بیوگرافی شین یون سو + عضویت یون سو در گروه موسیقی گوگودان

شین یون سو خواننده مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است و طرفدارهای زیادی در میان مردم دنیا دارد. همان طو که می دانید یون سو این روز ها در گروه موسیقی گوگودان فعالیت می کند و علاقه ی زیادی به موسیقی و هنر دارد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار یون سو بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی شین یون سو

یون سو خواننده و بازیگر مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است که در تاریخ 30 آوریل سال هزار و نه صد و سی در شهر بوچون کره ی جنوبی متولد شد. همان طور که ممکن است بدانید یون سو از دوران کودکی و نوجوانی به موسیقی و هنر علاقه ی زیادی داشت و همین علاقه مسیر زندگی او را تعیین کرد. یون سو تصمیم گرفت که موسیقی را به صورت جدی آموزش ببیند تا بتواند در آینده در عرصه ی موسیقی فعالیت کند. او خیلی زود به آرزوی خود رسید و در سال 2016 توانست به همراه گرووه موسیقی گوگودان شروع به کار کند. همان طور که می دانید گوگودان یکی از گروه های موسیقی اهل کشور کره ی جنوبی بود اما مدت زیادی دوام نیاورد.

نام و نام خانوادگی شین یون سو
تاریخ تولد 30 آوریل 1993
محل تولد بوچون، کره جنوبی
شغل خواننده و بازیگر
بیوگرافی شین یون سو

عضویت یون سو در گروه موسیقی گوگودان

همان طور که پیش تر بیان کردیم، یون سو با عضویت در گروه موسیقی گوگودان به شهرت رسید. گروه موسیقی گوگودان نام یکی از گروه های موسیقی دخترانه در کشور کره ی جنوبی است که در سال 2016 به صورت رسمی شروع به کار کرد. گروه گوگودان از 9 عضو تشکیل شد که توانستند خیلی زود در کنار هم به شهرت و موفقیت دست یابند. این گروه نتوانست مدت زیادی دوام بیاورد و خیلی زود در سال 2020 از هم منحل شد. اما اعضای این گروه توانستند فعالیت حرفه ای خود را در کنار هم و به صورت سولو ادامه دهند.

شین یون سو
شین یون سو

فعالیت یون سو در اینستاگرام

همان طور که می دانید این روز ها خواننده های زیادی در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کنند. همین مساله سبب می شود که همه ی مردم از این پلتفرم برای برقراری ارتباط با هنرمندان مورد علاقه ی خود استفاده کنند. در این میان یون سو یکی از معدود خواننده هایی است که علاقه ای به فعالیت در حوزه ی اینستاگرام ندارد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی نام دا وون؛ خواننده گروه کازمیک گرلز

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات