بیوگرافی + فعالیت در صنعت مدلینگ

سو جو پارک (انگلیسی Soo Joo Park) مدل و موسیقیدان معروف کشور کره جنوبی می باشد که از محبوبیت قابل توجهی نزد مردم برخوردار است. او در میان مردم با نام پارک سوجو نیز شناخته می شود. پارک سوجو در فیلم سینمایی حس ۸ و چندین موزیک ویدئو نیز به عنوان بازیگر حضور پیدا کرد و توانست معروفیت قابل توجهی را به دست بیاورد. با مجله شانس همراه باشید تا با زندگی شخصی، علایق و ناگفته های Soo Joo Park آشنا شوید.

بیوگرافی

سو جو پارک (انگلیسی Soo Joo Park و کره ای 박수주) در تاریخ ۲۶ ماه مارس سال ۱۹۸۶ در سئول کره جنوبی به دنیا آمد. Soo Joo Park مدل و موسیقیدان معروف کشور کره جنوبی طی سالیان اخیر می باشد که به عنوان اولین سخنگوی زن آسیایی و آمریکایی لورئال شناخته می شود. سو جو پارک سنین کودکی خودش را در کره جنوبی سپری کرد. او زمانی که تنها 10 سال داشت کره جنوبی را به مقصد ایالات متحده آمریکا ترک کرد. او مدرک فارغ التحصیلی خودش را در رشته معماری از دانشگاه برکلی کالیفرنیا دریافت کرد.

نام و نام خانوادگی سو جو پارک (Soo Joo Park)
ملیت سئول کره جنوبی
تولد ۲۶ مارس ۱۹۸۶
شغل مدل و موسیقیدان آمریکایی
تاهل مجرد
اینستاگرام soojoo (660k)
بیوگرافی سو جو پارک

فعالیت در صنعت مدلینگ

Soo Joo Park یکی از مانکن های معروف و موفق کشور کره جنوبی در طی سالیان اخیر می باشد. او اولین زن آسیایی آمریکایی بود که به عنوان سخنگوی لورئال انتخاب شد. بخش عمده شهرت پارک سوجو به خاطر فعالیت در صنعت مد و پوشاک می باشد. پارک سوجو مدتی به عنوان مدل برای برند معروف شنل فعالیت می کرد و بر روی صحنه ها ظاهر می شد.

شروع بازیگری

پارک سوجو در سال ۲۰۱۷ به عنوان بازیگر در فیلم سینمایی حس ۸ به ایفای نقش پرداخت. او در این فیلم سینمایی نقش سوترا را برعهده داشت. پس از حضور در فیلم سینمایی حس ۸ برای شرکت در چندین موزیک ویدئو انتخاب شد. پارک در موزیک ویدئوهای صفرها و هاینیم نیز حضور پیدا کرد.

همسر سو جو پارک کیست؟

Soo Joo Park به عنوان یکی از مدلینگ های معروف کشور کره جنوبی تا به امروز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. حواشی و شایعات زیادی در مورد زندگی شخصی هنرمندان از جمله جو پارک منتشر می شود که اغلب آن ها حقیقیت ندارند.

فهرستی از آثار

بخش عمده فعالیت پارک در صنعت مد و پوشاک می باشد. با این حال تجربه حضور در چندین فیلم و موزیک ویدئو را نیز در کارنامه هنری خود دارد. در ادامه برخی از تجربه های Soo Joo Park را در عرصه بازیگری معرفی می کنیم.

  • حس ۸
  • صفرها
  • هاینیم و…

اینستاگرام سو جو پارک

Soo Joo Park همانند اغلب هنرمندان در برنامه اینستاگرام نیز حضور دارد و با مخاطبان خودش ارتباط برقرار می کند. پیج اینستاگرام سو جو پارک در حال حاضر بیش از 660 هزار دنبال کننده دارد. با جست و جوی نام Soo Joo Park در مرورگرهای مجازی می توانید تصاویر شخصی این مدل مشهور کشور کره جنوبی را تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات