بیوگرافی هئو سول جی + عضویت سول جی در گروه EXID

هئو سول جی خواننده ی مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است که طرفدارهای زیادی در میان مردم این کشور و حتی ایران دارد. همان طور که می دانید سول جی به عنوان خواننده در گروه موسیقی EXID شروع به کار کرد و توانست از طریق این گروه به شهرت برسد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار سول جی بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی هئو سول جی

سول جی خواننده ی مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است که در میان مردم این کشور شهرت و محبوبیت زیادی دارد. همان طور که ممکن است بدانید سول جی در تاریخ 10 ژانویه سال هزار و نه صد و هشتاد و نه در شهر سئونگنام کشور کره ی جنوبی به دنیا آمد و توانست به شهرت زیادی دست یابد. سول جی از دوران کودکی و نوجوانی خود به بازیگری و هنر خوانندگی علاقه ی زیادی داشت و دلش می خواست که مشهور شود. همین مساله سبب شد که سول جی از دوران کودکی به دنبال یادگیری موسیقی و هنر برود و در بزرگسالی خواننده ی مشهوری شود.

نام و نام خانوادگی هئو سول جی
تاریخ تولد 10 ژانویه 1989
محل تولد سئونگنام، کره جنوبی
شغل خواننده و بازیگر
اینستاگرام soul.g_heo (1M)
بیوگرافی هئو سول جی

عضویت سول جی در گروه EXID

همان طور که می دانید سول جی این روز ها در گروه موسیقی EXID فعالیت می کند. گروه موسیقی EXID یکی از گروه های موسیقی کره جنوبی می باشد و شهرت زیادی در میان جوانان این کشور دارد. گروه EXID از زمان شروع فعالیت در کشور کره ی جنوبی آهنگ های مشهور زیادی منتشر کرد و توانست اعضای خود را به محبوبیت برساند. این گروه در سال 2012 شروع به کار کرد و سول جی نیز از همان زمان در گروه عضو شد.

فعالیت سول جی در اینستاگرام

همان طور که می دانید مردم زیادی در داخل کشور کره ی جنوبی طرفدار سول جی هستند و کارهای او را دنبال می کنند. سول جی نیز برای آن که بتواند با طرفداران خود ارتباط برقرار کند، پیج اینستاگرام مخصوص خود را راه اندازی کرده است. او در این اکانت اینستاگرام تصاویر و ویدیو هایی از فعالیت های فردی و گروهی خود منتشر می کند. سول جی گاهی اوقات در این پلتفرم به صورت مستقیم با طرفدارهای خود ارتباط برقرار می کند. این فعالیت گسترده سبب شده که سول جی به تعداد 1 میلیون دنبال کننده برسد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لیو شی‌ نینگ؛ خواننده کره ای – مجله شانس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل