بیوگرافی چارلی پوث خواننده آمریکایی، روابط و حواشی و بهترین آهنگ ها + چارلی پوث (Charlie Puth) کیست؟

بیوگرافی چارلی پوث خواننده آمریکایی، روابط و حواشی و بهترین آهنگ ها

در این مقاله میخواهیم به شرح بیوگرافی چارلی پوث با نام کامل چارلز اُتو پوث جونیور خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کنندهٔ موسیقی اهل ایالات متحده آمریکا بپردازیم ، چارلی بیشتر با آهنگ ما دیگر باهم حرف نمیزنیم  که یک پروژه مشترک با سلینا گومز بوده است و در سال 2016 منتشر شده است ، شناخته شده است.

نام چارلز اُتو پوث جونیور
سال تولد 1991
نیوجرسی -آمریکا محل تولد
پیشه-حرفه خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کنندهٔ موسیقی
سبک پاپ، پاپ راک، آراندبی
سال های فعالیت ازسال 2011 تا کنون

 

چارلی پوث (Charlie Puth) کیست؟

چارلی پوث در 2 دسامبر سال 1991 در رامسون،ایالت  نیوجرسی، ایالات متحده آمریکا در یک خانواده 6 نفره پر جمعیت به دنیا آمد، پدر او (چالز پوث) اهل کاتولیک و مادرش (هم دبرا) یهودی می باشد. چارلی یک خواهر و دو برادر دوقلو به نام های استفان و میکاییلا دارد. مادر چارلی او را زمانی که سن بسیار کمی داشته (4 سالگی) در کلاس های موسیقی کلاسیک ثبت نام کرده و به این گونه او فعالیت خود را با آموزش ساز پیانو شروع کرد.چارلی زمانی که کلاس ششم بوده اولین  آلبوم خود را ظبط و تولید کرده و به فروش رسانده و درآمد 600 دلاری داشته است.پس از آن در سپتامبر سال 2009، چارلی یک صفحه در یوتیوب ساخت و در آن جا فیلم های کمدی و کاور های آکوستیک را پست می کرد. در سال 2010، او اولین موزیک ویدیو خود را منتشر کرد

و در سال 2011 در یک مسابقه ویدیویی آنلاین به اجرا آهنگ یکی مثل تو از ادل پرداخت که با حضور در این مسابقه توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند و در همان سال الن دی نجرس ( مجری تلویزیون، نوینسده و تهیه کننده) بیان کرد که پس از دیدن عملکرد چارلی نام آن را در رکورد خود به نام «یازده یازده» اضافه می‌ کند پوث همچنین در اکتبر ۲۰۱۲ در یک رویداد از ”دی کی ام اس” حذف سرطان خون، بزرگترین مرکز اهدا کننده مغز استخوان در جهان، شرکت کرد.

چارلی در سال 2013 از کالج موسیقی برکلی فارغ‌التحصیل شد، زمانی که او در تولید و مهندسی موسیقی تخصص داشت.

این خواننده معروف از سال 2011 تا به اکنون به صورت رسمی مشغول به فعالیت است. و همکاری و فیت هایی داشته که باعث شهرت وی تا به الان داشته است که در ادامه به شرح این آثار می پردازیم.

 

آهنگ خود

در اکتبر 2013، چارلی آهنگ رسمی خود را به نام (خود) به صورت آنلاین منتشر کرد و با انتشار این آهنگ توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند و به شهرت خوبی رسید.

 

آهنگ ماروین گای

چارلی در سال 2015، آهنگی به نام (ماروین گای) با همکاری مگان ترینر منتشر کرد و این آهنگ در شماره 21 از 100 آهنگ داغ بیلبورد در آمریکا قرار گرفت و این آهنگ از چارلی پوث و مگان ترینر مورد تعریف و تمجید خیلی از مردم قرار گرفت.

آهنگ وقتی دوباره می بینمت

این خواننده آمریکایی آهنگ (وقتی دوباره می بینمت) را با همکاری ویز خلیفه برای یاد بود به مرحوم پل واکر منتشر کردند. بهتر است که بدانید چارلی برای این آهنگ توانست جوایز متعددی را دریافت کند.

 

دیگه با هم حرف نمی زنیم و رابطه عاشقانه با سلنا گومز

مدتی قبل او با همکاری سلنا گومز آهنگ (دیگه با هم حرف نمی‌زنیم) را منتشر کرد که همکاری او با این خواننده معروف باعث شد تا نام چارلی بر سر زبان‌ ها بیفتد و او به اوج شهرت و معروفیت خود برسد همچنین شایعه رابطه عاشقانه این دو نفر به این شهرت افزود.

 

آهنگ توجه

یکی دیگر از آهنگ های خوب و به یاد ماندنی چارلی که پس از انتشار تا مدت ها رکورد دانلود را از آن خود کرد آهنگ توجه نام دارد که او این آهنگ را با سبک خاصی خوانده و منتشر کرده است و این آهنگ جزو آلبوم یادداشت صوتی وی است.

 

اولین آلبوم چارلی پوث

نخستین آلبوم چارلی به نام ” نه ترک ذهنی” در سال 2016 پخش شد. این آلبوم در رتبه سوم کشور انگلستان شروع به فعالیت کرد

وی اولین اجرای زنده خود را در تور نه ترک ذهنی سال 2016 برگزار کرد.

چارلی در تاریخ 24 ژوئن سال 2022 با همکاری جانگ کوک عضو گروه بی تی اس ترک راست وچپ را منتشر کرد که در کمتر از 24 ساعت به 10 میلیون بازدید رسید

دومین البوم چارلی پوث

سال 2018 دومین آلبوم استودیویی خود به نام ”یادداشت های صوتی ” را منتشر کرد.

 

دستاورد ها و جوایز

چارلی در سال 2016 برنده جایزه موسیقی بیلبورد شده است و همچنین در سال 2016 او نامزدجایزه گرمی و گلدن گلوب شده است.

 

زخم ابرو چارلی پوث

چارلی در ماه دسامبر در صفحه توئیتر شخصیش نوشت که در سن دو سالگی توسط یک سگ مورد حمله قرار گرفته‌است و از ناحیه ابرو دچار آسیب شده‌است. همچنین اشاره کرد که تا آخر عمر این زخم را به یادگار خواهد داشت.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

چارلی در دنیای مجازی فعال است و بیش از 18 میلیون نفر دنبال کننده دارد

 

سوالات متداول

  • چارلی پوث کیست؟

چارلی پوث خواننده ،ترانه سرا و تهیه کننده آمریکایی است.

  • معروف ترین آثارچارلی کدام هستند؟

دوباره می بینمت ، توجه و دیگه باهم حرف نمی زنیم از محبوب ترین و معروف ترین آثار وی هستند.

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی تیلور سوئیفت (Taylor Swift) خواننده آمریکایی، روابط و حواشی

بیوگرافی جوردانا بروستر بازیگر سریع و خشن، زندگی خصوصی و همسر

بیوگرافی ونسا هاجنز خواننده و بازیگر و همسرش، حواشی و عکس

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل