بیوگرافی هلیا گلبین راد + عکس های هلیا دوست دختر کوروش وانتونز

هلیا گلبین راد، یک مدل بسیار معروف و یکی از دوست دختر سلبریتی ها می باشد که در اینجا ما می خواهیم در مورد زندگی این دختر جوان و موفق بیشتر بدانیم و اطلاعاتی را در مورد این شخص و حرفه کاری او به اشتراک بگذاریم.

بیوگرافی هلیا گلبین راد

بیوگرافی هلیا گلبین راد

هلیا گلبین راد، یک مدل معروف می باشد. این فرد متولد سی و یک شهریور سال هزارو سیصد و هفتاد و چهار می باشد. او هم اکنون بیست و شش سال سن دارد. او با تلاش فراوان و استعداد بی نظیرش توانسته یک مارک لباس را به نام خود به ثبت برساند. این مارک لیاراج می باشد که او با این مارک لباس توانسته معروفیت بسیار زیادی را به دست بیاورد. این فرد با یک خواننده معروف به نام کوروش وانتونز (مدیر سایت بتووین) در رابطه است و یک رابطه عاشقانه دارد. او هم اکنون در استانبول زندگی می کند. این فرد یک مدل معروف بسیار توانمند می باشد که توانسته است شهرت بسیار زیادی را به دست بیاورد. هلیا راد متولد شهر تهران است و فعالیت هنری خود را از سال دو هزار و هفده اغاز کرده است. وی با تلاش و پشتکار خود توانست یک برند لباس را به نام خود به ثبت برساند. در مورد قد هلیا باید گفت که از قد حدود صد و هفتاد و شش سانتی متر برخوردار است.

عکس های هلیا دوست دختر کوروش وانتونز

هلیا گلبین راد یک مدل بسیار معروف می باشد و خب بدیهی است که او عکس های زیادی را از خود در اینترنت منتشر کند. از وی عکس هایی با مدل های مختلف و تیپ های هنری مختلفی در اینترنت و گوگل منتشر شده است. با یک جست و جوی کوچک در مورد هلیا می توان عکس های مختلفی را از او مشاهده کرد. هم چنین او در اینستاگرام نیز فعالیت دارد و می توان عکس های وی را در پیج اینستاگرام وی مشاهده نمود. فن پیج های هلیا گلبین راد نیز عکس های زیادی از او منتشر می کنند و می توان در دیگر پیج های طرفداری او نیز عکس هایش را مشاهده نمود.

برند لیاراج هلیا با قیمت های نجومی!

هلیا گلبین راد مدل و دوست دختر کوروش وانتونز است که از طریق کوروش توانسته در دنیای مجازی به شهرت بسیار زیادی برسد. حال بهتر است بدانید که هلیا تا به اکنون بار ها در صفحات مجازی خود بیان کرده است که به طراحی لباس و فعالیت در حرفه مدلینگ علاقه بسیار زیادی دارد و از نوجوانی قصد داشته تا در این حرفه فعالیت کند.

حال پس از این که او در فضای مجازی به شهرت بسیار زیادی رسید و مخاطبانی را بدست آورد، برند شخصی خود به نام لیاراج را تاسیس کرد که در حال حاضر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به تبلیغ برندش می پردازد و مدتی است که یک پیج در اینستاگرام برای برندش راه اندازی کرده است.

اینستاگرام برند لیاراج هلیا گلبین

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، مدتی است که هلیا گلبین راد مدل معروف اینستاگرام یک پیج برای برند شخصی‌ اش به نام لیاراج در اینستاگرام راه اندازی کرده است و از طریق این صفحه، محصولات برندش را تبلیغ می‌ کند. حال اگر شما صفحه اینستاگرام برند لیاراج هلیا گلبین را دنبال کنید، می‌ توانید محصولات این برند را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به خرید این محصولات بپردازید.

اینستاگرام هلیا گلبین راد

اینستاگرام هلیا گلبین راد

هلیا گلبین راد یکی از مدل های اینستاگرام، بلاگر و شاید یک خواننده می باشد. او در صفحه اینستاگرام خود حدود سیصد پست منتشر کرده است که این پست ها عکس هایی از او در استایل های مختلف می باشد. هم چنین او در اینستاگرامش دارای صد و هشتاد و هشت هزار دنبال کننده می باشد. او در بیوگرافی اینستاگرام نوشته است که مد علاقه من است و یک تولید کننده محتوا می باشد. هم چنین ادرس کانال یوتیوبش نیز در اینستاگرامش وجود دارد. عکس هایی که او در اینستاگرامش از خود منتشر می کند نیز بسیار با کیفیت می باشد. اینستاگرام وی هم چنین دارای هایلایت های مختلفی می باشد که این نوع هایلایت ها در مورد موضوعات مختلف در مورد زندگی این دختر می باشد. از سفر های خودش گرفته تا انباکسینگ هایی که او در هایلاتش قرار داده است. انباکسینگ های وی بیشتر در مورد خرید های او می باشد که در پیجش قرار داده است.

از دیگر مواردی که می توان در پیج هلیا گلبین راد مشاهده کرد لینک های مختلفی است که او درهایلایت هایش قرار داده است. این لینک ها مربوط به کانال تلگرامی وی بوده و هم چنین لینک صفحه های خودش در صفحه های مجازی می باشد.

یوتیوب هلیا گلبین راد

یوتیوب هلیا گلبین راد

یوتیوب از نمونه برنامه هایی است که بازدید جهانی دارد و تقریبا افراد بسیار زیادی در این برنامه فعالیت می کنند و یک امار بسیار خوب برای دیده شدن فیلم های افراد است و کیفیت فیلم ها را با وایرال شدن و بازدید بالا در یوتیوب می سنجند. افراد زیادی توانسته اند که در یوتیوب فعالیت کنند و هم چنین از طریق این فضای مجازی به کسب در امد بپردازند و یکی دیگر از افرادی که در یوتیوب فعالیت بسیار زیادی دارد هلیا گلبین راد می باشد. این شخص در یوتیوب فیلم های مختلفی را منتشر می کند و از این طریق نیز توانسته است به شهرت برسد. او هم چنین از طریق یوتیوب نیز در امد بسیار زیادی دارد. از سری کلیپ هایی که او در یوتیوب منتشر می کند لایو های او می باشد و یا کلیپ های طولانی مدت وی است. البته غیر از این ها او در یوتیوب نیز تبلیغات انجام می دهد.

مصاحبه با هلیا گلبین راد

مصاحبه با هلیا گلبین راد

همان طور که بیان کردیم، هلیا به واسطه کوروش وانتونز توانست به شهرت و معروفیت بسیار زیادی برسد. حال این موضوع را هم باید افزود که گاهی اوقات هلیا در کنار کوروش وانتونز به برنامه‌ هایی دعوت می‌ شود و در این برنامه‌ ها به گفتگو می‌ پردازد.

هم چنین ناگفته نماند که تا به اکنون برخی از پیج‌ ها در اینستاگرام نیز با هلیا که به عنوان مدل و بلاگر مشغول به فعالیت است، مصاحبه‌ هایی انجام داده اند و این مصاحبه‌ ها را در فضای مجازی منتشر کرده اند. حال اگر تمایل دارید تا بیشتر با این چهره معروف آشنا شوید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به مشاهده مصاحبه‌ های هلیا که در شبکه‌ های اجتماعی منتشر شده است بپردازید.

هلیا گلبین راد مدل است؟

هلیا گلبین راد مدل است؟

باید گفت که بله هلیا گلبین راد یک مدل می باشد که در سال هفتاد و چهار به دنیا امده است و در تهران متولد شده است. او بعد از مدتی به ترکیه مهاجرت کرد و در ترکیه شروع به کار مدلینگ کرد و گویا او در این کار بسیار موفق بوده است و توانسته است که شهرت بسیار زیادی را به دست بیاورد. او در ترکیه نیز با افراد مختلفی که ایرانی بودند و معروف بودند نیز آشنا شد. کوروش خواننده ایرانی نیز یکی از همین افراد است که هلیا با او اشنا شده است و رابطه عاشقانه با یکدیگر دارند.

اگر بخواهیم از کار مدلینگ این دختر جوان بگوییم باید گفت که هلیا یک فرد موفق در عرصه مدلینگ است. او به دلیل چهره زیبایی که دارد و هم چنین به دلیل استایل بسیار خوبی که دارد توانسته است بسیار دراین کار خوش بدرخشد و هم چنین توانسته است که معروفیت و محبوبیت و شهرت بسیار زیادی را کسب کند.

درامد هلیا از کجاست؟

درآمد هلیا از کجاست؟

باید گفت درآمد افرادی همانند هلیا از راه های مختلفی می باشد. مثلا هلیا راد یک بلاگر است و از طریق تبلیغات در فضای مجازی توانسته است که در امد بسیار زیادی به دست بیاورد. هم چنین او توانسته است که از طریق یوتیوب نیز کسب در امد کند. او هم چنین به عنوان مدل فعالیت می کند و باید گفت در امد عمده او در طریق کار مدلینگ است. البته خب این امر بسیار واضح و روشن می باشد که وی از طریق اینستاگرام نیز پول بسیار زیادی را به دست می اورد.

یکی دیگر از راه های کسب در امد هلیا گلبین راد، از طریق سایت مشترک او با شریک عاطفی اش کوروش می باشد. این سایت کوروش وانتونز نام دارد و به صورت مشترک این سایت را این دو نفر مدیریت می کنند.

لایو های هلیا گلبین راد

لایو های هلیا گلبین راد

هلیا گلبین راد مدل معروف اهل ایران و هم چنین دوست دختر کوروش وانتونز است و در حال حاضر در زمینه پوشاک و طراحی لباس در ترکیه فعالیت می‌ کند و به عنوان بلاگر هم شناخته می شود.

حال با توجه به این که در حال حاضر هلیا به عنوان مدل و بلاگر در اینستاگرام مشغول به فعالیت است و مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین دلیل هر از گاهی به برگزاری لایو می‌ پردازد تا به این گونه بتواند با طرفدارانش در ارتباط باشد و با آن ها به صحبت و گفتگو بپردازد.

بهتر است بدانید هلیا در لایو های خود در مورد موضوعات مختلفی به صحبت می‌ پردازد. حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده لایو های این مدل معروف بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید.

صمیمی ترین دوست های وی چه کسانی هستند؟

بهتر است بدانید هلیا زمانی که ساکن ایران بوده است، دوستان صمیمی بسیار زیادی داشته که با آن ها وقت می‌ گذرانده است. اما پس از این که او به ترکیه مهاجرت کرد، دوستان او بسیار محدود شدند و با توجه به تصاویر و کلیپ‌ هایی که او در فضای مجازی منتشر می‌ کند، به نظر می‌ رسد که در حال حاضر دوست صمیمی او رها وانتونز یکی از اعضای گروه وانتونز می‌ باشد.

البته ناگفته نماند که مدتی قبل دوستان صمیمی او شامل ربکا قادری و رها وانتونز بوده اند. اما پس از این که ربکا از آرتا وانتونز جدا شد، دوستی ربکا و هلیا هم شکراب شد و پس از مدتی دوستی آن ها نیز به پایان رسید.

پس از این که دوستی هلیا و ربکا به پایان رسید، حاشیه‌ های بسیار زیادی در پیرامون جدا شدن آن ها از یکدیگر به وجود آمد، چرا که هلیا و ربکا از دوستان صمیمی هم به شمار می‌ رفتند. به هر حال با توجه به این که به نظر می‌ رسد هلیا با افراد دیگر هم معاشرت می کند و دوستان دیگری هم دارد، اما در حال حاضر دوست صمیمی او رها وانتونز می‌ باشد.

آنفالو کردن ربکا توسط هلیا گلبین راد

آرتا و کوروش هر دو عضو گروه وانتونز می‌ باشند. حال بهتر است بدانید زمانی که آرتا با ربکا قادری مدل معروف اینستاگرام در رابطه بوده است، این رابطه باعث شد تا ربکا و هیلیا گلبین راد نیز با یکدیگر آشنا شوند و پس از مدتی به دوستان صمیمی هم تبدیل شدند. دوستی و رابطه هلیا و ربکا تا جایی ادامه پیدا کرد که آن ها در طول روز با یکدیگر وقت می‌ گذراندند و حتی به ساخت کلیپ‌ های مشترک می پرداختند.

اما با این حال پس از این که ربکا و آرتا به دلیل خیانت آرتا از یکدیگر جدا شدند، دوستی هلیا و ربکا نیز شکرآب شد و پس از مدتی هلیا در اینستاگرام ربکا را آنفالو کرد که این موضوع با جنجال زیادی رو به رو شد و هلیا مورد انتقاد فن های ربکا قرار گرفت.

تحصیلات این شخص چقدر است؟

تحصیلات این شخص چقدر است؟

در حال حاضر خیلی از مخاطبان و دنبال کنندگان هلیا تمایل دارند تا در مورد میزان تحصیلات او اطلاعات بیشتری را به دست آورند. در این باره بهتر است بدانید که هلیا مدتی قبل در یکی از ویدیو های خود بیان کرده بود که در مقطع لیسانس تحصیلات خود را به پایان رسانده است. البته ناگفته نماند که در حال حاضر او در زمینه رشته تحصیلی اش مشغول به فعالیت نمی‌ باشد و این روز ها به عنوان مدل و بلاگر فعالیت می‌ کند.

هلیا گلبین راد کجا زندگی می کند؟

هلیا گلبین راد در سال 74 در شهر تهران متولد شد. مدتی در تهران زندگی کرد اما بعد از ان به ترکیه مهاجرت کرد. او هم اکنون در استانبول زندگی می کند. او بعد از اینکه کار خود را در عرصه مدلینگ اغاز کرد به ترکیه مهاجرت کرد. او در زمانی هم که در ایران بود از معروفیت بسیار زیادی برخوردار بود. اما مکان وسیع تر و نا محدود تری برای شغل او در ترکیه وجود دارد و می تواند به راحتی به کار خود بپردازد. در واقع باید از این به بعد از او به عنوان یکی از سلبریتی های ساکن ترکیه یاد کنیم.

هلیا گلبین راد قبل از عمل

هلیا گلبین راد قبل از عمل

باید گفت که امروزه بیشتر سلبریتی ها و افراد معروف از عمل های زیبایی استفاده کرده اند و این عمل ها را انجام داده اند. هلیا گلبین راد نیز از این افراد می باشد که عمل زیبایی انجام داده است. او قبل از عمل چهره نسبتا معمولی داشت اما در زمان بعد از عمل وی نیز از چهره بسیار زیبایی برخوردار شد. او بعد از عمل عکس های خود را منتشر کرد که این عکس ها بسیار مورد توجه مخاطبانش قرار گرفت. عکس های قبل عمل هلیا گلبین راد در اینترنت نیز وجود دارد. البته عمل هایی که او انجام داده است بسیار طبیعی می باشد و چهره او را به یک چهره ای با حالت بد تبدیل نکرده است.

رابطه هلیا و کوروش چگونه است؟

کوروش یک خواننده معروف می باشد که او نیز در ترکیه زندگی می کند. این شخص و هلیا راد با یکدیگر ارتباط دوستی و عاشقانه برقرار کردند. شواهد عکس ها و فیلم هایی که از این دو نفر به گوش می رسید نشان می دهد که این دو نفر از ارتباط بسیار صمیمی و دوستانه ای با یکدیگر بر خوردار هستند اما باید گفت که در هر رابطه ای مشکلاتی نیز به وجود می اید. این دو نفر نیز مدتی با یکدیگر در حالت قهر بودند و این قهر می خواست به جدایی بی انجامد اما بعد از مدتی دو باره کنار یکدیگر برگشتند و اشتی کردند و هم اکنون با یکدیگر هستند.

خانواده این مدل کجا هستند؟

برخلاف بسیاری از بلاگر ها که همراه خانواده خود زندگی می کنند، هلیا راد در ترکیه تنها زندگی می کند. خانواده او مخالف بسیار زیاد رفتن او و مهاجرت کردن او بودند اما هلیا با تمام این مخالفت ها باز به ترکیه رفت. البته خود هلیا نیز این موضوع را تایید کرده است. گفته می شد که خانواده وی نیز در حال مهاجرت به ترکیه می باشند اما این خبر صحت ندارد و خانواده او هم اکنون در ایران و در تهران زندگی می کنند.

هلیا گلبین راد خواننده است؟

هلیا گلبین راد خواننده است؟

مدتی پیش گفته می شد که هلیا راد خوانندگی می کند و خواننده است. اما این خبر از سمت خود این دختر جوان رد شد و گفت که من هیچ گاه در حرفه خوانندگی فعالیت نکردم. دلیل پخش این شایعه این بود که او تنها یک بار در یکی از موزیک های کوروش بوده و و همین موضوع باعث شده است تا فکر کنند که هلیا راد خوانندگی می کند. اما خود او می گوید که تا کنون هیچ آهنگی نخوانده ام. اما در کنار تمامی این حرف ها هلیا راد می گوید که من به خوانندگی علاقه بسیار زیادی دارم و شاید در اینده این کار را انجام بدهم.

آهنگ هلیا گلبین راد

با توجه به این که هلیا گلبین راد دوست دختر کوروش وانتوز خواننده معروف اهل ایران است. به همین دلیل خیلی از افراد توقع دارند تا او هم در زمینه موسیقی و خوانندگی فعالیت کند و تا به اکنون به او پیشنهاد داده اند که در این حرفه فعالیتش را شروع کند. اما بهتر است بدانید که هلیا تا به اکنون در یکی از ویدیوهای خود که در فضای مجازی منتشر کرده، در این باره بیان کرده است که هیچ وقت به سمت خوانندگی نمی‌ رود و نمی‌ خواهد تا در این زمینه فعالیت کند، چرا که از صدای خوبی برخوردار نیست و اعتماد به نفس خوانندگی را هم ندارد.

هم چنین او بیان کرده است که می‌ خواهد تمام تمرکز خود را بر روی حرفه مدلینگ و طراحی لباس قرار دهد. اما با این حال مدتی قبل به یکباره هلیا در یکی از آهنگ‌ های جدید کوروش وانتونز به نام رولت حضور پیدا کرد و قسمتی از این آهنگ توسط هلیا خوانده شد که این موضوع سر و صدای زیادی را به پا کرد و پس از آن خیلی از شنوندگان این آهنگ به ویژه مخاطبان و طرفداران هلیا بیان کردند که او از صدای خوبی برخوردار است و این قسمت از آهنگ را به خوبی اجرا کرده است. به همین دلیل به او پیشنهاد دادند تا به صورت حرفه‌ ای‌ تری در خوانندگی فعالیت خود را ادامه دهد.

زمانی که سر و صدا های آهنگ رولت از کوروش وانتونز با خوانندگی هلیا کمتر شد، به یکباره کوروش وانتونز در یکی از کنسرت‌ های خود که در دبی برگزار کرده بود و زمانی که این آهنگ را خواند، خطاب به طرفدارانش بیان کرد که ورس دوست دختر او در این آهنگ از بازدید بیشتری نسبت به ورس خیلی از رپران دیگر برخوردار شده است. این موضوع باعث شد تا برای بار دیگر این آهنگ جنجال‌ های زیادی را به وجود آورد و این قسمت از صحبت‌ های کوروش در فضای مجازی همچون اینستاگرام به شدت وایرال شد.

به هر حال اگر تمایل دارید تا به دانلود این آهنگ جنجالی که قسمتی از آن توسط هلیا خوانده شده است بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به سایت‌ های موسیقی که در اینترنت موجود هستند مراجعه نمایید.

آیا هلیا به کوروش خیانت کرده است؟

هلیا و کوروش وانتونز هر دو از چهره‌ های معروف و سرشناس به شمار می‌ روند که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی هم دارند. حال ناگفته نماند که هر از گاهی در پیرامون رابطه عاشقانه آن ها حاشیه‌ هایی مشاهده می‌ شود که برخی از این حاشیه‌ ها باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای این زوج شده است.

به عنوان مثال مدتی قبل اخباری در رابطه با این که هلیا به کوروش وانتونز خیانت کرده است در فضای مجازی منتشر شد که این اخبار، جنجال‌ های بسیار زیادی را به وجود آورد و بسیار حاشیه ساز شد. به همین دلیل زمانی که این اخبار به اوج خود رسیدند، هلیا و کوروش یک ویدیو مشترک در کنار یکدیگر منتشر کردند و در این ویدیو تمام اخباری که در مورد خیانت هلیا به کوروش منتشر شده بود را تکذیب کردند.

رابطه رها و هلیا چگونه است؟

رها وانتوز یکی از اعضای گروه وانتونز و هم چنین دوست دختر سامی لو می‌ باشد که پس از این که وارد گروه وانتونز شد، رابطه بسیار خوبی با اعضای گروه و هم چنین دوست دختر های اعضای گروه پیدا کرد. حال ناگفته نماند که در حال حاضر رها و هلیا رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و می‌ توان این گونه بیان کرد که آن ها دوستان صمیمی هم به شمار می‌ روند.

سوالات متداول

  1. ایا هلیا خواننده است؟

    باید گفت که خیر هلیا خواننده نمی باشد.

  2. او هم اکنون در کجا زندگی می کند؟

    این دختر جوان هم اکنون در ترکیه زندگی می کند.

  3. قد هلیا چقدر می باشد؟

    هلیا دارای قدی حدود 176 سانتی متر می باشد.

  4. دوست پسر او چه کسی می باشد؟

    دوست پسر وی خواننده ایرانی کوروش می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات