بیوگرافی پویان مختاری و پدرش + شروع فعالیت پویان مختاری

پویان مختاری پسر کدام وزیر است؟ بی شک این سوال بار ها و بار ها ممکن است برای شما هم پیش آید. پویان مختاری و همسرش نیلی افشار یکی از جنجالی ترین افراد در فضای مجازی می باشند. پویان زمانی که در ایران بود بعد از تخصیلات به شغل خوانندگی روی آورد و یکی از خوانندگان مطرح ایرانی بود. او در ترکیه سایت بازی انفجار را تاسیس نمود و کاربران زیادی را جلب سایت خود کرد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از بت کلونی با پویان و پدر او بیش تر آشنا شوید.

پویان مختاری پسر کدام وزیر است؟
پویان مختاری پسر کدام وزیر است؟

بیوگرافی پویان مختاری و پدرش

پویان مختاری در سال 1369 در شهر ایذه خوزستان چشم به جهان گشود. مختاری در 10سالگی به خاطر شغل پدرش به اصفهان رفت و در ان شهر ادامه تحصیل داد. او فعالیت خود را در موسیقی ادامه داد و در این زمان موسیقی پاپ را ادامه داد. پویان تا حالا صحبتی از پدرش نکرده است اما آن طور که معلوم است او وزیر نمی باشد. مختاری عنوان نموده مادرش در حال حاضر ساکن ترکیه است و او فرزند بزرگ خانواده می باشد.

شروع فعالیت پویان مختاری

پویان مختاری زمانی که در ایران ساکن بود کارهای زیبایی انجام می داد که نام ان شغل بیوتی منیجری بود. او زمانی که شروع به این کار کرد با نیلی افشار که منشی مطب زیبایی بود آشنا شد. نیلی وقتی که مختاری به ترکیه مهاجرت کرد، او هم تصمیم کرفت به ترکیه برود.

شروع فعالیت پویان مختاری

پویان زمانی که در ایران بود موسیقی را با یک بیت کوتاه آغاز نمود که طرفداران زیادی پیدا کرد و زمانی که این آهنگ پخش شد باعث گردید پویان به کار خود ادامه دهد. او اهنگ های زیادی به زبان لری اجرا کرد و مورد استقبال همه قرار کرفت. پویان وقتی 10 ساله بود پدرش که در کار آزاد فعالیت داشت ورشکست شد و انها مجبور شدن به اصفهان بروند و بقیه درس خود را در اصفهان ادامه دهد.

چرا پویان مختاری تصمیم به مهاجرت گرفت؟

اما بعد از اینکه از ایران رفت در ترکیه شروع به آهنگ سازی کرد و بعد از مدتی برای سایت های شرط بندی تبلیغ می کرد تا اینکه تصمیم کرفت سایت حضرات بت را تاسیس کند. او در ترکیه با نیلی افشار ازدواج کرد و هر دوی آن ها تلاش کردند به کمک یک دیگر سایت حضرات را تبلیغ کنند. آن ها در این کار موفق و سربلند شدند و کاربران زیادی را به این سایت هدایت کردند. پویان هر مهمانی و تفریحی که انجام میداد داخل اینستاگرام خود قرار می داد و بیان می نمود که تنها منبع درآمد من سایت حضرات است. در این مدت که سایت حضرات را تبلیغ می کرد کاربران زیادی را به خود جذب نمود و ثروت زیادی بدست آورد.

پویان مختاری و شغل پدرش

پویان مختاری آنطور که بیان نموده پدرش در کار آزاد فعالیت داشته و عضو هیچ ارگانی نیست. پدر مختاری وقتی که پویان 10 سال بیشتر نداشت سرمایه خود را از دست می دهد و به اصفهان می رود تا کار خود را در ان شهر ادامه دهد. مختاری در این مدت سختی های زیادی می کشد و تصمیم می گیرد که در اینده پولدار شود و بعد از مهاجرت به ترکیه سایت حضرات را با انبوهی از کاربران تاسیس می کند. پویان به همراه نیلی افشار در کار خود موفق شدند و تلاش کردند تا از سایت حضرات بت پول زیادی بدست بیاورند.

نظرخودتان را ثبت نمایید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات