بیوگرافی لیو شی‌ نینگ + علت شهرت و محبوبیت شی نینگ

لیو شی‌ نینگ خواننده ی مشهور اهل کشور چین است که با فعالیت در گروه موسیقی گوگودان به شهرت و محبوبیت رسید. همان طور که می دانید شی نینگ علاوه بر خواننده در عرصه ی بازیگری نیز فعالیت می کند و شهرت زیادی دارد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار شی نینگ بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی لیو شی‌ نینگ

همان طور که پیش تر بیان کردیم، شی نینگ یکی از خواننده های مشهور اهل کشور چین است که با نام هنری سالی لیو در میان مردم دنیا شناخته می شود. شی نینگ در تاریخ 23 اکتبر سال هزار و نه صد و نود و شش در شهر لاوهو شنژن کشور چین متولد شد و در همان جا بزرگ شد. شی نینگ در دوران کودکی موسیقی های منتشر شده توسط خواننده های کره ای را دنبال می کرد و به سبک آن ها علاقه مند بود. همین علاقه سبب شد که برای رسیدن به آرزوی خود یعنی خوانندگی به کشور کره ی جنوبی برود و در آن جا موسیقی را آموزش ببیند. در نهایت شینگ لیو توانست به آرزوی خود برسد و به یکی از خواننده ی مطرح در کشور کره ی جنوبی تبدیل شود.

نام و نام خانوادگی لیو شی‌ نینگ
تاریخ تولد 23 اکتبر 1996
محل تولد لاوهو، شنژن، چین
شغل خواننده و بازیگر
اینستاگرام sally_lxning (113K)
بیوگرافی لیو شی‌ نینگ

علت شهرت و محبوبیت شی نینگ

همان طور که می داید شی نینگ بیش تر به نام سالی لیو شناخته می شود. عضویت در گروه موسیقی دخترانه ی گوگودان توانست سالی لیو را به شهرت و محبوبیت برساند. البته سالی علاوه بر خوانندگی در حوزه ی بازیگری نیز فعالیت دارد و در آثار زیادی حاضر بوده است. حضور در فیلم ها و سریال های مشهور چینی و کره ای نیز به شهرت شی نینگ افزود.

لیو شی‌ نینگ
لیو شی‌ نینگ

عضویت شی نینگ در گوگودان

همان طور که تا کنون متوجه شدید، شی نینگ با عضویت در گروه گوگودان در میان مردم کره جنوبی و حتی سراسر دنیا دیده شد. سالی در سال 2016 به همراه گروه گوگودان به صورت رسمی دبیو کرد. سالی در تمامی آهنگ ها و آلبوم های گوگودان حضور داشت و توانست در کنار این گروه موفقیت زیادی کسب کند. البته شهرت و موفقیت گروه گوگودان برای مدت طولانی دوام نیاورد. گروه موسیقی گوگودان در سال 2020 منحل شد و اعضای آن به صورت تکی به فعالیت خود ادامه دادند.

اینستاگرام شی نینگ

شی نینگ مانند سایر خواننده های کره ای در اینستاگرام فعالیت می کند. سالی در صفحه ی شخصی اینستاگرام خود عکس ها و ویدیوهایی از خود و تمرین هایش منتشر می کند. شما نیز می توانید به صفحه ی شخصی شی نینگ بروید و از پست های بی نظیر او دیدن کنید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی شین یون سو؛ خواننده کره ای

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات