بیوگرافی لی جو وون + عضویت جویی در مومولند

لی جو وون خواننده ی جوان و مشهور اهل کشور کره جنوبی است که مدت ها در گروه موسیقی مومولند فعالیت کرد. جو وون پس از مدتی فعالیت در گروه مومولند تصمیم گرفت که از این گروه جدا شود و فعالیت های هنری خود را به صورت تکی ادامه بدهد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و آثار جو وون بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی لی جو وون

جو وون این روز ها با نام هنری جویی در میان مردم کشور کره ی جنوبی شناخته می شود و یکی از خوانندگان مطرح این کشور می باشد. جویی در تاریخ 18 اوت سال 1999 در شهر سئول کره ی جنوبی متولد شد. جویی از دوران کودکی و نوجوانی به هنر و موسیقی علاقه ی زیادی داشت. همین مساله سبب شد که خیلی زود وارد دوره های موسیقی و آواز شود. جو وون دوران مدرسه ی خود را به صورت کامل در پایتخت گذراند و در نهایت توانست از ددبیرستان هانلیم این شهر فارع التحصیل شود. جویی اکنون 24 ساله است و طرفدار های زیادی در داخل و خارج از کشور کره ی جنوبی دارد.

نام و نام خانوادگی لی جو وون
تاریخ تولد 18 اوت 1999
محل تولد سئول، کره جنوبی
شغل خواننده
بیوگرافی لی جو وون

عضویت جویی در مومولند

همان طور که پیش تر بیان کردیم جویی از دوران کودکی و نوجوانی به فعالیت های هنری و علی الخصوص خوانندگی علاقه ی زیادی داشت. همین علاقه سبب شد که او از دوران کودکی به دنبال یادگیری این هنر ها باشد و در نهایت نیز بتواند در این عرصه موفق عمل کند. جو وون در نهایت در سال 2017 به عنوان یکی از اعضای گروه موسیقی مومولند شروع به فعالیت کرد. همان طور که میدانید مومولند نام یکی از گروه های موسیقی دخترانه در کشور کره جنوبی است. جویی در تمام مدتی که در این گروه فعالیت می کرد، نقش وکالیست را بر عهده داشت. او در نهایت نتوانست با گروه مومولند ادامه بدهد و در نهایت از این گروه خارج شد. جویی این روز ها به عنوان خواننده ی سولو به فعالیت های هنری خود ادامه می دهد.

اینستاگرام جویی

جویی علی رغم شهرت و محبوبیت فوق العاده ای که در کشور کره ی جنوبی دارد، ترجیح می دهد که زیادی در فضای مجازی فعالیت نکند. همین مساله سبب شد که جویی هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام نداشته باشد. طرفدار های جویی معمولا به شیوه های سنتی با او ارتباط برقرار می کنند و او را داخل فن میتینگ ها ملاقات می کنند. البته این روز ها تعداد زیادی پیج در اینستاگرام وجود دارند که با نام جویی فعالیت می کنند اما باید بدانید که همه ی آن ها فن پیج هستند.

بیوگرافی لی جو وون

فعالیت جویی در تلویزیون کره

لی جو وون این روز ها علاوه بر خوانندگی در حوزه ی سرگرمی کره ی جنوبی نیز فعالیت های زیادی می کند. او در برنامه های سرگرمی زیادی شرکت کرده است که از جمله ی آن ها می توان به پادشاه خواننده، قانون جنگل، جهان دوم و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی یانگ هونگ‌ سوک؛ خواننده گروه پنتاگون

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات