بیوگرافی محمد صادق محمدی + شروع فعالیت

محمد صادق محمدی یکی از جوانان با استعداد کشور ایران می باشد که در زمینه عکاسی و گویندگی فعالیت می کند. نام هنری محمد صادق محمدی، میم ح می باشد. محمد صادق با نام هنری iamcomer نیز شناخته می شود. شبکه های اجتماعی این جوان ایرانی نیز با نام iamcomer تاسیس شده است. میم ح از همان سنین کودکی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد و توانست به موفقیت برسد. در ادامه این مطلب بیوگرافی، زندگی شخصی و مسیر موفقیت میم ح را می خوانید. با مجله شانس همراه باشید.

بیوگرافی محمد صادق محمدی

محمد صادق محمدی معروف به میم ح در عرصه عکاسی و گویندگی فعالیت می کند و حضور فعالی در شبکه های مجازی دارد. او در تاریخ 3 فروردین 1383 در چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. با وجود اینکه او اصالتا چهارمحال و بختیاری است ولی هم اکنون در شهر اصفهان زندگی می کند و فعالیت های خودش را در آن جا انجام می دهد. میم ح به دلیل علاقه زیاد خود به هنر تصمیم گرفت تا از همان سنین کودکی فعالیت خودش را به عنوان عکاس، تدوینگر، نویسنده و گوینده آغاز کرد. پادکست های میم ح بیشتر جنبه احساسی دارند. به همین دلیل او در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی را به دست آورد.

نام و نام خانوادگی محمد صادق محمدی
نام هنری میم ح و iamcomer
تولد 3 فروردین 1383
ملیت ایران، چهارمحال و بختیاری
شغل عکاس، تدوینگر، نویسنده و گوینده
تاهل مجرد
اینستاگرام iamcomer
تلگرام iamcomer
یوتیوب iamcomer
بیوگرافی محمد صادق محمدی

شروع فعالیت

محمد صادق محمدی فعالیت خودش را در عرصه هنر زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد. او یکی از استعداد های جوان کشور ایران می باشد که در زمینه گویندگی و عکاسی به صورت تخصصی فعالیت می کند. بخش عمده شهرت میم ح به خاطر پادکست های او می باشد. اغلب پادکست های میم ح جنبه احساسی دارند و کاربران زیادی دوست دارند آن ها گوش بدهند. میم ح علاوه بر عکاسی و گویندگی، در عرصه های نویسندگی، فیلمبرداری و تدوینگری نیز فعالیت می کند.

پادکست های iamcomer

میم ح مهارت خاصی در تولید پادکست ها دارد. او تا کنون چند پادکست تولید کرده است و آن ها را در شبکه های مجازی خودش قرار داده است. در ادامه این مطلب برخی از پادکست های محبوب میم ح را برای شما معرفی می کنیم.

  • پادکست تناقض
  • پادکست نارنجی

پادکست تناقض

در ادامه می توانید پادکست معروف میم ح را مشاهده کنید.

پادکست تناقض

پادکست نارنجی

یکی دیگر از پادکست های محبوب میم ح، پادکست نارنجی می باشد. در ادامه می توانید این پادکست را نیز تماشا بفرمایید.

پادکست نارنجی

همسر محمد صادق محمدی کیست؟

میم ح تا به امروز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. در صورتی که خبر جدیدی در مورد زندگی شخصی او منتشر شود در همین مطلب برای شما قرار می دهیم.

اینستاگرام iamcomer

محمد صادق محمدی حضور فعالی در شبکه های مجازی دارد. او به صورت تخصصی در برنامه اینستاگرام فعالیت می کند. پست هایی که میم ح در صفحه رسمی خود منتشر می کند کارهای او در زمینه عکاسی می باشد. در حال حاضر بیش تر از 275 نفر پیج اینستاگرام میم ح را به صورت روزانه دنبال می کنند. با جست و جوی نام iamcomer در مرورگر ها به راحتی می توانید صفحات میم ح را در شبکه های مجازی مختلف پیدا کنید. برای دنبال کردن صفحات مجازی میم ح از لینک های موجود در جدول نیز می توانید استفاده کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات