بیوگرافی چنس د رپر

درمورد بیوگرافی چنس د رپر باید گفت با نام صدراعظم جاناتان بنت ، (متولد 16 آوریل 1993، شیکاگو، ایلینوی ، ایالات متحده)، خواننده و ترانه سرای رپ و هیپ هاپ آمریکایی که در اوایل دهه 2010 در صحنه موسیقی حضور یافت و به ویژه برای شعرهایش شناخته شده است. متن ترانه. اگرچه او از امضای قرارداد با یک شرکت ضبط بزرگ امتناع کرده است، اما موسیقی او از طریق دانلودهای دیجیتال و خدمات پخش به مخاطبان اصلی رسیده است. چنس همچنین به دلیل فعالیت اجتماعی خود، به ویژه در زادگاهش شیکاگو، شناخته شده است با مجله اینترنتی بتکده همراه باشید.

فهرست مقاله

 

 

اوایل زندگی چنس د رپر

چنس د رپر صدراعظم جاناتان بنت در یک خانواده فعال سیاسی به دنیا آمد. او اغلب با افتخار ذکر می کند که مادربزرگش با مارتین لوتر کینگ جونیور راهپیمایی کرده است ، علاوه بر این، مادرش، لیزا بنت، در اداره دادستان کل ایلینوی خدمت می کرد و پدرش، کن ویلیامز بنت، برای چندین سیاستمدار از جمله کار می کرد.

شهرداران شیکاگو هارولد واشنگتن و رحم امانوئل و رئیس جمهور ایالات متحده. باراک اوباما . صدراعظم بنت و برادر کوچکترش، تیلور بنت، در محله عمدتا سیاهپوست طبقه متوسط ​​غرب چتم در جنوب شیکاگو بزرگ شدند، اگرچه والدینش امیدوار بودند که او آنها را در سیاست دنبال کند، صدراعظم بنت از همان دوران کودکی می خواست یک موسیقیدان باشد.

در خانه پدر و مادرش همیشه موسیقی سول و جاز می نواختند و او اغلب به مایکل جکسون و کانیه وست شیکاگویی گوش می داد . چنس د رپر در حین تحصیل در دبیرستان مقدماتی کالج جونز، در میکروفن باز در کتابخانه عمومی شیکاگو اجرا کرد، جایی که طرفدارانی پیدا کرد و با یکی از دوستانش گروه هیپ هاپ Instrumentality را تشکیل داد.

در آن زمان بنت با نام چانو رپ می‌خواند، اما بعداً نام شانس را انتخاب کرد که شکل کوتاه شده‌ای از نام کوچکش است . در سال آخر دبیرستان، شانس به مدت 10 روز به دلیل نگهداری ماری جوانا تعلیق شد. او آن زمان را صرف نوشتن و ضبط یک میکس تپ انفرادی کرد که عنوان آن را 10 Day گذاشت .

چنس د رپر

 

 

ازدواج چنس د رپر

چنس د رپر در طی دو سال بعد، شانس مکرراً با هنرمندان دیگر همکاری کرد، در سال 2015 او با Social Experiment، گروهی که با آن تور و ضبط کرد، در آلبوم Surf کار کرد که به عنوان دانلود رایگان اپل iTunes منتشر شد.

در سال 2016، Chance چندین آهنگ را در The Life of Pablo از وست نوشت و آواز خود را به آهنگ “Ultralight Beam” وست اضافه کرد و یک رکورد کریسمس به نام Merry Christmas Lil’ Mama را با خواننده R&B Jeremih ساخت.

در همین حال، چنس زمانی پدر شد که دوست دختر دیرینه او، کرستن کورلی، در سال 2015 یک دختر به دنیا آورد، چنس د رپر در سال 2019 ازدواج کرد و در همان سال صاحب یک دختر شد.

چنس د رپر

 

 

فعالیت های دیگر چنس د رپر

چنس د رپر علاوه بر ساخت موسیقی، در تبلیغات بازرگانی ظاهر شد، در فیلم کوتاه آقای شاد (2015)، صداپیشگی شخصیتی در شیرشاه دیزنی (2019) و مدت کوتاهی به عنوان قاضی (2023) در تلویزیون ایفای نقش کرد. مسابقه آواز The Voice . او همچنین خود را وقف بهبود سیستم های رفاهی و آموزشی در شیکاگو کرده است. Chance در سال 2017 یک میلیون دلار به مدارس دولتی شیکاگو برای برنامه های هنری خود اهدا کرد. چنس د رپر از طریق خیریه خود، SocialWorks، میلیون ها نفر دیگر را جمع آوری کرده است. او همچنین یک چهره کلیدی در تلاش برای جلوگیری از خشونت در شهر بوده است.

چنس د رپر

 

 

 

نتیجه مقاله

به طور کلی چنس د رپر یکی از چهره های شناخته شده دنیای رپ است که زندگی بسیار جالبی داشته است برای شما عزیزان درمورد اوایل زندگی این شخص،ازدواج، فعالیت های درآمدی اطلاعاتی را نوشتیم امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید.

چنس د رپر

 

لینک سایت شرط بندی معتبر 

اگر دوست دارید بخوانید.

فیلترشکن نورد وی پی ان (نورد vpn) با سرورهای رایگان

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات