توانند به سادگی و از طریق این پیج ها قسمت های مختلف کنسرت های شاهین را ببینند.

همسر شاهین نجفی کیست؟

یکی از سوالات پر تکرار در خصوص این خواننده معروف و حرفه ای ایرانی این است که همسر شاهین نجفی چه کسی است؟ اگر شما نیز جزو طرفداران این خواننده هستید و نیز کنجکاو هستید که بدانید همسر او کیست؛ باید بگوییم شاهین در اوایل ماه شهریور سال ۱۳۹۷ با شخصی به نام لیلی بازرگان ازدواج کرده است.

این خواننده سرشناس ایرانی در حال حاضر در کنار همسرش لیلی بازرگان در کشور آلمان زندگی می کند. شاهین در سال ۱۳۹۷ در یکی از کنسرت های خود از لیلی بازرگان خواستگاری کرد و این زوج بعد از مدت کوتاهی تصمیم گرفتند با یکدیگر ازدواج کنند.

شاهین نجفی کجا زندگی می کند؟

همان طور که پیش از این هم خواندید شاهین نجفی فعالیت خودش را در زمینه خوانندگی از زمانی که در ایران حضور داشت آغاز کرد، اما سپس به دلیل برخی از مسائل و مشکلات تصمیم گرفت ایران را ترک کند و در کشوری دیگر به فعالیتش در زمینه خوانندگی ادامه دهد. او از سال ۱۳۸۴ به آلمان مهاجرت کرده است و در حال حاضر نیز در این کشور زندگی می کند.

درآمد شاهین نجفی چقدر است؟

درآمد شاهین نجفی چقدر است؟

همانطور که می دانید شاهین نجفی یک خواننده معروف و پرطرفدار است که بخش زیادی از درآمد خود را از این طریق دریافت می کند. به طوری که او با فروش آلبوم های جدید برگزاری کنسرت ها فروش آهنگهایش و همچنین اسپانسر درآمد بسیار بالایی کسب می کند. علاوه بر این ها اکثر خواننده ها از طریق برخی عکس ها و فیلم های تبلیغاتی نیز درآمد بسیار زیادی دریافت می کند.

به طوری که این افراد با منتشر کردن هر عکس یا کلیپ تبلیغاتی مبلغی در حدود صدها دلار به دست می آورند. با مراجعه به اطلاعات شاهین نجفی ویکی پدیا و بررسی دقیق تر مشخصات این خواننده متوجه این موضوع خواهید شد که شاهین در فهرست ثروتمند ترین رپر های ایرانی قرار گرفته است که این موضوع نشان دهنده درآمد بالا این خواننده می باشد.

معروف ترین آلبوم های شاهین نجفی کدامند؟

شاهین نجفی تا کنون آلبوم ها و تک آهنگ های بسیاری ساخته و منتشر کرده است که از دید طرفدارانش اکثر این آلبوم و آهنگ ها بسیار عالی و فوق العاده هستند. در این بخش از مقاله اگر بخواهیم چند مورد از معروف ترین آلبوم های شاهین را نام ببریم می توانیم به مواردی همچون آلبوم های جنس سوم، توهم، ص، سال خون، ما مرد نیستیم، هیچ هیچ هیچ و ترامادول اشاره کنیم.

شاهین نجفی چه سالی مهاجرت کرد؟

شاهین نجفی فعالیت خود را در حرفه خوانندگی در ایران آغاز کرد به طوری که اولین آهنگ شاهین نجفی پیش از مهاجرت او و در این کشور منتشر شد. او سپس تصمیم گرفت برای ادامه فعالیت در این زمینه ایران را ترک کند و به کشوری دیگر مهاجرت کند. شاهین از سال ۱۳۸۴ به کشور آلمان مهاجرت کرد و در حال حاضر نیز در این کشور زندگی می کند.

سوالات متداول

  1. سر شاهین نجفی چه کسی است؟

    شاهین نجفی در شهریور ماه سال ۱۳۹۷ با شخصی به نام لیلی بازرگان ازدواج کرده است. او در یکی از کنسرت هایش از لیلی خواستگاری کرد.

  2. شاهین نجفی در حال حاضر در کدام کشور زندگی می کند؟

    شاهین نجفی در سال ۱۳۸۴ از ایران مهاجرت کرد و به کشور آلمان رفت و اکنون نیز در این کشور زندگی می کند.

  3. آدرس پیج اینستاگرام این خواننده معروف و پر حاشیه ایرانی چیست؟

    آدرس پیج اینستاگرام شاهین نجفی Shahinnajafi می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات