بیوگرافی + شروع فوتبال

رافائل سیلوا (انگلیسی Raphael Silva) بازیکن فوتبال برزیلی است که در پست مدافع میانی در باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند. سیلوا سابقه بازی در باشگاه های همچون پونته پرتا، بوآویشتا در لیگ برتر فوتبال پرتغال و کویاس در سری بی برزیل والفیصلی را در فوتبال عربستان را دارد. با مجله شانس همراه باشید تا با زندگی شخصی، حواشی و ناگفته های Raphael Silva آشنا شوید.

بیوگرافی

رافائل سیلوا در تاریخ ۲۰ ماه آوریل سال ۱۹۹۲ در کویابا برزیل به دنیا آمد. او فوتبالیستی در پست مدافع میانی است. رافائل فوتبال حرفه ای خود را از سال 2010 با بازی در باشگاه فوتبال ریو پورتو برزیل شروع کرد ودر 19 ژویه 2013 به باشگاه فوتبال پونته پرتا رفت اولین گل خود را برای باشگاه در تساوی 1-1در مقابل پارانا کلوب به ثمر رساند. او در 13 ژانویه 2016 قرارداد خود را به مدت دو سال با باشگاه فوتبال کریسیوما بست و در سال 18 ژوئیه 2017 در بازی مصدوم شد و همین مصدومیت باعث شد سه ماه از بازی کنار برود. سیلوا در اواخر 2017 مجدد به مستطیل سبز بازگشت. رافائل در مارس 2022 به استقلال ایران پیوست. او در حیطه فوتبال برترین مدافع میانی در سال 1401 در ایران شد.

نام و نام خانوادگی رافائل سیلوا (Raphael Silva)
تاریخ تولد ۲۰ آوریل ۱۹۹۲
شغل فوتبالیست
ملیت کویابا، برزیل
اینستاگرام raphael_silvaa
بیوگرافی رافائل سیلوا

شروع فوتبال

رافائل سیلوا فعالیت فوتبالی خود را از سال 2010 در باشگاه فوتبال ریو پورتو برزیل شروع کرد و در این عرصه فوتبالی بسیار خوش درخشید و در چند باشگاه نیز حضور پیدا کرد.

زندگی شخصی

رافائل سیلوا فوتبالیست برزیلی که در حال حاضر در باشگاه استقلال مشغول بازی است هیچ اطلاعاتی از زندگی شخصی خود را تاکنون منتشر نکرده است و به نظر می رسد که او مجرد می باشد. به محض دریافت خبر یا عکس جدیدی در این مطلب قرار می دهیم.

سابقه ورزشی

سیلوا در باشگاه های همچون ریو پورتو، پونته پرتا، بو آ اسپورتو، کریسیوما، گویاس و بوآویشتا به بازی پرداخت. باشگاه الفیصلی و استقلال از دیگر باشگاه های رافائل در فوتبال است.

رژیم غذایی و ورزش

رافائل سیلوا فوتبالیست باشگاه استقلال ایران به ورزش و رژیم غذایی خود بسیار اهمیت می دهد و دوست دارد که هیکل خود را در بازی فوتبال به صورت نرمال نگه دارد تا بتواند همیشه سلامت در بازی باشد. او در تمرین کردن و نرم نگه داشتن بدن خود برای فوتبال بسیار تلاش می کند.

جوایز و افتخارات

رافائل سیلوا در جام پادشاهی عربستان را در 2021 نایب قهرمان شد. او در لیگ برتر خلیج فارس نایب قهرمان جام حذفی فوتبال ایران در سال 1401 شد. سیلوا بهترین مدافع میانی سال 1401 در نوروز فوتبالی شد. سیلوا این فوتبالیست برتر در بین اهالی ورزشی بسیار طرفدار دارد و فوتبالیست برتر در ورزش فوتبال است.

اینستاگرام رافائل سیلوا

بسیاری از هنرمندان و بازیکنان فوتبال در اینستاگرام فعالیت دارند رافائل نیز مانند دیگر افراد معروف و مشهور در اینستاگرام صفحه شخصی دارد. او در اینستاگرام خود پست ها و عکس های را به اشتراک می گذارد. پیج اینستاگرام رافائل سیلوا دارای 584 هزار دنبال کننده است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات