بیوگرافی شروین حاجی پور برنده جایزه گرمی با آهنگ “برای آزادی”

شروین حاجی پور خواننده، ترانه‌ سرا و آهنگساز اهل ایران است که بعد از خواندن ترانه اعتراضی (برای…) به یکی از مشهور ترین خوانندگان ایرانی تبدیل شد.

شروین حاجی پور کیست؟

شروین حاجی پور کیست؟

مدتی است که شروین حاجی پور به محبوب ترین سلبریتی ایرانی تبدیل شده است. او طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد و از محبوبیت فراوانی هم برخوردار است. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا به مشاهده بیوگرافی شروین حاجی پور بپردازند و به این گونه اطلاعات بیشتری در رابطه با این خواننده مردمی به دست آورند.

شروین حاجی آقاپور که این روز ها با نام شروین حاجی‌ پور شناخته می‌ شود، یکی از خوانندگان جدید ایرانی است. او متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در مازندران می‌ باشد و تحصیلات خود را در مقطع لیسانس رشته اقتصاد دانشگاه مازندران به پایان رسانده است.

شروین در بابلسر مازندران به دنیا آمده و تنها یک خواهر به نام کمند حاجی پور دارد. او با توجه به این که علاقه بسیار زیادی به موسیقی داشته است، به همین دلیل در سال ۱۳۸۴ و زمانی که ۸ ساله بود، وارد کلاس موسیقی ویولن شد و پس از گذراندن دوران مختلف موسیقی تصمیم گرفت تا آینده کاری خود را با موسیقی شکل دهد.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید شروین در یکی از مصاحبه‌ های خود بیان کرده است که علاقه‌ اش به موسیقی پس از دیدن یک کنسرت موسیقی محلی در بابل در وجودش شکل گرفت و بعد از آن او تصمیم گرفت تا به کلاس ویولن برود و سپس به سمت یادگیری خودآموز گیتار و پیانو رفت.

این موضوع را هم باید افزود که شروین قبل از این که به دانشگاه برود، شروع به آهنگساز حرفه‌ ای کرده است و پس از ورود به دانشگاه به عنوان آهنگساز ساخت موسیقی‌ های تئاتر را بر عهده گرفت. هم چنین او در کنار آهنگسازی، به عنوان تنظیم کننده و ترانه سرا هم فعالیت خود را شروع کرد و پس از آن تصمیم گرفت وارد عرصه خوانندگی شود. در حال حاضر شروین حاجی پور به یکی از خوانندگان محبوب تبدیل شده است که در میان مردم ایران طرفداران بسیار زیادی دارد.

شروین حاجی پور چگونه به شهرت رسید؟

با توجه به این که در حال حاضر خیلی از افراد در عرصه خوانندگی مشغول به فعالیت هستند و آثار متعددی را هم منتشر کرده‌ اند، اما از شهرت آنچنانی برخوردار نیستند. اما شروین با این که از خوانندگان تازه کار به شمار می‌ رود، به یکباره به شهرت و معروفیت بسیار زیادی رسیده است. حال این موضوع باعث شده است تا خیلی از افراد کنجکاو شوند تا بدانند که شروین چگونه به این میزان از شهرت رسیده است؟

بهتر است بدانید که شروین خواننده پاپ ایرانی پس از این که فعالیت خود را در حرفه خوانندگی شروع کرد، در برنامه بزرگ عصر جدید که تماشاچیان بسیار زیادی دارد شرکت کرد. او در این برنامه یک آهنگ را اجرا کرد که صدای دلنشین شروین باعث شد تا نظر داوران این برنامه و هم چنین احسان علیخانی و تماشاچیان را به سمت خود جلب کند و امتیاز خوبی را در این برنامه دریافت کرد.

حضور شروین حاجی پور از خوانندگان جدید ایرانی در عصر جدید باعث شد تا او بتواند در میان مردم شناخته شده و مشهور شود. اما با این حال بهتر است بدانید که مهم ترین دلیل شهرت شروین انتشار اهنگ شروین حاجی پور برای مهسا با عنوان (برای …) بوده است.

زمانی که شروین این آهنگ را منتشر کرد، این آهنگ به شدت وایرال شد و پس از مدتی او به یکی از مشهور ترین خوانندگان ایرانی تبدیل شد که طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد و از محبوبیت فراوانی هم برخوردار شد.

علت دستگیری شروین حاجی پور چه بود؟

علت دستگیری شروین حاجی پور چه بود؟

شروین حاجی پور یکی از خوانندگان مشهور ایرانی است که در حال حاضر در همین کشور زندگی می‌ کند و ساکن شهر تهران می‌ باشد. حال ماه‌ ها قبل اتفاقات ناگواری برای کشور ایران رخ داد و شروین بابت این اتفاقات تصمیم گرفت تا یک کار دلی را از خود منتشر کند و نام این اثر را (برای …) گذاشت.

او در این آهنگ از مشکلات جامعه گفت و مجموعه‌ ای از توییت‌ های هموطنان خود را منتشر کرد که باعث شد ماموران امنیتی به این خواننده شک کنند و تصور کنند که او با دسیسه‌ های خارجی همکاری می‌ کند و قصد به وجود آوردن هرج و مرج و آشوب در کشور را دارد.

این آهنگ پس از فوت مهسا امینی منتشر شده است، به همین دلیل دردسرهای بسیار زیادی را برای این خواننده به وجود آورد و باعث شد تا او توسط ماموران امنیتی دستگیر و بازداشت شود.

البته خوشبختانه پس از مدتی او رفع اتهام شد و مشخص شد که موردی در کار او نبوده است و از عمد این آهنگ را منتشر نکرده است و این آهنگ تنها دلی بوده است و به همین دلیل پس از مدتی شروین از زندان آزاد شد.

آیا این خواننده آزاد شده است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، شروین پس از انتشار آهنگ برای توسط ماموران امنیتی دستگیر و بازداشت شد. البته پس از پیگیری‌ های خواهر شروین و تقاضای مردم برای آزادی او، این خواننده معروف با قید وثیقه آزاد شد و به آغوش خانواده برگشت.

پس از این که شروین از زندان آزاد شد، یک فیلم از خود منتشر کرد و در این فیلم به مردم اطلاع داد که حال او خوب است و خطری او را تهدید نمی‌ کند، فقط یک سری مراحل قانونی طی شد که خوشبختانه بی‌ گناهی او تصویب شد و توانست با قید وثیقه آزاد شود و به آغوش خانواده برگردد.

زمانی که شروین دستگیر شد، جنجال زیادی به وجود آمد و حجم بزرگی از تماس‌ ها و بازخورد های فراوان به سمت خانواده او فرستاده می‌ شد و مردم ایران نگران وضعیت این خواننده بودند و پیگیر آزادی او شدند.

به هر حال پس از این که شروین آزاد شد، مقداری از سر و صدا ها خوابید و او به آغوش گرم خانواده‌ اش برگشت و در حال حاضر به یکی از خوانندگان محبوب مردمی تبدیل شده است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

معروف ترین آهنگ های شروین حاجی پور کدامند؟

شروین مدتی است که فعالیت خود را به عنوان خواننده شروع کرده است و تا به اکنون آهنگ‌ های متعددی را خوانده و منتشر کرده است که با توجه به این که او از سبک و صدای منحصر به فردی برخوردار است. به همین دلیل تا به اکنون تمام آهنگ‌ های این خواننده مورد استقبال مردم به ویژه طرفدارانش قرار گرفته اند.

البته ناگفته نماند که برخی از آهنگ‌ های شروین با توجه به رای گیری مردم و هم چنین تعداد دانلود در لیست معروف‌ ترین آهنگ‌ های این خواننده قرار گرفته اند؛ در ادامه قرار است به معرفی این آهنگ‌ ها بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

برای

به جرات می‌ توان بیان کرد که آهنگ برای یکی از مشهور ترین و بهترین آهنگ‌ های این خواننده به شمار می‌ رود که پس از انتشار با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد و حتی شروین توانست با انتشار این آهنگ در میان مردم ایران و مردم سراسر جهان به شهرت فراوانی برسد و طرفداران زیادی را هم به دست آورد. برای دانلود آهنگ شروین حاجی پور برای آزادی کافی است تا به سایت های موسیقی مراجعه نمایید. شاید جالب باشد بدانید شروین با این آهنگ تبدیل به یکی از ایرانی های برنده گرمی شد.

نشد

آهنگ نشد یکی از آهنگ‌ های زیبا و پرطرفدار شروین به شمار می‌ رود که پس از انتشار از تعداد دانلود بسیار بالایی برخوردار شد. این آهنگ از سبک عاشقانه‌ ای برخوردار است و او برای حضور در مسابقه عصر جدید با این آهنگ هنرنمایی کرد.

چشماتو ببند

از یکی دیگر از آهنگ‌ های خوب و شنیدنی این خواننده می‌ توان به آهنگ چشماتو ببند اشاره کرد که در رابطه با تفاوت میان پسر پولدار و فقیر می‌ باشد. این آهنگ پس از انتشار مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفت.

آشغالای رنگی

آشغالای رنگی یکی از پر احساس‌ ترین و دردناک‌ ترین آثار شروین به شمار می‌ رود، چرا که در رابطه با کودکان کار می‌ باشد و زحمتی که این کودکان برای خانواده‌ هایشان می‌ کشند و هیچ وقت حمایت درستی از آنان نشده است. این آهنگ پس از انتشار با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد و از تعداد دانلود بسیار بالایی برخوردار شد.

آدرس پیج اینستاگرام شروین حاجی پور چیست؟

در حال حاضر مشاهده می‌ شود که خیلی از افراد مشهور و سرشناس که در میان مردم طرفداران بسیار زیادی هم دارند، همچون خوانندگان، فوتبالیست‌ ها، بازیگران و … در شبکه‌ های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می‌ کنند تا به این گونه بتوانند با طرفداران و مخاطبانشان در ارتباط باشند و فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهند را با آن ها به اشتراک بگذارند.

حال شروین حاجی پور خواننده مشهور ایرانی در اکتبر ۲۰۱۳ در اینستاگرام یک صفحه شخصی برای خود راه اندازی کرد و از آن زمان به بعد شروین حاجی پور اینستاگرام را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده است و از طریق صفحه شخصی خود با مخاطبانش در ارتباط است و به معرفی آثار جدیدش می‌ پردازد.

حال برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام این خواننده معروف پیشنهاد می‌ کنیم تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید و عبارت (sherviinie) را جستجو کنید تا به این گونه پیج شروین با بیش از ۳.۸ میلیون فالوور برای شما نمایش یابد.

عکس های این خواننده را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های این خواننده را در کجا مشاهده کنیم؟

در حال حاضر شروین به یکی از خوانندگان مشهور ایرانی تبدیل شده است که توانسته در میان مردم طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را به دست آورد. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا به مشاهده تصاویر این خواننده مشهور بپردازند و به این گونه بیشتر با شروین و فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهد آشنا شوند.

در این باره بهتر است بدانید که روش‌ های متعددی برای جستجوی و مشاهده تصاویر این خواننده وجود دارد. اما بهترین روش مراجعه به صفحه اینستاگرام این خواننده است، چرا که در حال حاضر شروین هر چند وقت یکبار تصاویر با کیفیتی از خود را در صفحه شخصی‌ اش برای مخاطبان خود منتشر می‌ کند.

هم چنین یکی دیگر از روش‌ های جستجو و مشاهده تصاویر شروین حاجی پور مراجعه به اینترنت است. اگر شما به اینترنت مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و تصاویر شروین برای شما نمایش خواهد یافت.

ناگفته نماند که در اینترنت می‌ توانید به جستجو و مشاهده تصاویر کودکی شروین حاجی پور، تصاویر شروین حاجی پور تولد و یا تصاویر خانواده او همچون تصاویر پدر شروین حاجی پور بپردازید و یا با مراجعه به برخی از سایت‌ های مربوطه اطلاعات جالبی در رابطه با شروین همچون قد شروین حاجی پور و … را به دست آورید.

این خواننده چه حاشیه هایی داشته است؟

بهتر است بدانید زمانی که شخصی به شهرت می‌ رسد و طرفدارانی را به دست می‌ آورد هر از گاهی خواسته و یا ناخواسته در حاشیه‌ هایی قرار می‌ گیرد که این موضوع شامل شروین حاجی پور نیز بوده است.

حال از مهم ترین حواشی که تا به اکنون در پیرامون این خواننده مشهور مشاهده شده است می‌ توان به موضوعاتی همچون: فعالیت‌ های او در حرفه خوانندگی، انتشار آهنگ (برای)، دستگیری شروین به دلیل انتشار آهنگ اعتراضی (برای)، روابط شخصی او، همسر شروین حاجی پور، اخباری در رابطه با مهاجرت او به خارج از کشور و … اشاره کرد.

آهنگ برای از شروین حاجی پور

شروین خواننده پاپ یکی از خوانندگان مشهور و تازه کار ایران به شمار می‌ رود که ماه‌ ها قبل پس از این که اتفاقات ناگواری در کشور ایران رخ داد، او برای ابراز همدردی با مردم کشورش یک آهنگ در قالب اعتراضی و به نام (برای …) منتشر کرد.

این آهنگ از جمع آوری توییت‌ های مختلف مردم عادی و معروف ساخته و منتشر شده است و پس از انتشار بسیار وایرال شد و از تعداد بازدید بسیار بالایی برخوردار شد. هم چنین علاوه بر ایران در سطح جهان نیز توسط خیلی از مردم شنیده شد و مورد استقبال آن ها قرار گرفت. البته ناگفته نماند که در این میان این آهنگ دردسر های زیادی را برای شروین به وجود آورد.

آهنگ های این خواننده را چگونه دانلود کنیم؟

در حال حاضر شروین حاجی پور در میان مردم ایران از شهرت بسیار زیادی برخوردار است و طرفداران و مخاطبان فراوانی را هم به دست آورده است. حال خیلی از مخاطبان او تمایل دارند تا به دانلود آهنگ‌ های این خواننده بپردازند. در این مورد بهتر است بدانید که در عصر مدرن و با پیشرفت در تکنولوژی روش‌ های مختلفی برای جستجو و دانلود آهنگ‌ های خوانندگان وجود دارد.

حال اگر شما به اینترنت مراجعه نمایید و نام آهنگ مورد علاقه خود از شروین و یا حتی عبارتی همچون دانلود آهنگ برای از شروین، دانلود آهنگ جدید شروین حاجی پور و … را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و سایت‌ های موسیقی مربوطه برای شما نمایش خواهد یافت. حال با مراجعه به هر کدام از این سایت‌ ها می‌ توانید با فرمت دلخواه به دانلود آهنگ مورد نظر خود از این خواننده بپردازید.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر اینترنت، اگر به برخی از کانال‌ های موسیقی که در تلگرام موجود هستند مراجعه کنید، هم می‌ توانید با جستجوی نام آهنگ مورد علاقه خود از این خواننده با نتایج خوبی رو به رو شوید و در صورت تمایل به دانلود آهنگ شروین بپردازید و از گوش کردن به آن لذت ببرید.

خواهر شروین حاجی پور کیست؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، شروین یک خواهر بزرگتر از خود به نام کمند دارد. حال بهتر است بدانید که این خواهر و برادر وابستگی بسیار زیادی به یکدیگر دارند و در کنار خانواده‌ شان زندگی می‌ کنند. حال زمانی که شروین دستگیر و بازداشت شد، خواهر او کمند اطلاعات دقیق و مو به مو شده از برادرش را به اطلاع مردم می‌ رساند و از آن ها کمک می خواست تا بتوانند در کنار یکدیگر شروین را آزاد کنند.

در حقیقت اگر حمایت‌ ها و پشتیبانی خواهر شروین نبود، خیلی از مردم ایران از وضع الان شروین اطلاعی نداشتند. به همین دلیل در حال حاضر کمند خواهر شروین نیز در میان مردم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

شروین حاجی پور چه مدت در زندان بود؟

ماه ها قبل زمانی که اتفاقات ناگواری در کشور ایران به وجود آمد و اعتراضات مردمی شکل گرفت، در این جریانات شروین برای همدردی با مردم یک آهنگ دلی به نام (برای) را منتشر کرد که این آهنگ باعث به وجود آمدن دردسر های زیادی برای این خواننده شد و شروین توسط ماموران امنیتی دستگیر و روانه زندان شد. پس از دستگیری شروین حاجی پور هرج و مرج های زیادی به وجود آمد و خیلی از مردم درخواست آزادی او را داشتند.

البته ناگفته نماند که این خواننده مدت زمان زیادی را در زندان باقی نماند و زمانی که ماموران امنیتی متوجه شدند که شروین حاجی پور به ارگان و یا سیاستی وصل نیست، چند روزی او را به دعوت خود نگه داشتند تا یک سری مسائل روشن شود. پس از آن شروین با حمایت‌ های مردم و هم چنین خواهرش کمند به آغوش خانواده برگشت و با قید وثیقه از جانب خانواده‌ اش آزاد شد تا نتیجه نهایی اعلام شود.

شروین حاجی پور در عصر جدید

شروین حاجی پور در عصر جدید

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، شروین حاجی پور علاقه بسیار زیادی به موسیقی داشته است و این علاقه باعث شده تا او از دوران کودکی ساز های مختلف را یاد بگیرد و استعداد نهفته درونش را کشف و شکوفا کند.

حال او در ابتدا به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده در صنعت موسیقی مشغول به فعالیت شد. اما پس از مدتی تصمیم گرفت تا در حرفه خوانندگی فعالیت خود را شروع کند که با تشویق اعضای خانواده و نزدیکانش رو به رو شد.

پس از آن شروین در برنامه عصر جدید شرکت کرد تا به این گونه بتواند خود را ثابت کند و از طریق این برنامه به شهرت برسد. حال با توجه به این که شروین از استعداد بسیار خوبی در خوانندگی برخوردار است و صدای فوق العاده‌ ای دارد، به همین دلیل او توانست مرحله نیمه نهایی را طی کند و به اوج برسد.

حضور شروین در این برنامه باعث شد تا او در حرفه خوانندگی دچار تحول شود و توانست جایگاه خوبی را در حرفه خوانندگی از آن خود کند. حال اگر تمایل دارید تا به دانلود اهنگ شروین حاجی پور در عصر جدید و یا مشاهده اجرای دوم شروین حاجی پور در عصر جدید بپردازید، پیشنهاد می کنیم تا به اینترنت مراجعه نمایید.

آیا این خواننده برنده جایزه گرمی شده است؟

شروین حاجی پور خواننده، ترانه سرا و آهنگساز ایرانی است که مدتی قبل برای همدردی مردم ایران با الهام از نوشته‌ های معترضان به حکومت ایران و دلایل آن ها برای اعتراض و نارضایتی خود ترانه‌ ای به نام (برای …) را خواند و منتشر کرد.

حال بهتر است بدانید که این آهنگ پس از انتشار با استقبال بی‌ نظیر مردم ایران و حتی مردم سراسر دنیا رو به رو شد و از بازدید بسیار بالایی برخوردار شد تا جایی که شروین با انتشار این آهنگ توانست به یکی از چهره‌ های شناخته شده و مشهور در ایران و جهان تبدیل شود و آهنگ او نامزد جایزه گرمی شد.

این آهنگ برنده بهترین ترانه تاثیر گذار در تغییرات اجتماعی در شصت و پنجمین دور از جوایز گرمی شد. در این باره بهتر است بدانید که جیل بایدن بانوی اول آمریکا، در این مراسم با تقدیر از این ترانه و با یادآوری مرگ مهسا امینی و جنبش (زن زندگی آزادی)، شروین حاجی‌ پور خواننده ایرانی را برنده این جایزه اعلام کرد.

بهتر است بدانید که ترانه (برای …) پس از انتشار در صفحه شخصی شروین در اینستاگرام و ظرف دو روز بیش از چهل میلیون بار دیده شد و بسیاری از غیرایرانیان نیز از این آهنگ الهام گرفتند.

این آهنگ به شهرت جهانی رسید تا جایی که کریس مارتین گروه معروف موسیقی راک بریتانیایی (کلدپلی)، مدتی قبل در کنسرت بوئنوس آیرس خود، این آهنگ را همراه با گلشیفته فراهانی، بازیگر ایرانی اجرا و آن را به مردم آزادی‌ خواه ایران تقدیم کردند. حال می‌ توانید برای جستجو و مشاهده این قسمت از کنسرت (کلدپلی) به شبکه‌ های اجتماعی و یا اینترنت مراجعه نمایید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات