بیوگرافی + شروع بازیگری

روژانو ارجمند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که ابتدا فعالیت خود را در صحنه نمایشی شروع کرد. ارجمند با بیش از ده ها نمایش تئاتر توانست هنر خوبی را در دنیای نمایشی از خود نشان دهد. او با بازی و ایفای نقش در مجموعه شبکه مخفی زنان در بین مخاطبان چهره شد. با مجله شانس همراه باشید تا با روژانو و سریال ها و زندگی شخصی او بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی

روژانو ارجمند متولد 1378 در شهرستان سقز استان کردستان بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون است. روژانو یک خواهر دارد و فعالیت هنری خود را ابتدا با نمایش تئاتر شروع کرد و درخشش های زیادی داشت. تحصیلات ارجمند لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر و معماری دارد و هم اکنون نیز در حال تحصیل می باشد. او با بازی در سریال سنجر جان به کارگردانی محمد حسین لطیفی در سال 1400 اولین بازی خود را در دنیای تصویر انجام داد و وارد قاب زیبای تلویزیون شد. روژانو در سنجر جان در کنار هنرمندان بزرگی همچون علی اوسیوند، پیام دهکردی و جلیل فرجاد به ایفای نقش پرداخت.

مجموعه تلویزیونی شبکه مخفی زنان که در نمایش خانگی پخش می شود از دیگر کارهای بازیگری ارجمند به حساب می آید. روژانو نقش صاحب جان را که دختر بزرگ میزا محمود است را در کنار بازیگران معروف همچون لیلا حاتمی، امیر حسین رستمی، سیامک انصاری و شقایق دهقان به ایفای نقش می پردازد.

نام ونام خانوادگی روژانو ارجمند
تاریخ تولد 1378
شغل بازیگر،تئاتر و تلویزیون
ملیت کرد ایرانی
اینستاگرام ندارد
بیوگرافی روژانو ارجمند

شروع بازیگری

روژانو ارجمند فعالیت هنری خود را ابتدا در تئاتر شروع کرد و با بازی در صحنه تئاتر در سال 1392 با اجرای ده ها نمایش تئاتر شروع کرد. او سپس با سریال سنجرجان از سال 1400 فعالیت هنری خود را در دنیای تصویر آغاز نمود.

زندگی شخصی

روژانو تنها 12 سال بیشتر نداشت که برای نخستین بار به نمایش تئاتر رفت و در همان جا علاقمندی خود را به بازی روی صحنه نشان داد. معنی اسم روژانو یعنی روز نو می باشد که یک اسم کردی است. از ازدواج و تاریخ دقیق تولد ارجمند تاکنون چیزی در جای منتشر نشده به محض دریافت خبر یا منتشر شدن فیلم و عکسی از مراسم ازدواج روژانو در همین مطلب مجله شانس اطلاع رسانی می شود.

فهرستی از آثار

  • شبکه مخفی زنان
  • سنجر خان
  • ده ها نمایش صحنه تئاتر
  • حضور در جشنواره تئاتر فجر

اینستاگرام

روژانو در اینستاگرام فعالیت زیادی ندارد. برای دیدن عکس های جدید و به روز ارجمند می توانید به فن پیج های او در اینستاگرام مراجعه کنید وبا فالو کردن این فن پیج ها از نزدیک عکس های او را ببینید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات